Gå til innhold

Siebaeos sammensurium


siebaeo

Anbefalte innlegg

Vet du Siebaeo, jeg hadde det på akkurat samme måte som deg.. Bortsett fra at jeg ble ekstra amorøs da, det har jeg dessverre ikke kjent på dette svangerskapet, men forrige var det helt annerledes :fnise:

Jeg føler meg ikke direkte sexy her jeg sitter med nå snart 22 kg pluss og ben som hovner opp bare jeg ser ut av vinduet og på saltkvernern, men jeg følte meg verre rundt uke 30 faktisk. Med Tassen følte jeg meg fin selv om jeg endte på 30 kg pluss, men så sies det jo faktisk at jenter "stjeler" skjønnheten til moren sin og dermed føler ikke mor seg så flott lenger. :fnise: Ikke vet jeg altså, men det er ikke noe moro å føle seg uattraktiv og i tillegg bli avvist. Jeg husker i høst, da jeg var så dårlig, at mannen ikke tok særlig initiativ til ting og jeg tok det opp med han etterhvert fordi jeg lurte på hva i all verden som skjedde. Han sa at han ikke har lyst å initiere til sengekos når jeg henger over doskålen 99% av døgnet og jeg skjønner det jo godt :laugh: Ikke hadde jeg selv lyst heller, men han skal jo ha lyst da :rolleyes: Vi er noen rare skapninger vi kvinner.. Jeg er glad jeg er sammen med en mann, for det hadde blitt altfor slitsomt for meg med en til av meg selv! :lol: Får håpe lillesøster slekter på pappan sin i stedet, spesielt siden Tassen er såpass lik meg :fnise:

Og det med den eksen.. Nå har ikke mannen min FB, men jeg kan godt se for meg at jeg hadde blitt sjalu. Jeg har blitt mye bedre enn jeg var tidligere, men jeg er dessverre av den sjalu typen og det synes jeg er grusomt. Synes ikke det er noe gøy når vi snakker med jenter jeg ser at han synes er søte, selv om ikke det er flørting på gang :jolie:

Har dere ikke handlet inn klær enda?? Det må du jo gjøre, det er halve kosen synes jeg ;) Veldig koselig å forberede seg litt ved å se på de små klærne og drømme seg litt bort i fremtiden... Ah, så heldige vi er som får småttiser en gang til! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos fb-sjalusi: Jeg husker mannen la ut et skikkelig kjekkasbilde på fb og fikk kommentar fra fra ei berte på jobben som jeg visste hadde prøvd seg på ham. Da hadde jeg samtidig et gravidbilde på fb. Jeg følte meg bare så stygg og tjukk da, og jeg ble så sur at jeg skiftet profilbildet......til en katt! :daane: :fnise; Ville jo ikke ha noe av meg selv. Jeg følte meg på stygg. Ser jo nå at jeg ikke var det. Mannen lurte på hvorfor jeg bilde av "den der katta" :ler: Jeg tror ikke jeg forklarte han ordentlig hvorfor :sjenert::ler:

Apropos lyst under graviditet: Jeg husker jeg prøvde meg på mannen kvelden før fødsel. Husker jeg hadde lyst og jeg håpet at fødselen skulle settes i gang. Husker jeg ble avvist. Hah! Husker ikke helt hvorfor. Tror hun synes det var tungt... Synes å huske noe om at han mistet blodsirkulasjonen i beina.. :daane: Huff. Uansett, jeg fødte jo morgenen etter og jeg hadde nok vært helt sikker på at sex kan sette i gang en fødsel om vi hadde hatt det kvelden før. Jeg husker og hvor fort lysten bare forsvant etter det. Det var som å slå av en bryter, rett og slett. Kanskje ikke så rart, men likevel interessant å legge merke til hvor fort det ble forandret. Og det tok laaang tid før det kom tilbake igjen. Det var en langsom dimmebryter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til en katt faktisk :skratte: Det var dagens :hoho:

:ler: Ville jo ikke ha noen av meg. Jeg var jo stygg. Nå skal det sies at det var vår katt, men likevel ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det her om dagen? Får du tatt det litt med ro?

Når går du ut i permisjon forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dine, Diddles og Becky! :klem:

Her går det bra! :) Vi er faktisk hjemme hos foreldrene mine på en tidlig ferieuke :) Har hatt mer eller mindre sydenstemning noen dager, men nå er det sedvanlige været tilbake ;)

Veldig deilig :) Det begynner å bli ganske tungt og smertefullt å sitte på jobb, så en pause fra det hele (minus Mail da..) gjør godt! Jeg har siste arbeidsdag 5 juli så det er jo bare noen få uker igjen heldigvis.

Kroppslig går det veldig bra egentlig. Vekta sniker seg sakte oppover, men foreløpig en god del lavere enn sist. Bekkenet er supergreit! Så jeg mistenker nesten at hodet begynner å sitte her.. Blir spennende å høre på neste kontroll. :) Masse liv og røre og lurer nesten på om det er en skikkelig sprellefrøken som kommer :fnise: Og så begynner jeg å bli skikkelig motivert for fødsel.. Spent på om det starter av seg selv, om jeg går langt over, om hun har litt mindre hode og kommer seg lettere ut, hvordan hun ser ut osv :rodmer: Jeg er jo helt lys, Bolla helt lys og kjære helt mørk. Så hvem vet hva slags hårfarge hun har! Og om hun har hår.. :fnise:

Ang attraktiviteten og det som følger der har det bedret seg ;) Kjære er veldig flink til å rose og gi komplimenter og det hjelper masse. I tillegg har han begynt å få øynene litt opp for at han kan være litt sløv av og til. Kanskje fordi jeg er flinkere til å si fra.. :lur: Og jeg er ikke helt på kattebilde enda! :skratte:

Etter 5 juli er jeg veldig klar for et treff om noen kan/vil! :hoppe: Gjerne på balconyen! ;) Jeg blir jo ikke akkurat mer spretten framover.. :geipe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at du får et lite avbrekk og kan konsentrere deg (mer eller mindre) om deg selv og familien din :) Det er så godt når man får koblet av litt. Mannen min er kjempe sliten for tiden, pga mye å gjøre på jobb og ikke minst stressa i tilfelle han ikke får med seg at jeg har ringt osv (dårlig dekning der han jobber). Og når du i tillegg har magen og alt som følger med, så er det nok ekstra godt med litt hvile :)

Og deilig at bekkenet er bedre! Det ble mitt også da hodet kom lenger ned og nå har jeg sjelden problemer i det hele tatt. Utrolig godt og noe heeelt annet enn for flere måneder siden (selv om jeg er større).

Vi blir med på balconytreff i sommer vi :) Mannen og Tassen har 3 uker ferie fom omtrent samtidig som du starter permisjonen, men vi skal være mye hjemme og så har vi jo goood tid etter det også :) Terminen din er 1.august? Har dere tenkt på navn? Tror ikke jeg har fått med meg om dere har bestemt noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til balkongtreff! :hoppe:

Vi har tenkt på navn men ikke konkludert enda. Kan jo si det her.. Louise og Signe er foreløpig på topp :) Har dere bestemt dere?

Termin 1 august ja! :jepp: Leeenge til! :daane:

Holy moly! Jeg ligger på magen!! :nigo: i et hull på stranda! Guri malla så deilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flotte navn! De passer begge veldig fint til Bolla sitt navn også synes jeg :)

Hun kommer nok til å bli en nydelig liten tulle. Og jeg ser for meg deg med magen oppi i et hull på stranden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Tror jeg skjønner.

De fleste sier forresten det samme, de liker det siste best. Jeg vet ikke enda.. :)

Takk Dine, jeg tror også hun blir helt nydelig :rodmer:

Ah, vi forbereder runde år her hos foreldrene mine i morra. Jeg er sliiten allerede ;) Og vil helst på trening.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for en turner denne frøkna er! :daane: Skulle tro hun danset der inne! Det er helt vilt.. Rister på seg, tumler, dytter, sparker, bokser og jeg vet ikke hva..! Kan det være for mye liv eller..? :klo:

Jeg er supersørpeforkjøla og deler ikke entusiasmen helt.. :fnise: Prøver å jobbe redusert men det er jammen ikke lett! :roll: Ganske sliten om dagen.. Fikk noen kilo vann i kroppen, men en dag med støttestrømper og mye vann å drikke har faktisk resultert i to kilo mindre! Utrolig hvor lett påvirkelig man er..

Nå må jeg sove.. Lurer på om Dine har frøkna si nå.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mini her er også veldig aktiv!! Mye mer enn jeg kan huske A var. Håper forsåvidt ikke det betyr at vi får en hyperaktiv unge...

Nå må du være flink til å ta hensyn til deg selv da!!! Ikke jobb deg i hjæl!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, håper ikke det jeg heller! Men har sett mange tilfeller av meget aktiv nr 2... ;)

Nå har jeg faktisk fått satt på bremsen ganske kraftig! Og det blir godt respektert tror jeg.. Det er deilig ;) Synes jeg kan få cruise meg inn i permen nå.. Jeg har jobbet alt for hardt i alt for lang tid nå!! :opplyser:

Nå hikkes det iherdig helt nedi rumpa mi.. :fnise:

Og jeg er faktisk alene hjemme til lørdag! Kjære er på tur helt til mandag kveld, jeg er forkjøla og sliten, har div opplegg på kveldene og ingen barnevakt.. Løsning: Bolla dro på "ferie" til farmor! :nigo:

Sooove og beina høyt er planen! :nigo:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...