Gå til innhold

Siebaeos sammensurium


siebaeo

Anbefalte innlegg

ååå nyte det! Husker den hikkinga enda etter 3 år, var veldig rar følelse hehe men morro å tenke på nå i ettertid det som var bra i graviditeten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg prøver å nyte det :rodmer: Selv om det føles litt rart å ha rytmiske dunk fra innsiden av rumpa :skratte: Helt utrolig for en sterk liten snelle som er der inne! Og det er jo siste gang jeg skal være gravid så jeg prøver å fokusere på all den koselige aktiviteten.. Selv om det er litt påtrengende når hun skyter rygg så magen blir totalt skeiv og stivner i en lang og vond kynner.. ;) Rettelse: en lang serie kynnere.. :daane:

Natt nr 2 alene! :trøtt: :nigo: Hadde jeg bare hatt luftgjennomstrømning i nesa.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle litt om Bolla.. Han er så søt! :rodmer:

Nå spør han alle som går forbi: "hva heter du?" og når de svarer og spør om det samme: "Jeg heter 'Bolla'." Og så skravler han i vei om ditt og datt og påstår at han er tre år! Og at han har bursdag. :fnise:

Veldig morsom alder altså! "Åkeeei??" :fnise:

Og "hæguu, mamma..!" :roll: Håper han holder den for seg selv hos svigers.. (som er kristne...) :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke nesen min bare bli ferdig med denne streiken og åpne..? :daane: Pusting og pesing hjelper ikke akkurat på hvalfølelsen... ;)

I dag og i går har jeg begynt å kjenne at det stikker oppi hønemor :fnise: Husker ikke når jeg fikk det forrige gang.. Det hadde ikke gjort noe om kroppen følte for å starte modningen litt tidligere denne gangen. Har en rar fornemmelse av at noe skal falle ut så jeg blir fort liggende med kryssede bein :klo: Har også lette menssmerter og mye kynnere om dagen. Men det er vel bare lureri... :sukk: Jeg burde ha lært sist gang! ;) Men lysten til å kjøpe inn litt nye kluter, vaske dyner og babystol blir sterkere av det! Jeg kan jo like godt begynne på innspurten. Det blir jo ikke noe lettere.

I dag fikk vi noe utrolig nydelig strikketøy fra svigermor! :rodmer: En kjole med tilhørende lue med striper i lyng og offwhite. Og en nyyydelig omslagsjakke i et utrolig mykt lilla garn. Lurer på om det er alpakka.. Det passer nok ikke før nærmere jul/senhøsten, men det er jo da det er mer passende uansett. :) Håper vi ikke får oss en overraskelse nå da.. :fnise:

Fra oldemor får snuppa en kjempekul og fin strikkejakke i gul/grønn/orange/rosa/offwhite i litt retrostil! Mamma strikker vist på et hentesett :rodmer: Stakkars mamma.. Hun er ikke så rask og svetter nok over pinnene hver kveld! Tante har strikket et lyngfarget Mor Signe-teppe. Så vi har fått utrolig mye fint allerede! I tillegg har vi fått en del fint fra Nøstebarn. Heldig frøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere får utrolig mye fint :)

Og det er snodig hvordan kroppen gjør deg mer klar til å handle inn ting også :fnise: Det er jo sånn det skal være og forberedelse er jo superkoselig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er virkelig kjempeheldige! :Nikke:

Etter 2-3 timer ute i dag (og etter 40 min spinn..) har jeg hatt utrolig mye nedpress og ubehag i underlivet. Lurer veldig på om det er modning, det hadde jo ikke gjort noe. Jeg skal spørre jm om det i morra på kontroll :) Kan være symfysen også tenker jeg..

Jeg er så utrooolig glad jeg kunne sende Bolla på ferie når kjære skulle reise bort! Når jeg kjenner hvor sliten jeg er etter å ha tatt meg av han i hele dag, innser jeg hvor utrolig utmattet jeg hadde vært etter en liten uke alene med han, og med jobb og andre aktiviteter.. :daane: Nå er det godt kjære kommer hjem i morra kveld og skal holde seg hjemme til langt utpå høsten. Og uka jeg må ha Bolla, første uke i permen, pga bhg-ferie er han bare pokka nødt til å jobbe formiddag, komme hjem og så ta en økt etter leggetid. Håper jeg kan benytte Elixia i den perioden og.. Kanskje jeg skal sette Bolla i barnepassen og henge i spaet! :ler:

Nå skal jeg reklamere på sofaen vår. Håper vi kommer noen vei for det er så irriterende å være så innmari misfornøyd når den kostet så mye.. Jeg hadde ingen tro på det, men etter å ha snakket med en ansatt i butikken ble jeg rett og slett oppfordret til å gjøre det. Så da får jeg håpe ikke hun var litt for optimistisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woopie! Høygravid!! :strix: Tiden flyyyyr! :daane: Nå er det to uker igjen på jobb bare!

Har jeg alt klart?? I dont know!! :fnise: Vi skal vaske og fikse litt i helga. Sengetøy, dyner, vogn osv. Skal bli deilig å få unnagjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden flyr virkelig ja!!! Er skikkelig spent på hvordan dere opplever det å være tobarnsforeldre og kanskje spesielt den første tiden. Det er fryktelig stas, men i og med at vi har endel sjalusi og trass/testing her i gårdn, så må jeg si det er fryktelig slitsomt også..

Håper du får roet ned og konsentrert deg om deg selv når permisjonen starter, det fortjener du! Jeg er virkelig glad for alle de dagene jeg bare lå rett ut og hvilte, det kommer godt med nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Ja dette går helt sinnsykt fort!! Å vente seg inn i sommeren er en hel del lettere enn å vente seg inn i høsten/vinteren må jeg si.. :)

Høygravid er som Neytiri sier ja :) Noe med at det er 40 dager til termin.. Og at magen står på sitt høyeste.

Bare en uke igjen på jobb! :nigo: Det går fortsatt veldig bra må jeg si! Eller, i 13-14tia er rygger helt ferdig. så jeg prøver å gå ikke så lenge etter det. I dag er det gravidyoga for 3 trimester og det er bare en lise for kroppen.. Jeg føler meg vel ganske vel i kroppen en gang i løpet av uka. Og det er etter den timen! Neste gang er det med fedrene. Det blir spennende :)

Nå har vi det meste på plass! Vugge, vogn(er), nye lufthjul på vogna, bleier :fnise: , klær, vaskekluter, gulpekluter, bæresjal, dyner, sengetøy, babycall, pumpe, nyvasket bilstol, babybak til Gten, osv osv. Det vi manger er et par soveskinn, sånne tørre vaskeservietter fra apoteket, bephanten, olje, nytt termometer, babyparacet og en ny nesesuger. Ammebh har jeg jo fra før. Og så må jeg pakke fødebagen.. Vi må jo nesten ta den med oss på ferie! Den og babystolen.. Vi returnerer sikkert 1-2 uker før termin. Men man vet jo aldri..

Ang treff: jeg foreslo jo mandag 8. juli. Men om tirsdag er bedre kan vi sikkert få det til også.. :) Må bare avklar med min kjære. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig ganske fornøyd med å ligge snart 10 kg etter vektøkningen i forrige sv.skap.. ;) Jeg veier vel omtrent det samme som i uke 25-26 sist! Hjelper at jeg ikke har så mye vann da :) Jeg følger "anbefalt" kurve ganske bra. Håpoer det holder seg nå når det snart er ferie og jeg kan gire litt ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har det som hører til tror jeg.. mener vi kjøpte regntrekk samtidig som vi kjøpte vogna. Jeg innser jo nå at jeg ikke har regntrekk til bagen men håper et av de andre passer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så heldig du er som er 10kg under det du var sist :) Jeg la ikke på meg 30 kg denne gangen, "bare" 25... :rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Jeg har det som hører til tror jeg.. mener vi kjøpte regntrekk samtidig som vi kjøpte vogna. Jeg innser jo nå at jeg ikke har regntrekk til bagen men håper et av de andre passer ;)

Men er ikke det veldig stort og klumpete? Jeg må ha et regntrekk jeg kan ha i den nettingen bak på seteryggen, sånn i tillfelle regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...