Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ikke bare prisen som er 19,90 til 23. oktober? Jeg tolker reklamen iallfall slik. Limited edition, men jeg tror ikke den er så limited😅

Anonymkode: 7a029...c4a

Det står øverst at de lanserer to påleggssalater som bare er tilgjengelig i butikk ut neste uke 

Anonymkode: 453ff...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det ikke bare prisen som er 19,90 til 23. oktober? Jeg tolker reklamen iallfall slik. Limited edition, men jeg tror ikke den er så limited😅

Nei, står tydelig at de kun er tilgjengelig ut uken. 

Anonymkode: 6901a...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan tolker du "to splitter nye påleggssalater som kun er tilgjengelige i butikk ut neste uke" som noe annet enn nettopp det?

Pluss det de skriver på Instagram; "Denne uken og neste får du de to «Limited edition»-salatene Tacosalat og Kebabsalat (kun i salg i to uker!),"

Forøvrig skriver de på nettsiden at de veier det samme som de andre salatene, 180 gram. Men boksene er mindre, og faktisk vekt er 140 gram.

Endret av applestories
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte de i dag, men nå vil jeg jo ikke snakke på de. Hva om jeg elsker dem 🥺

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fant det tilfeldig da jeg googlet for å finne ut mer om dem. 

1B355EFD-D84B-41FB-9FBA-59AD61E36D2F.jpeg

Det var limited edition på speed, liksom...  :ohmy: Stort mer begrenset kan det vel ikke bli. Lurer på om jeg rekker å få med meg en før de er borte. Her hang det plakat med de der på utenpå kjøleskapet, men det var ingen inni. Så de har ikke kommet ennå. Jeg må nok bare stå ved kjøleskapet og vente, tror jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (På 4.10.2022 den 22.41):

Prøvde denne i lasagne, fungerte bra. Smaker mye av bønner og kikerter, noe jeg liker men han jeg bor sammen med rynket litt på nesa og vil heller ha den vanlige. Pluss for fin pris, 39,90.

medium.jpg

Denne forsøkte jeg til kjøttboller, det var krise. 

Men til spaghetti likte alle den, helt OK. Så det blir gjenkjøp :) 

Ariana807 skrev (På 5.10.2022 den 19.15):

Vet ikke om denne er delt enda, men så denne på TikTok, og denne må jeg se etter 🤩 

1CD5DBE0-9459-4967-9152-565D241C047A.jpeg

Jeg elsker Solo Super, og liker Linnea - og liker ingen andre julebruser. Så jeg må vel smake 😅

Men jeg håper CBs julebrus kommer i sukkerfri i år, husker ikke om den har vært det før 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fant det tilfeldig da jeg googlet for å finne ut mer om dem. 

1B355EFD-D84B-41FB-9FBA-59AD61E36D2F.jpeg

Disse var veldig gode 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (33 minutter siden):

Hvordan tolker du "to splitter nye påleggssalater som kun er tilgjengelige i butikk ut neste uke" som noe annet enn nettopp det?

Pluss det de skriver på Instagram; "Denne uken og neste får du de to «Limited edition»-salatene Tacosalat og Kebabsalat (kun i salg i to uker!),"

Forøvrig skriver de på nettsiden at de veier det samme som de andre salatene, 180 gram. Men boksene er mindre, og faktisk vekt er 140 gram.

Du kunne liksom ikke svare normalt som de to før deg? Ble det så vanskelig for deg å la en sjanse til å svare hånlig til noen gå i fra deg? For du skjønte vel du også at jeg ikke så den setningen, eller?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kunne liksom ikke svare normalt som de to før deg? Ble det så vanskelig for deg å la en sjanse til å svare hånlig til noen gå i fra deg? For du skjønte vel du også at jeg ikke så den setningen, eller?

Mulig jeg er naiv, men jeg trodde du hadde lest det du siterte :vetikke:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (36 minutter siden):

Det var limited edition på speed, liksom...  :ohmy: Stort mer begrenset kan det vel ikke bli. Lurer på om jeg rekker å få med meg en før de er borte. Her hang det plakat med de der på utenpå kjøleskapet, men det var ingen inni. Så de har ikke kommet ennå. Jeg må nok bare stå ved kjøleskapet og vente, tror jeg. 

Boksene er mindre enn de andre påleggssalatene og ganske lett å overse. Her var de "gjemt" bak plakaten (som kun hadde bilde av de med kylling på), og hadde heller ikke lapp i hylla. Fant den til slutt (de hadde kun den med taco), og skjønner godt at jeg ikke så dem første gang jeg gikk forbi.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (3 timer siden):

Men jeg håper CBs julebrus kommer i sukkerfri i år, husker ikke om den har vært det før 🧐

Den har kommet i sukkerfri variant i mange år allerede. Jeg hadde en stor julebrus-test i fjor med ca 55 julebrus (noen med og noen uten sukker - vi kjøpte ALLE vi fikk tak i), og CB sukkerfri julebrus var en av dem. Den nådde ikke særlig høyt opp da. Av sukkerfrie brune var det Prima, Berentsen sørlandsjulebrus og Hamar som vant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (16 timer siden):

Testet denne. For de som leter etter en chips med smak så kan denne prøves. Jeg synes også de fleste nye chipstypene blir for tamme, men denne er det smak i. Ikke nødvendigvis sterk, men tydelig bruk av krydder.

Mitt problem med denne chipsen er at selv om selve smaken var god, så synes jeg ikke den passer til chips. Samme problem som jeg hadde med Kims indiske variant. Gode smaker som jeg veldig gjerne ville hatt i en middagsrett, men som for meg ikke funker til chips.

Sørlandschips - Thai 100g Utvalgte Smager | Meny.no

Takk for tipset! Selv synes jeg nesten all potetgull har for lite smak. Savner det hver eneste gang. Så disse må i så fall prøves ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supera skrev (12 timer siden):

Den har kommet i sukkerfri variant i mange år allerede. Jeg hadde en stor julebrus-test i fjor med ca 55 julebrus (noen med og noen uten sukker - vi kjøpte ALLE vi fikk tak i), og CB sukkerfri julebrus var en av dem. Den nådde ikke særlig høyt opp da. Av sukkerfrie brune var det Prima, Berentsen sørlandsjulebrus og Hamar som vant. 

Ojoj!

Jeg er litt knyttet emosjonelt til CB julebrus selv om jeg ikke liker hverken den eller rød (spesielt ikke rød 😂).

Men i jula må man nesten ta seg sammen og smake litt 😅

Gikk forbi Zeroh sin julesaft tidligere i dag på Kiwi 👀

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (15 timer siden):

Boksene er mindre enn de andre påleggssalatene og ganske lett å overse. Her var de "gjemt" bak plakaten (som kun hadde bilde av de med kylling på), og hadde heller ikke lapp i hylla. Fant den til slutt (de hadde kun den med taco), og skjønner godt at jeg ikke så dem første gang jeg gikk forbi.

Hadde det ikke vært for dette, så hadde jeg nok aldri funnet dem på egenhånd, trodde jo jeg lette etter et beger i samme størrelse, med bilde og navn på siden av boksen. Godt gjemt, kan man trygt si! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg kjøpte de i dag, men nå vil jeg jo ikke snakke på de. Hva om jeg elsker dem 🥺

Har smakt. Og den med kebab er skikkelig god. Den med taco smaker litt for mye tacokrydder rett fra posen. Men jeg er gladere i kebab enn taco til vanlig også. Den med kebab ville jeg kjøpt flere ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de er nye, prøvde Spicy Miso Ramen Soup fra Jacobs utvalgte, smakte ikke miso i det hele tatt, kun soya og kjøttkraft. Godt det, men hadde håp om skikkelig miso. Har også Shoyu ramen i skuffen, men har ikke store forventninger.

Anonymkode: 971bd...263

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Solo Super julebrus her i heimen!

Veldig søt, men bedre enn de andre.

Forsøkte lete etter pepperkakesausen til is - har noen sett den?

Klarte gp forbi firkløver med kaffe, ble ikke fristet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på denne. Den er god, men når de sier «med hint av chili» så mener de virkelig bare et lite hint. Vedder på at det var ett chiliflak i hele posen. Smakte absolutt 0 av chilien. Som sagt så var den god, den lille smaken som var der, for noen smaksbombe var det virkelig ikke. Smakte ganske lite. Skulle gjerne hatt 10x mer smak, da hadde det kanskje nærmet seg noe. Men for all del; sikkert god nok for den typiske nordmann som ikke tåler smaker så godt😉

1B464659-1631-45EC-8422-11E677C53610.jpeg

Anonymkode: 97f13...ea2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...