Gå til innhold

Siebaeos sammensurium


siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere må nok belage dere på å poppe nytt popcorn senere altså.. ;)

At det går an å snu så voldsomt!! Kjenner ikkeno i dag og sov godt i natt.. :roll:

Tilbake i overtidsmodus :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"sov godt i natt.. :roll: " <-Dagens morsomste setning! Vanligvis er det noe folk er ganske glade for.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, sove godt er jo noe jeg kan se laaangt etter ganske snart så jeg burde nyte det! Det ideelle hadde jo vært å sovet godt, og så våknet på, la oss si onsdag(!), og så hadde det startet! :lur: *ønske seg*

Jada, det er jo faktisk tre og en halv uke til jeg er på (ordentlig) overtid ;)

Og etter den fine dagen på sjøen og stranda i dag ser jeg helst at hun holder seg inne noen dager til! :nigo::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende det var her nå ja :nigo: Masse lykke til!! Titter gjevnlig innom og sjekker status her framover nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig spent kjenner jeg ;)

Sladrer du selv eller gjør noen det for deg? Greit å vite ift når jeg kan sette hjertet i halsen etter hvem som har skrevet her inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :klem:

Her er det ikke så spennende altså.. :fnise: Er i superform og har vært på stranda 3 dager på rad. I dag har jeg faktisk gått ca en halv mil og bakt to brød, laget linseposte og en pastarett! Dagen begynte litt trått siden jeg våknet og var kvalm i lange tider i natt.. Men vi tok det rolig og tuslet etterhvert til badevannet oppi høgget her. Kjenner det presser en del nedover, men har ikke kjent noe mer til rier. En og annen vond kynner(rekke) men det er jo vanlig for meg.. Og utrolig kjedelig resultat når jeg sniker på papiret på to ;)

Hadde ikke gjort noe om det kom noen tegn snart.. ;) Samtidig tenker jeg at jeg godt kan være hjemme fram til fredag siden det er meldt så fint vær fram til da.. ;) Kanskje mamma kommer på besøk nå, og da kunne jeg og kjære fått oss en date for siste gang på veldig lenge. Samtidig har vi jo da den beste barnevakta vi kunne drømt om i tilfelle fødsel.. ;)

Ja ja. Jeg begynner å bli superbrun i alle fall! Og har badet litt :nigo: Til å være tvunget til hjemmesommer kunne det jo ikke blitt bedre! :)

Sladris nei.. Det har jeg faktisk ikke denne gangen! Har du lyst..? :sjenert: Du er vel litt våken om nettene og sånn for tiden uansett :fnise:

Tippeliste er det jo ikke opprettet heller. Litt bevist egentlig.. :sjenert: Blir så skuffa om det må lages en oppfølgerliste slik som sist.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som er i så god form!! Orker du virkelig å gå lange turer altså?? Jeg får så mye stillinger i symfysen og nederst i magen hvis jeg beveger meg for mye, så det er bare ikke snakk om! Jeg har kjørt bil til jobb de siste to ukene pga dette, men denne uken har mannen fri, så da måtte jeg ta bussen igjen. Bare å gå fra holdeplassen og hjem, ca tre minutter normal gange, holdt lenge for meg...

Og hvordan i huleste klarer du å bli superbrun på baksiden?!? Det går jo ikke an å legge seg ned, med mindre du fortsatt driver og graver hull til magen da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke i ett strekk da ;) når sant skal sies. Jeg la sammen tre strekk, alikevel eller?? :fnise: Og jeg kjenner det i dag.. Symfysen spesielt. Men jeg er jammen ikke sikker på om det er pga gåinga eller nedpress.. Har hatt noen sinnsyke modningsstikkinger i dag, og tidvis et slags trykk nedover. Nesten som om hodet stanger seg ut! Kan jo håpe at hun beveger seg nedover. :)

Jeg legger breisia til når jeg soler meg! :fnise: Og vi har en ganske god solseng på balkongen, så der får jeg snudd rumpa og ryggen mot sola. Men jeg er jo enormt brun på armer, bryst, forsiden av magen og øverst på ryggen. Og mer normalt brun på resten ;) Og hviiiit i håret! Bådesolbleika og trolig påvirket av en sånn lillasjampo.. Føler meg litt freshere enn sist tross alt :)

Skulle jeg gravd hull nå måtte jeg nok søkt om gravetillatelse med nabovarsling og det hele! :lol:

I dag kommer mamma! Vi overtalte henne til å rømme fra drittværet og til sola. Så nå får vi litt uventet alenetid!! :nigo:

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa - jeg har lyst :danser: Jeg er mye våken generelt sett for tiden, så jeg står klar til å sladre :danse: Nå kommer jeg vel til å sette hjertet i halsen hver gang jeg får sms fremover nå :fnise:

Gleder meg til å dele at lillesøster har kommet :) Sender deg PM med nummeret mitt :)

Nå synes jeg den kongelige fødselen er skikkelig spennende også, blir helt rørt over hva som venter dere (sier jeg i etterkant, jeg som var litt engstelig for å føde igjen.. Men det er jo en fantastisk opplevelse man ikke får mange ganger i livet) :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ble det prins i England i dag! Og min bestemor som mente vi skulle føde på samme dag, Kate og jeg :lol: Heldigvis ikke tenker nå jeg... 22 juli var liksom ikke drømmedatoen ;)

Fullmåne i natt. Jeg ble født ved fullmåne fikk jeg vite i kveld. Blir om en mnd da! :fnise: Føles ikke som noe er på gang, annet enn lett bekkenløsning så jeg satser på enda en god natt og en stranddag ;)

Dine, da må du huske å sende PM! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fullmåneaction her da? ;)

Stille og rolig her! Har prøvd det som kan prøves for å få fortgang :lur: , unntatt kjærringråd. Jeg satset på å få samtidig som Kim ;), men hun fikk jo så lenge før tiden. :P Ja,ja, nå er både Kim og Kate ferdig, så nå er det vår tur synes jeg!

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her skjer det iiingenting!! :daane: Jeg føler at det bare har stoppet fullstendig opp her egentlig. ;) Den dagen med rier føles veldig langt unna og jeg er tilbake til rolige dager med en og annen vond rekke med kynnere. Men sånn har jeg jo hatt det i mange uker.. Storebror kom jo 15 dager over tia så det er nok litt optimistisk å tro at det skulle skje før termin. Så nå tror jeg egentlig at jeg går en god stund til. Termin er jo ikke før neste torsdag egentlig.

Håper du er i gang nå! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy crap..! Ble litt nervøs nå! Var noe rosa på papiret nå når jeg var på do.. Og voldsomt stikking i dag. Kan være fra soppkuren jeg tok i går da.. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som litt av slimproppen holder på å komme.. Kom en liten geledæsj med mørkerødbrunt.. :daane:

Foreløpig ingen rier jeg kan snakke om så det kan jo ta laaang tid alikevel. Ukesvis faktisk.

Blir litt stressa av at mamma er her og skal reise i morra.. Jeg vil ikke uroe henne unødig, så nå går liksom kjære og jeg rundt med en slags hemmelighet :roll:

Hadde det skjedd i natt hadde vi jo hatt den beste barnevakten da ;) Fredag til lørdag tror jeg vi har et hull i barnevaktlista! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...