neon_sun Skrevet 16. oktober 2022 #16961 Del Skrevet 16. oktober 2022 Den lakris sjokoladen fra Minde var helt nydelig! Mye større enn jeg hadde trodd da, og alt for få biter i posen 🤣 Fikk endelig smakt julebrusen til Linnea Myhre, den må være norges mest oppskrytte brus? 🤷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #16962 Del Skrevet 16. oktober 2022 neon_sun skrev (5 minutter siden): Den lakris sjokoladen fra Minde var helt nydelig! Mye større enn jeg hadde trodd da, og alt for få biter i posen 🤣 Fikk endelig smakt julebrusen til Linnea Myhre, den må være norges mest oppskrytte brus? 🤷 Skal den smake Linnea Myhre eller noe? 🤔 Anonymkode: ff815...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 16. oktober 2022 #16963 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal den smake Linnea Myhre eller noe? 🤔 Anonymkode: ff815...5a6 🤣 Nei, hun har vært med å utvikle den. Er Solo Super. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16964 Del Skrevet 17. oktober 2022 Kepaløk skrev (15 timer siden): Den lettmelken med mørk sjokolade, hvilke butikker finnes den i? Finn nærmeste utsalgssted på Tines nettsider finner ingen. Jeg kjøper den på Coop extra Anonymkode: 7a029...c4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. oktober 2022 #16965 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kjøper den på Coop extra Anonymkode: 7a029...c4a Og jeg fant den på Obs! Den er ganske god, jeg varmer en halv kopp i mikroen og fyller på med kaffe, det er ekstra godt, syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16966 Del Skrevet 17. oktober 2022 Brunhilde skrev (30 minutter siden): Og jeg fant den på Obs! Den er ganske god, jeg varmer en halv kopp i mikroen og fyller på med kaffe, det er ekstra godt, syns jeg. For et godt tips! Det skal jeg prøve😊 Har du vanlig kaffe, eller lager du sterkere kaffe? Anonymkode: 7a029...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. oktober 2022 #16967 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For et godt tips! Det skal jeg prøve😊 Har du vanlig kaffe, eller lager du sterkere kaffe? Anonymkode: 7a029...c4a Har vanlig kaffe, men av og til tar jeg i en halv teskje pulverkaffe i tillegg. Det er litt sånn kveldskos for meg, det. (Men jeg sover godt selv om jeg drikker kaffe sent). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. oktober 2022 #16968 Del Skrevet 17. oktober 2022 applestories skrev (På 15.10.2022 den 15.34): Klarte ikke å la være, så jeg var innom to Rema-butikker på leting. Fant ikke, spurte ansatt, som fikk tak i butikksjef, som spurte hvor jeg hadde hørt om disse? Viste dem kundeavisen, for deres postnummer, og han kunne fortelle at de ikke kommer før neste uke. Gleden av å bo på Vestlandet i nyhetstider 😅 Vet at rema1000 butikker her jeg bor (2 stk), er helt elendig på å ta inn nyheter, om de tar inn noe tar det alltid lang tid. De har enda ikke tatt in den mye Skyr, som er Rema ekslusiv 😐 måtte til en tredje butikk lengre unna for å få tak i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 17. oktober 2022 #16969 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjøper den på Coop extra Anonymkode: 7a029...c4a Brunhilde skrev (2 timer siden): Og jeg fant den på Obs! Den er ganske god, jeg varmer en halv kopp i mikroen og fyller på med kaffe, det er ekstra godt, syns jeg. En eller annen Coop butikk er dermed notert som et godt tips! Og det var akkurat som melk i kaffen jeg tenkte å prøve 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16970 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tenkte å vente med å prøve de to nye påleggssalatene på Rema, så fant jeg ut i dag at de kun er tilgjengelig til 23. oktober, da blir det heller testing til frokost i morgen. Anonymkode: 6901a...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. oktober 2022 #16971 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) Kepaløk skrev (22 timer siden): Den lettmelken med mørk sjokolade, hvilke butikker finnes den i? Finn nærmeste utsalgssted på Tines nettsider finner ingen. Meny på nett fant jeg den. Og varene ble plukket på Bryn Meny i Oslo. Endret 17. oktober 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 17. oktober 2022 #16972 Del Skrevet 17. oktober 2022 Tine is-te har kommet med julebrussmak (uten sukker). så den på Joker. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 18. oktober 2022 #16973 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tenkte å vente med å prøve de to nye påleggssalatene på Rema, så fant jeg ut i dag at de kun er tilgjengelig til 23. oktober, da blir det heller testing til frokost i morgen. Anonymkode: 6901a...ea6 Hvor fant du ut det? De lanserer nye produkter som kun er på markedet to uker - en på nordvestlandet? Noen som vet hvordan holdbarheten ser ut? Har ikke fått tak i ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonlight40 Skrevet 18. oktober 2022 #16974 Del Skrevet 18. oktober 2022 Er det noen som har forsøkt kebabsalaten til Rema? Tenkte det kunne være godt i et pitabrød med skinke og salat i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 18. oktober 2022 #16975 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Julefrii fra Coop var god den. Smaker jo mest rød saft men faktisk ikke så kunstig som andre sukkerfri varianter synes jeg. Ser Røros meieriene har lansert iskaffe i 1 liters kartong 🤩 Noen som har smakt? Endret 18. oktober 2022 av toothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #16976 Del Skrevet 18. oktober 2022 applestories skrev (1 time siden): Hvor fant du ut det? De lanserer nye produkter som kun er på markedet to uker - en på nordvestlandet? Noen som vet hvordan holdbarheten ser ut? Har ikke fått tak i ennå. Fant det tilfeldig da jeg googlet for å finne ut mer om dem. Anonymkode: 6901a...ea6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. oktober 2022 #16977 Del Skrevet 18. oktober 2022 Testet denne. For de som leter etter en chips med smak så kan denne prøves. Jeg synes også de fleste nye chipstypene blir for tamme, men denne er det smak i. Ikke nødvendigvis sterk, men tydelig bruk av krydder. Mitt problem med denne chipsen er at selv om selve smaken var god, så synes jeg ikke den passer til chips. Samme problem som jeg hadde med Kims indiske variant. Gode smaker som jeg veldig gjerne ville hatt i en middagsrett, men som for meg ikke funker til chips. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #16978 Del Skrevet 18. oktober 2022 applestories skrev (6 timer siden): Hvor fant du ut det? De lanserer nye produkter som kun er på markedet to uker - en på nordvestlandet? Noen som vet hvordan holdbarheten ser ut? Har ikke fått tak i ennå. De har gjort noe lignende før, tror jeg. Den granolaen med honning og pekannøtter(?) De skulle bare ha den i en veldig kort periode. Er også på Vestlandet, og så etter den uten hell. Så siste lørdagen den skulle være i salg ble jeg nødt til å ta helgehandelen på Rema, og da var den der. Hadde ikke gått dit ellers, så det funker jo. 🙄Jeg sjekka ikke om de fortsatt hadde den uka etter, da. Regner med de ikke kasta alt på mandagen liksom. Men den har jo kommet tilbake som "nyhet" iallfall to ganger til etterpå. Anonymkode: c2542...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #16979 Del Skrevet 18. oktober 2022 Moonlight40 skrev (8 timer siden): Er det noen som har forsøkt kebabsalaten til Rema? Tenkte det kunne være godt i et pitabrød med skinke og salat i. Kan faktisk hende det vil funke. Den smaker kebab, i grunnen. Bare kald. Anonymkode: e6464...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #16980 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fant det tilfeldig da jeg googlet for å finne ut mer om dem. Anonymkode: 6901a...ea6 Er det ikke bare prisen som er 19,90 til 23. oktober? Jeg tolker reklamen iallfall slik. Limited edition, men jeg tror ikke den er så limited😅 Anonymkode: 7a029...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå