Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅ hærlig med sånn ferie ja, det blir det kanskje mer av når vi får en små...for da kan mannen ikke forlange 24 timers tur til eksotiske land :fnise:

Ja sola skinner her, skulle egentlig vært på stranda, men fikk streng beskjed å ligge helt i ro denne uken her, så er mest bare nettsjopping på meg i dag :sjenert:

Lakris-is....hvor får du det :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vet du hva.. hver gang jeg spiser det tenker jeg på deg! Lakrisomanen :) Jeg har kjøpt den som heter Isabella eller noe i den duren noen ganger. Den er helt ok. Men på Olav Ryes plass er det en vogn som selger kule-is. Og de har verdens beste lakris-is!!!!! Jeg kunne spist den til frokost, middag og kvelds!! :dåne:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh er nå jeg sanver å bo i Oslo! :dåne: jeg bodde jo i det området for noen år siden...men lakris skal jeg holde meg unna nå desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh er nå jeg sanver å bo i Oslo! :dåne: jeg bodde jo i det området for noen år siden...men lakris skal jeg holde meg unna nå desverre :(

Å.. så kjipt.. Lakris hever vel blodtrykket? Ikke lenge til du kan dytte i deg så mye lakris du bare orker!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper Pupsi er klar for å passe på den lakrisen din.. :fnise: Jeg og! :jepp: Er islandsk lakris ekstra godt forresten..?

Da blir det lakris på barselavdelinga! Jeg skal pakke spekeskinke, moden brie og vin i sykehusbagen!! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Pupsi er klar for å passe på den lakrisen din.. :fnise: Jeg og! :jepp: Er islandsk lakris ekstra godt forresten..?

Da blir det lakris på barselavdelinga! Jeg skal pakke spekeskinke, moden brie og vin i sykehusbagen!! :opplyser:

Haha Pupsi hadde nok gjort det! :fnise:

Lakrisen er enda mer salt/salmiakk smak hvis jeg kan beskrive det noe da......og det jeg har er lakrissnurrer med marsipan innmellom :sikle:

Jaaaaaa jeg tar tipset til å ha det i sykehusbaggen.....ooooog namm brie...jeg har faktisk tenkt å ha en liten øl med meg, de sier det får i gang melkeproduksjonen fortere :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: er det sant?? Da skal jeg også gjøre det!! Mulig vi må pakke en ekstra bag til lillegutt med tanke på hvor mye digg jeg skal ha med meg :nigo:

Nå har jeg trent! og sikkert litt for hardt for hva bekkenet liker.. Krysser alt jeg har for at det ikke slår tilbake på meg! Bortsett fra beina da.. Bekken liker ikke det heller. J**** bekken.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eda mer salt/salmiakk! :dåne: Det er AKKURAT det jeg leter etter. Har nemlig ikke funnet den perfekte lakrisen enda. Kanskje jeg kan finne islandsk lakris på eBay :lur:

Jeg skal ha roastbeef i fødebagen min :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på hvordan jordmødrene ser på oss som sitter med brie ost, vin/øl....og lakris til dessert rett etter ungen er ute :skratte:

Her

går det an å bestille islandsk mat/godteri.......ikke det billigste, men gjør det iblandt når jeg bare MÅ ha :fnise:

Er de her jeg liker best, og den her er favoritten....er lakris stang og sjokolade biter....så skal spise sammen liksom :nigo:

Uff må passe på bekkenet, prøv å ikke rotere hoftene for mye(altså ingen øvelser som man gjør det).....fysio sa det var best å holde føtter og hofter fremover og ikke snudd ut når man trener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: De har sikkert sett ganske mye rart!

Mmmmmm lakris!! Rød kick er også nammis. Men får dere ikke sure oppstøt av sånt som er salt..? Jeg blir gaaal om dagen! I dag har jeg spist masse lovehearts. Det er i alle fall godt om ikke annet..! :rolleyes:

Spinning er ganske bra sånn sett altså! Med riktig teknikk skal jo knærne peke rett fram hele tiden. Merker at trangen til å sykle litt hjulbeint øker med omfanget av magen.. Kommer til å se ut som en tulling på tur om jeg faller for fristelsen :blush::ler: I dag har jeg tøyd som en gal. Og fått kjærsten til å trykke på musklene som nok er synderne når jeg får vondt. Håper det funker.. Kjennes ikke helt max ut nå..Det finner jeg ut nå snart! For nå skal jeg legge meg :natti: Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var natten? Fikk du sove godt?

Hei Småkjekset! Takk for at du spør! :) Det gikk FINT!! :nigo: kjente litt ubehag i går kveld, men tror jammen uttøyinga gjorde susen.. utrolig digg!! Nå har jeg bare lyst til å trene dagen lang :jepp:

Oi, du er jo tilbake når jeg tenker meg om! Nå må jeg inn hos deg og snike litt!! Du har vært etterlyst :lur::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Småkjekset! Takk for at du spør! :) Det gikk FINT!! :nigo: kjente litt ubehag i går kveld, men tror jammen uttøyinga gjorde susen.. utrolig digg!! Nå har jeg bare lyst til å trene dagen lang :jepp:

Oi, du er jo tilbake når jeg tenker meg om! Nå må jeg inn hos deg og snike litt!! Du har vært etterlyst :lur::klem:

Så flott da :)

Er kjekt å være etterlyst :lur: Selv om jeg ikke har noe å rapportere :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig flink du er til å trene *missunnelig*

Ja alt blir jo vanskeligere ettersom magen blir større....er mer i veien hele tiden :fnise:

Og JO man får skikkelig oppstøt av lakris.....men jeg har begynnt nå å spise en banana like før jeg legger meg......works like a charm :lur:

Lovehearts, er det bare piller eller?kjøpes på apoteket ikke sant? Ellers er jeg ikke mye plaget med halsbrann....er nok bare når jeg skal legge meg jeg kjenner noen ganger ubehag.

Gode mannen din da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da :)

Er kjekt å være etterlyst :lur: Selv om jeg ikke har noe å rapportere :sjenert:

Men da venter vi tålmodig videre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig flink du er til å trene *missunnelig*

Ja alt blir jo vanskeligere ettersom magen blir større....er mer i veien hele tiden :fnise:

Og JO man får skikkelig oppstøt av lakris.....men jeg har begynnt nå å spise en banana like før jeg legger meg......works like a charm :lur:

Lovehearts, er det bare piller eller?kjøpes på apoteket ikke sant? Ellers er jeg ikke mye plaget med halsbrann....er nok bare når jeg skal legge meg jeg kjenner noen ganger ubehag.

Gode mannen din da :rødme:

Jeg har merket at magen er litt i veien ja! :jepp: Glemmer at jeg ikke har samme målene som før og kommer borti det ene og det andre :fnise: For ikke å snakke om søling på magen.. :rolleyes: Klagde på noen flekker i lunsjen en dag, og da sa hun som satt over meg: "ja.. jeg ser det har kommet noe på balkongen og.." :ler: Ikke bare magen som tuter ut om dagen.

Banantrikset skal jeg prøve! Lovehearts er jo sånne runde godterier med små tekster inni et hverte på! Ligger innpakket som en rull med sukkertøy. Nesten som brusepulver i fast form. Og de får du på omtrent alle kiosker.

Gode mannen ja :rødme: I går bakte han rundstykker. han har blitt skikkelig huslig. Og sa: "dette skal bli sånne rundstykker som lillegutten kan forbinde med pappaen sin! Nå må du lukte masse!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Ja søling blir det litt.....jeg har lært meg triks nå.....klarer å sitte på sofaen litt bakover og spise frokostblanding med skåla øversst på kulen :fnise:

aha skal se om jeg finner sånne lovehearts da :jepp:

Herrigud for en koselig mann da, du hever og han baker :skratte: Bollen din kommer til å bli stor gitt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...