Gå til innhold

Siebaeos sammensurium

siebaeo

Anbefalte innlegg

Gjest åffårno

Apropos fb-sjalusi: Jeg husker mannen la ut et skikkelig kjekkasbilde på fb og fikk kommentar fra fra ei berte på jobben som jeg visste hadde prøvd seg på ham. Da hadde jeg samtidig et gravidbilde på fb. Jeg følte meg bare så stygg og tjukk da, og jeg ble så sur at jeg skiftet profilbildet......til en katt! :daane:

Først: denne lo jeg godt av(eller; med - ikke av) :ler:

Så: jeg snek bittelitt i starten av dagboka di(siebaeo sin asså), og der snakker du om knekkebrød med quinoa.

Og siden jeg ser du har nærmest kun få dager igjen til fødsel og sikkert har annet å drive med enn å svare på oppskriftsønsker; jeg var for lat til å bla gjennom mange sider for å sjekke om du postet oppskriften - så;

Kan du være supersnill, om du husker den overhodet - å gjenfortelle den til en helt fremmed person på kåge? ;) På forhånd supertakk, og lykke til med mini nr.2 :)

*lister meg ut igjen*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke til å komme på mandag :sur: fullt opp på jobb og så er jeg alene på ettermiddagen så må hjem og hente barnet og lufte bikkja og alt det der :fnise:

Men håper jeg får til å se deg og flere av de andre KGmammaene snart!

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har regntrekk som passer til bagen, så har jeg et du kan få.

Åh, så snill du er! jeg har et sånn brio regntrekk som jeg skal teste. Hvis det funker dårlig er jeg så klart velidg interessert! ;)
Hvordan var det nå.. kan du komme på mandag? Jeg er helfleks på tidspunkt så jeg tenkte høre med alle hva som passer best. Cypres, f eks kunne jo kanskje komme på slutten av dagen. Så jeg tenkte kanskje sen lunsj eller noe :) Regner med trafikken er feriepåvirket nå.

Først: denne lo jeg godt av(eller; med - ikke av) :ler:

Så: jeg snek bittelitt i starten av dagboka di(siebaeo sin asså), og der snakker du om knekkebrød med quinoa.

Og siden jeg ser du har nærmest kun få dager igjen til fødsel og sikkert har annet å drive med enn å svare på oppskriftsønsker; jeg var for lat til å bla gjennom mange sider for å sjekke om du postet oppskriften - så;

Kan du være supersnill, om du husker den overhodet - å gjenfortelle den til en helt fremmed person på kåge? ;) På forhånd supertakk, og lykke til med mini nr.2 :)

*lister meg ut igjen*

Hei Åfforno :vinke: Hyggelig med ukjent besøk. Så kult bilde du har :fnise:
Jeg søkte litt kjapt selv nå uten å finne den.. Men jeg skal se om jeg ikke kan finne den hjemme! :)
Og takk for lykkeønskning! :)

Jeg får ikke til å komme på mandag :sur: fullt opp på jobb og så er jeg alene på ettermiddagen så må hjem og hente barnet og lufte bikkja og alt det der :fnise:

Men håper jeg får til å se deg og flere av de andre KGmammaene snart!

Åå, det var synd! Men jeg antar det blir noen flere treff framover siden flere av oss nå blir hjemmeværende en tid framover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg ikke får kommet mandag allikevel :( Pappa har solgt leiligheten til Bestemoren min og den skal overtas neste uke, så vi må hjelpe til å rydde ut av bodene og vaske litt i selve leiligheten.. Vet ikke hvordan vi gjør det enda, men det blir mandag sa pappa, så jeg må nesten se litt nærmere (det skulle jeg forsåvidt uansett). Skal prøve å få det til altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får det til, Dine. :)

Da har jeg altså hatt min siste arbeidsdag!! :strix: Med unntak av en times arbeid som gjenstår... Jeg klarte rett og slett ikke fullføre! Plutselig ble jeg helt ør og fikk sånn bommullsfølelse i hele kroppen. Da var klokka fire og jeg var allerede på full dag. Og skal egentlig jobbe 4,5 timer. Så det var det vel en grunn til da.. ;) Men den lille timen skal gå greit så er jeg FERDIG!! :nigo:

Folkens; når vil dere komme på mandag? Og kommer det noen..? :fnise: Fikk lyst til å lage noe godt! :sikle:

Cypress; hvor sent må det være for at du kan?

Pupsilure; hva passer for dere?

Dere eventuelle andre ;) ; noen ønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt passer for oss :) Bhg er stengt, mannen er på jobb, og kalenderen er helt åpen. Ikke sover han mer heller, så trenger ikke ta hensyn til det. :) Noe godt å spise høres veeeeldig bra ut! :sikle:;) Si fra hvis jeg skal ta med noe. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til legen mandag morgen, og tenkte rett og slett å be om en ørliten sykemelding, så det kan godt hende at jeg kan komme ikke så alt for sent. Får nesten se hva han sier, men tenkte å be om i hvert fall 40% sykemelding, og da kan jeg strengt tatt gå fra jobb like etter lunsj. Ganske sikker på at jeg får det jeg ber om av han...

Men hvis det er ok, så tror jeg at jeg kommer uten barn.. Jeg orker ikke styre med å hente henne tidlig i barnehagen, og i grunn høres det veldig deilig ut med en sosial happening uten å ha henne å tenke på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å få det til :) Nå er det snakk om å flytte ut derfra i morgen, så får se hva det blir til. I såfall er mandag åpen :) For oss er det fint på formiddagen i såfall, prøver å få med meg begge to så guttene kan leke sammen :) For oss passer det forsåvidt sånn som Cypress, formiddagen. Si fra om vi skal ta med noe :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å få kommet :) Akkurat kommet hjem fra ferie, så greit om det ikke blir kjempetidlig. Tror Kanskje 11-11.30-tiden passer best for oss. Vanskelig å si egentlig. Kommer veldig an på om snuppa sovner greit nå. Da vil vi komme greit inn i rutine igjen. Vi har snudd døgnet endel og hun har lagt til seg noen fine nykker på turen :fnise:

Skal jeg ta med noe? Jeg er jo vegetarianer, så litt vanskelig i matveien ;) Spiser ting med egg og melk i, men ikke kjøtt, kylling, fisk og slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når møtes vi i morgen? Jeg har hatt vondt i øyet i noen dager, og oppdaget nettopp at jeg har fått en byll på innsiden av øyelokket, som jeg må til legen med. Har hatt det en gang før, og da ventet jeg lenge før jeg gikk til legen, og måtte gjøre flere inngrep for å fjerne den, så denne gangen må jeg få øyesalve fort. Lurer på når jeg skal be om time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å få kommet :) Akkurat kommet hjem fra ferie, så greit om det ikke blir kjempetidlig. Tror Kanskje 11-11.30-tiden passer best for oss. Vanskelig å si egentlig. Kommer veldig an på om snuppa sovner greit nå. Da vil vi komme greit inn i rutine igjen. Vi har snudd døgnet endel og hun har lagt til seg noen fine nykker på turen :fnise:

Skal jeg ta med noe? Jeg er jo vegetarianer, så litt vanskelig i matveien ;) Spiser ting med egg og melk i, men ikke kjøtt, kylling, fisk og slik ;)

Litt morsomt at man må som vegetarianer list opp at man ikke spiser kjøtt, og kylling..........har mange i familien som er det og de sier at utrolig mange mener burde kunne spise kylling fordi det ikke er kjøtt :daane:

missunnelig at dere skal ha treff, men overtar nøkkel på huset i morra så sånn er det. Next time, kanskje noen gidder å komme hit da på en grillfest? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg ble litt usikker på hva du mente Dine..? Kan Cypress på formiddagen..?

Bolla sover gjerne fra 11.30 og en liten time (og noen ganger ikke..) Men det har ikke så mye å si egentlig. Er 12.30-13 for sent for dere?

Jeg tenkte lage en pai med litt skinke i, og brød og pålegg ellers. Litt kjedelig å plukke ut kanskje, Becky..? :sjenert:

Hvis du har noe spennende på lur må du gjerne ta det med, hvis ikke finner jeg nok på noe! Eggerøre f eks?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.30-13 er helt fint for meg. Da får jeg legetime først. Men kan både før og senere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går mest sannsynlig fint for meg og. Litt usikker på hvor du bor nå. Finner flere adresser på deg. Hvis du skal lage pai, så er det jo bare å ikke legge skinke over hele. Vi pleier å utelate kjøtt på en liten del. Pleier å funke fint det. Det er ikke noe problem for meg å bare ta med noe heller. Eggerøre er jeg litt for kresen til å spise... :sjenert: Spiser det hvis jeg må, men liker best egg i noe annet, hvis du skjønner ;)

Ja, sant som du sier, Neytiri. Jeg må ofte presisere hva jeg spiser og ikke, men egentlig ikke så rart, siden det nok er mange som kaller seg vegetarianere fordi de ikke spiser rødt kjøtt. Vet egentlig ikke hav definisjonen er, så vet ikke hva som blir riktig. Ang. grilling i Sverige, så er jeg litt usikker på å kjøre såpass langt med M, men utelukker det ikke :)

Du får si ifra hvis du finner ut at det ikke blir noe. Det virker som det er mye "kanskje" og går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi 12.30-13.00! Og jeg putter skinke i halve paien :) Ikke noe problem! Hm.. Nå fikk jeg lyst til å lage linsepostei til brødet for anledningen.. Får se om tiden strekker til :)

Gleder meg! :nigo:

Neytiri; det er veldig synd du ikke kan komme :klem:

Vi har besøk så jeg er litt sporadisk innom.. ;)

Jeg sender dere adressen litt senere! Jeg bor der jeg bodde sist for dere som har vært hos meg. :) Gjesteparkering foran huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Cypress, så klart helt ok at du kommer alene! Skjønner deg godt jeg.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send adresse til meg også :) jeg har bedt om legetime før 12. Gleder meg til å se dere :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og skjønner deg godt, cypress, selv om jeg selvfølgelig veldig gjerne ville ha sett lille A :) nam, linsepostei. Om du ikke lager det, vil jeg gjerne ha oppskriften :jepp: gleder meg til pai :)

Har ikke vært hos deg før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fikk PM :)

Pappa har solgt leiligheten til bestemoren min og den skal overtas i morgen, så vi skal hjelpe til å rydde ut det sistebfra boden og det er selvsagt i dag.. Men skal få tak i pappa og høre når det er, så kan vi forhåpentligvis rekke innom dere før vi må til leiligheten. Er litt i ammetåka om dagen, så er ikke så god på å forklare alt alltid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...