Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

svartkatt skrev (22 timer siden):

Hva smakte den?

Ikke meg du spurte, men jeg har den også. Den smakte ikke som krokodille-godteriet, men jeg klarer ikke helt å definere hva den smaker som. Den smaker søtt, og kan gjerne gå for å være noe søtt godteri, men jeg kjenner ingen klar definert smak der.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det nye chilicheese potetgullet, tror det var maarud: smakte mest chili(men ikke sterkt) og lite cheese, nok en skuffelse i potetgullverden for min del(enten så har jeg slutta å like potetgull, eller så smaker alt potetgull VELDIG lite og tamt for tiden, kanskje de har blitt grådige på krydder på fabrikkene🤷🏼‍♀️).

Fun light crocodiller: blæh. Jeg er ikke kresen altså, men for det første så smakte den ikke godterikrokodiller at all, smakte mer en syntetisk ferskensmak kanskje?

Anonymkode: 90134...f6f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

(enten så har jeg slutta å like potetgull, eller så smaker alt potetgull VELDIG lite og tamt for tiden, kanskje de har blitt grådige på krydder på fabrikkene🤷🏼‍♀️).

Denne, det har skjedd noe. For det er beint ut latterlig hvor lite smak det er i alle nye potetgullprodukter.

Grådigheten har seiret.

Var i Nederland for noen mnd siden og det var hyller på hyller med potetgull, kjøpte masse forskjellig og DA snakket vi smak da!!!

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny avhengighet: Monster Ultra Peachy Keen! Om folk liker Haribo Fersken smågodt vil nok denne monsteren falle i smak!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er en nyhet, men har ikke sett dem før selv. 

Fant chipsen Doritos Flamin' Hot. 

En positiv og negativ ting med denne.

Det negative er at i det man spiser chipsen så smaker den litt ketchup-aktig. Kan ikke fordra den smaken på chips.

Det positive er at den er faktisk sterk. En av de sterkeste chips jeg har smakt i vanlig butikk, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Freyja Valkyrie skrev (46 minutter siden):

Denne gleder jeg meg til å smake 🤩

Kan være et bilde av 1 person, gelato og tekst som sier 'neHTиA- Honnig-Clsens Olsens +KREMEN AV ISKREM NY! HENNIG OLSEN 1924 SORLANDSIS 1LITER SITRON Nors Mlotcisir. Sorlandet med 'mmelaget sitronsaus.'

Enig med anonym over her. Den var kjempegod. Veldig god sitron smak ☺️

Anonymkode: 309c0...39c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg håper den blir fast i sortimentet og ikke bare er en sommer-is. Står ingenting om at det er limited edition, men man vet aldri, kommer så mye nytt hele tiden. :) 

Anonymkode: e34b2...564

Åå, ja det håper jeg også. Får håpe den selger bra for da vil den nok i alle fall bli fast i sortimentet ☺️

Anonymkode: 309c0...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 10.47):

Smakte monster peach keen(?) i helgen. Synes ikke den var god. Den skal visst være som en iste, men de har valgt å tilsette litt kullsyre - men såpass lite at det kjennes ut som en skikkelig dau brus med veldig syntetisk «iste»-smak som minner mest om funlight enn ekte iste. Det var hverken fugl eller fisk, hadde foretrukket at de gikk all in med iste-konseptet.

IMG_3012.webp

Anonymkode: 2056d...39a

Synes denne var helt fantastisk! 😍🍑

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

https://www.godt.no/aktuelt/i/0Q5VbE/matnyheter-2024-test?utm_source=vgfront-personalized&utm_content=hovedlopet_row6_pos1&utm_term=niche_personalized_front-test-standard_bandit-1-

Kjenner jeg blir veldig sur over hvor utrolig negative de er. Alt er liksom æsj og ekkelt. 🙄 Går det ikke an å være litt mer positiv? 🙃

Anonymkode: 52135...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden):

Kan være et bilde av 1 person, gelato og tekst som sier 'neHTиA- Honnig-Clsens Olsens +KREMEN AV ISKREM NY! HENNIG OLSEN 1924 SORLANDSIS 1LITER SITRON Nors Mlotcisir. Sorlandet med 'mmelaget sitronsaus.'

Den er utrolig god. 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (12 timer siden):

Hvor fikk du kjøpt denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bunnpris og Spar vil nok ha den. :) Kiwi også tror jeg, mener de har Hennig-Olsen is, sjeldent jeg handler der. 

Anonymkode: e34b2...564

Takk! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (29 minutter siden):

Hvor fikk du kjøpt denne?

Kiwi har også, men de hadde ikke priset den så kjøpte ikke.

Koster 79,90 på Spar, syns det er litt dyrt for 1 liter. De har tilbud på Sørlandsis denne uken, men denne er ikke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den sitronisen fra Sørlandsis er innmari god! Kjøpt den 2 ganger allerede (Meny da de har tidlig ute med nyheter, Kiwi andre gangen). Blir garantert flere!

Fanta Exotic Zero blir det også flere av, fin sommerdrikk synes jeg.

Green Goddess salaten fra Rema var også god! Brukte den til kylling. Hadde gjort seg veldig med litt parmesan over tror jeg!

Anonymkode: a5149...1b1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smakt Lollipop fruktlolli, begge farger. Er ikke 100% sikker på om de er nyhet nå, men de er nye for meg i alle fall. Likte de godt, blir sikkert gjenkjøp til sommeren. Likte den med røde bær best, men den med mango var ok også. De minnet meg litt i konsistensen på noen saftis jeg elsket på 80-tallet, som smakte jordbær og appelsin. Skulle gjerne smakt disse i de variantene. 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarud Sommergull Grillet Løk: 👌🏻👌🏻 Denne var god. Enkel, løksmak. Ikke noe tull med chilli ol. som jeg føler de lurer oppi alt. Enkel, men veldig god 😄

IMG_9405.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sparks skrev (På 7.5.2024 den 10.30):

Ny avhengighet: Monster Ultra Peachy Keen! Om folk liker Haribo Fersken smågodt vil nok denne monsteren falle i smak!

Smaker som Hamilton varianten.

Anonymkode: 889ee...055

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...