cypress Skrevet 8. juli 2013 #3501 Del Skrevet 8. juli 2013 12.30-13 passer fint for meg. Jeg gleder meg til å se dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. juli 2013 #3502 Del Skrevet 8. juli 2013 Vi kommer alle tre Har fått ordnet ift flytting/leilighet, så vi er hos deg litt over halv ett tenker jeg Tar med begge barna og håper det går fint (første gang på besøk med de to alene) Gleder meg til å se dere alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. juli 2013 #3503 Del Skrevet 8. juli 2013 Så bra at så mange kommer! Gleder meg til å se lille babyen til Dine! Og dere andre da akkurat nå sitter jeg i massasjestolen på Leo's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 8. juli 2013 #3504 Del Skrevet 8. juli 2013 Da er veibeskrivelse skrevet opp. Virket ikke vanskelig å finne frem. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #3505 Del Skrevet 8. juli 2013 Veldig hyggelig at så mange kan komme! Nå er det meste klart (unntatt meg ) så nå bruker jeg resten av tiden til å slappe av.. Bolla sover heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. juli 2013 #3506 Del Skrevet 9. juli 2013 Tusen takk for kjempe koselig treff i går Var veldig hyggelig å se dere alle igjen! Nydelig mat - jeg tar gjerne i mot oppskrift på alt sammen Det var supergodt! Og flotte gravide damer må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. juli 2013 #3507 Del Skrevet 10. juli 2013 Ja, tusen takk for hyggelig treff!! Og takk for kompliment Dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #3508 Del Skrevet 11. juli 2013 Takk for besøket dere! Det var kjempehyggelig! Og gøy å se hvor godt barna lekte sammen Bolla var jo ikke helt i slag og fikk faktisk feber på ettermiddagen.. Paracet og en natt søvn så var han helt fin igjen. Håper ingen andre har blitt syke! Og takk for kompliment, Dine Nå får jeg kommentarer om at jeg har fått "draget" i ansiktet her.. Ikke det jeg synes er kulest akkurat! Pløsefjes med andre ord.. Merker at jeg har blitt rundere overalt. Kragebeina er utydelige, armene og rumpa runde. Huff.. Gleder meg til å kunne trene igjen! Nå kan jeg få tur, men må stoppe flere ganger pga vonde kynnere (maserier?) De gir seg ikke når jeg beveger meg og henger i lenge. Korsryggen og i "mensverkområdet". Håper de gjør noe denne gangen da.. Og så stikker det skikkelig nedi der av og til! I tissen om jeg kan si det sånn Håper jeg ikke må gå så innmari lenge over denne gangen. Vi har med oss fødebag på ferie, men det håper og tror jeg ikke egentlig er noen grunn til Nå skal vi ut på kysten et par dager! Nyyydelig vær og jeg begynner å bli voldsomt brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juli 2013 Forfatter #3509 Del Skrevet 11. juli 2013 Lillemor virker å ha det bra også. Hun ligger med ryggen innover så spark og dytt er rimelig intenst om dagen. Jeg "leker" med føttene hennes og kjenner og ser foten swoosje forbi under mageskinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. juli 2013 #3510 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Å koselig Endret 11. juli 2013 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #3511 Del Skrevet 14. juli 2013 Nå er det straks 38 uker her.. Så sprøtt! Jeg tror ikke helt jeg skjønner at vi snart er fire.. Ting er litt anderledes enn forrige gang. Jeg rekker ikke "vente" så voldsomt .foreløpig(!). Jeg har ikke antydning til carpal tunnel og generelt lite vann i kroppen, sammenlignet med sist i alle fall. Jeg tror nok vekta har økt litt.. Men kjære insisterer på at jeg er en "slank" gravid "Sist var du jo SVÆR!" Joda, det hjelper å sammenligne med riktig bilde.. Føler meg ikke så verst. Men gruer litt til sensommerkroppen. Men men! Ikke noe å gjøre noe med. Vi har vært et par dager på en øy i den norske skjærgården. Og jaggu ble jeg ikke litt stressa der ute..! Plutselig fikk jeg så innmari mye vonde kynnere/maserier(?), nedpress, stikkinger og vondt både foran og bak i bekkenet. Følte hun boret seg nedover.. Så det ble et litt nervøst døgn før vi var på fastlandet igjen.. Tirsdag reiser vi hjem og jeg gleder meg litt. Irriterende å bli så stressa når jeg sikkert går solid over denne gangen også. Men jeg kan ikke huske at de vonde kynnerene var riktig SÅ intense og vonde sist.. Ikke stikkingen heller. Men hva husker man egentlig? Et par ganger har jeg tenkt at jeg KAN jo ikke ha så langt igjen når det er som det er. Men det kan det jo.. I kveld begynte det å murre og presse litt rett over skambeinet. Og jeg blir stressa igjen.. Ila samme dag kan jeg ha problemer med å gå, og gå så lett som ingenting. Forvirrende.. Skal bli godt å være fem minutt og ikke 3 timer fra sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 17. juli 2013 Forfatter #3512 Del Skrevet 17. juli 2013 Da var 38-ukers kontrollen overstått Alt var bra og sf-målet følger kurven ganske perfekt. Og det er jo det viktigste. I dag har jeg skikkelig Fødetryne og det synes jeg er pyton.. Dvs vann i kroppen i dag. Det er nok på grunn av bilturen hjem i går som tok 3-4 timer. Stillesittende og turte ikke drikke så mye. Jm var positiv og sa hun ikke trodde jeg trengte neste timen, som er på termin. Men jeg kjenner at jeg tror jo ikke på det.. Føler at hun er positiv på samme måte som de var sist. Og det gikk jo ikke helt veien.. Hodet er festet da. Og jeg har mye stikkinger når jeg går. Av og til når jeg ligger. I dag har jeg bare hatt et par vonde kynnere, og litt mensmurring. Det har jeg ganske ofte egentlig. Ah.. Skulle ønske jeg viste om ting hadde begynt å modnes Litt tungt om dagen.. Blir ekstra følsom når jeg føler meg så oppblåst.. Blæ.. Hjelper ikke å krangle heller Det var veldig hyggelig på kontroll i alle fall. Kjære og Bolla var med. Så vi besøkte fødestue og snakket om fødsel og hva jeg skulle gjøre om det startet. Det føles veldig fjernt må jeg si. At det bare starter altså. Selv om jeg halvveis føler at det skal si: "splosj!" snart. Bah.. Alt for tidlig å bli lei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 17. juli 2013 #3513 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Jeg var lei myyye tidligere enn deg det er veldig lov. Det er for at du skal bli klar til fødsel og bare ønske ungen ut. Kanskje et tegn på at hun kommer tidligere enn forrige? Vi kan jo håpe Jeg synes du så kjempefin ut jeg ikke oppblåst som du selv sier. Sånn shorts du gikk i kunne ikke jeg gått i som gravid. Hello cellulites, lissom ikke det at de ikke henger rundt her nå og, men de hadde virkelig storfest under graviditeten. Spiste seg store og fete og bad mange gjester ;p Takk for sist forresten god mat og godt selskap Endret 17. juli 2013 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #3514 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Tusen takk, Becky! Det er veldig hyggelig med komplimenter i disse tider.. Nå sitter jeg alene på kafé og lurer på om jeg har rier.. :shock: Det går vel ikke an...? Vond våkenatt og ny type vondt.. Det spraker og stikker liksom i sidene når jeg får sammentrkninger.. Eller kanskje mest i mellom.. Kommer ikke helt regelmessig men ganske. 6-7 til 10-15 min men som oftest 10. Hm.. Gutta er sendt på seiltur og jeg skal hvile hjemme og møte dem etterpå. Hvis jeg kan.. Hjelpes, hva er dette?? Må handle noe småtteri og komme meg hjem.. Endret 18. juli 2013 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. juli 2013 #3515 Del Skrevet 18. juli 2013 Så spennende! Håper det ikke blir seiltur på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. juli 2013 #3516 Del Skrevet 18. juli 2013 Oioioi!!! Så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #3517 Del Skrevet 18. juli 2013 Det ga seg litt nå.. Fikk til og med shoppa litt Så ikke spis opp popcornet med en gang.. Kjøpte litt gravid/ammepotensielt tøy. Fytti katta så stor mage jeg har nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. juli 2013 #3518 Del Skrevet 18. juli 2013 Å, dette er spennende Om det går an å ha rier i uke 38 - ja det gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 18. juli 2013 #3519 Del Skrevet 18. juli 2013 Så spennende det var her, da! Satser på at det tar seg opp litt igjen! Eller er du klar for det, begynner du å bli lei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. juli 2013 Forfatter #3520 Del Skrevet 18. juli 2013 Det kommer og går litt.. Veldig usikker på dette her altså! Begynte å gjøre vondt når jeg satte meg i bilen igjen. Verst når jeg sitter?? Like spent hver gang jeg går på do. Men ingen tegn på papiret i alle fall.. Håper det enten gir seg helt, eller setter i gang ganske snart! Magen føles som en stein og jeg føler meg helt sinnsykt tung. Prøver å jobbe opp mot til å vaske litt klær Skulle det starte nå kommer det som julekvelden på kjerringa altså! Men ja! Spennende! Litt misunnelig på den slimproppen din Finkel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå