Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Det er sesongvare, har vært de siste tre årene tror jeg. Veldig godt potetgull 😊

Åh, jeg har ikke sett det før nå! 😛 

Anonymkode: 87bcf...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på Normal idag at det var kommet 3 nye smaker på de nescafe cappuchino/latte pakkene. Hvit sjokolade, kanel og hasselnøtt. Hadde tenkt til å kjøpe den med hvit sjokolade, men det var lang kø og jeg var i dårlig humør så droppet det :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte dette asian sensation potetgullet... Og jeg elsket det 😁 smaker litt som mexican fiesta med ingefær syntes jeg.. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2020 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Fikk syyyykt lyst på vanlig smørbukk av bildene hahha men smørbukk er så hinsides dyrt blitt!!! 😠 Sist jeg regna var det vel 3 kr biten i en liten pose. Tror den har økt i pris igjen. 

Anonymkode: d9c2b...c17

Må bare nevne at det er verdt å sjekke smågodthylla til Coop, der finnes smørbukk i flere varianter, også den nye "bombene" eller hva den het. Kilosprisen er ofte bedre! 

Fant forøvrig både lakris-seigmenn, salte ufo, og panda lakriskuler med salmiakk i løsvekt i dag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Meadow skrev:

Må bare nevne at det er verdt å sjekke smågodthylla til Coop, der finnes smørbukk i flere varianter, også den nye "bombene" eller hva den het. Kilosprisen er ofte bedre! 

Fant forøvrig både lakris-seigmenn, salte ufo, og panda lakriskuler med salmiakk i løsvekt i dag. 

Salte UFO? :hoppendeglad: Kødder du? Er det de samme som fantes på 80 og 90-tallet? Håper de kommer tilbake i poser også da. Jeg er pingle og tør ikke kjøpe smågodt enda selv om kommunen min er smittefri akkurat nå. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, jukkapalme skrev:

Salte UFO? :hoppendeglad: Kødder du? Er det de samme som fantes på 80 og 90-tallet? Håper de kommer tilbake i poser også da. Jeg er pingle og tør ikke kjøpe smågodt enda selv om kommunen min er smittefri akkurat nå. 

De var litt større enn jeg husket de, men smaken gjenkjente jeg fra barndommen ja! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Meadow skrev:

De var litt større enn jeg husket de, men smaken gjenkjente jeg fra barndommen ja! 

Smaken er jo det viktigste, hehe :) Må teste når jeg en gang tør kjøpe smågodt igjen. Eller håpe det kommer på pose også. Nam, nam :arwen: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det finnes en løkversjon også, det høres jo også heeelt fantastisk ut! :sikle: Noen som har sett disse i butikk? 

Anonymkode: fff2e...c46

Så det jeg også, høres helt fantastisk ut det også, ja :arwen: Gleder meg til å smake begge to. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ludovica- skrev:

Så på Normal idag at det var kommet 3 nye smaker på de nescafe cappuchino/latte pakkene. Hvit sjokolade, kanel og hasselnøtt. Hadde tenkt til å kjøpe den med hvit sjokolade, men det var lang kø og jeg var i dårlig humør så droppet det :P

Jeg var på Normal i dag og fant bare nescafe i smaken "cinnmon bun", men antar at det skal være kanel :) Håper på at det blir godt fordi jeg elsker å blande nescafeposene med vanlig kaffe + melk i en termos og ha med på lesesalen ❤️ 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på Normal i dag og fant bare nescafe i smaken "cinnmon bun", men antar at det skal være kanel :) Håper på at det blir godt fordi jeg elsker å blande nescafeposene med vanlig kaffe + melk i en termos og ha med på lesesalen ❤️ 

Anonymkode: 0ba5a...504

Ah ja det er den. Jeg leste ikke så nøye på pakka. Tok bilde av de. 

 

 

20200824_152750.jpg

Endret av Ludovica-
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ludovica- skrev:

Ah ja det er den. Jeg leste ikke så nøye på pakka. Tok bilde av de. 

 

 

20200824_152750.jpg

😮😮😮 Oi, seriøst sånn må jeg ha! Har aldri sett de på normal før, bor dere i Oslo? Hvilken har dem?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ludovica- skrev:

Ah ja det er den. Jeg leste ikke så nøye på pakka. Tok bilde av de. 

 

 

20200824_152750.jpg

Er det 29 kr de koster?:)

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser det finnes en løkversjon også, det høres jo også heeelt fantastisk ut! :sikle: Noen som har sett disse i butikk? 

Anonymkode: fff2e...c46

Synte løkversjonen var så som så. Men jeg er i utgangspunktet ikke så begeistret for løkversjoner, så jeg har tro på at paprikaversjonen kan være god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

😮😮😮 Oi, seriøst sånn må jeg ha! Har aldri sett de på normal før, bor dere i Oslo? Hvilken har dem?

Anonymkode: cde01...fd9

Ja Oslo. Men tror de har akkurat kommet for ikke sett de før igår. Så kommer sikkert til din Normal også :)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det 29 kr de koster?:)

Anonymkode: cde01...fd9

Jeg tror det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hatsumomo skrev:

Synte løkversjonen var så som så. Men jeg er i utgangspunktet ikke så begeistret for løkversjoner, så jeg har tro på at paprikaversjonen kan være god.

Hvor kjøpte du den? :) 

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De instant kaffeene fra nestle så nydelige ut! Synd at det er akkurat nestle som skal produsere de😅

Anonymkode: 02b6d...18f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøpte du den? :) 

Anonymkode: fff2e...c46

Den var på Extra. Ikke sett den på Rema eller Meny, men kommer vel der etterhvert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...