Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

http://flipbook.ikonweb.no/stabburet/nyhetsbrosjyre_b1_2020/index.html?page=22

Fun light med eple gleder jeg meg til :) 

Andre nyheter som kommer er nugatti med salt karamell, toro browniepose med salt karamell, stratos creamy hazel, toro rett i koppen mac n cheese, fun light lemon lime.

Ser også ut som det kommer en del vegetarprodukter fra naturli!

Endret av Lisanna
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, Lisanna skrev:

http://flipbook.ikonweb.no/stabburet/nyhetsbrosjyre_b1_2020/index.html?page=22

Fun light med eple gleder jeg meg til :) 

Andre nyheter som kommer er nugatti med salt karamell, toro browniepose med salt karamell, stratos creamy hazel, toro rett i koppen mac n cheese, fun light lemon lime.

Ser også ut som det kommer en del vegetarprodukter fra naturli!

Fader og! Gluten i både Stratos og Brownies. :murvegg:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig kesam med lime borte? Hele livet mitt går jo ut på å spise jordbær med den.... 

Anonymkode: 7f071...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er virkelig kesam med lime borte? Hele livet mitt går jo ut på å spise jordbær med den.... 

Anonymkode: 7f071...3ad

Den er borte. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ferdigproduserte Acaibowls hadde vært noe!!

Anonymkode: 55054...854

Finnes det?

Anonymkode: 4f6fa...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ludovica- said:

Den er borte. :(

Greit nok at jeg sliter med depresjon til vanlig. Men nå begynte jeg faktisk å grine over kesam. Den var jo perfekt! 😅

Anonymkode: 7f071...3ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok at jeg sliter med depresjon til vanlig. Men nå begynte jeg faktisk å grine over kesam. Den var jo perfekt! 😅

Anonymkode: 7f071...3ad

Du kan jo forsøke å sende de som prdouserer den en mail, (Tine`?)

Og si du synes det er veldig dumt at de har sluttet å lage den

Anonymkode: 4f6fa...407

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok at jeg sliter med depresjon til vanlig. Men nå begynte jeg faktisk å grine over kesam. Den var jo perfekt! 😅

Anonymkode: 7f071...3ad

Haha skjønner følelsen. Det er faktisk skikkelig skuffende når ting man liker blir borte. Det handler jo om "de små gledene" i hverdagen.

Send dem mail.

--

Forresten Freia har sånn sjokolade konkuranse nå så min nye hobby er å mikse ulike kombinasjoner til plater 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rema har hatt sin egen variant av denne lenge. Er ganske godt!

Anonymkode: 2291e...2f6

Jeg vet, har spist litt for mange poser av det😂, elsker schprø 🙌🏻🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lill3My skrev:

Enig!! De hadde en med krisebær før tror jeg, vil ha den tilbake! Ellers hadde jeg sterkt ønska meg smakene rabarbra, pære og kokos (ikke blande sammen, altså🙊)

Kokosskyr fantes før i alle fall. 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wild guess - uke 8. Første mandag etter den 15.

Uansett kommer nyhetene gradvis, mye kommer an på om butikkene forholder seg til slippdato eller om de setter ut varene så snart de kommer inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Rema har hatt sin egen variant av denne lenge. Er ganske godt!

Anonymkode: 2291e...2f6

Takk! Satte det på listen over snop som må testes. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Du kan jo forsøke å sende de som prdouserer den en mail, (Tine`?)

Og si du synes det er veldig dumt at de har sluttet å lage den

Anonymkode: 4f6fa...407

 

4 hours ago, Ludovica- said:

Haha skjønner følelsen. Det er faktisk skikkelig skuffende når ting man liker blir borte. Det handler jo om "de små gledene" i hverdagen.

Send dem mail.

--

Forresten Freia har sånn sjokolade konkuranse nå så min nye hobby er å mikse ulike kombinasjoner til plater 😅

Mail er sendt! Aldri sendt noe slikt før, så den ble sikkert ikke så godt formulert, men jeg kan oppdatere her med svar fra Tine :)

 

❤️ Kesam ❤️ 

Anonymkode: 7f071...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Mail er sendt! Aldri sendt noe slikt før, så den ble sikkert ikke så godt formulert, men jeg kan oppdatere her med svar fra Tine :)

 

❤️ Kesam ❤️ 

Anonymkode: 7f071...3ad

Hadde allerede fått svar;
 

Hei, 

Tusen takk for at du skriver til oss. Ja det stemmer at kesam med lime smak er sanert på grunn av lav etterspørsel. Vi har fått i tips av en annen kesam lime elsker at hun kjøper kesam naturell og tilsetter saften fra en lime. Kanskje du kan prøve det?
Ha en fin helg!
Med vennlig hilsen TINE

Haha jeg er så skuffa. Har noen her inne prøvd å blande lime-saft i vanlig kesam? Kan det kanskje funke?

Anonymkode: 7f071...3ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Lill3My skrev:

Enig!! De hadde en med krisebær før tror jeg, vil ha den tilbake! Ellers hadde jeg sterkt ønska meg smakene rabarbra, pære og kokos (ikke blande sammen, altså🙊)

De har en med kirsebær allerede :) Den luftige varianten! Men kunne tenkt meg kirsebær i den "vanlige" skyr versjonen også. Jeg vil gjerne ha en med kokos og ananas til sommeren... Det hadde vært en drøm! 

Anonymkode: 87bcf...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Lisanna skrev:

http://flipbook.ikonweb.no/stabburet/nyhetsbrosjyre_b1_2020/index.html?page=22

Fun light med eple gleder jeg meg til :) 

Andre nyheter som kommer er nugatti med salt karamell, toro browniepose med salt karamell, stratos creamy hazel, toro rett i koppen mac n cheese, fun light lemon lime.

Ser også ut som det kommer en del vegetarprodukter fra naturli!

Toro - brownies med salt karamell? Yes please! Kommer til å spise meg dårlig på det 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha jeg er så skuffa. Har noen her inne prøvd å blande lime-saft i vanlig kesam? Kan det kanskje funke?

Det med "lav etterspørsel" er nytt. Det var få butikker som hadde den inne, og de som hadde den var ofte nesten utsolgt. For meg indikerer det stor etterspørsel. Men man selger naturlig nok mindre når man bestemmer at kun en av fem butikker i Coop (Extra) skal ta den inn.

Tine har bedt oss prøve andre varianter, de pushet pasjonsfrukt da det ble kjent at lime forsvant. Vi får nok noe nytt i februar, noe de håper vi liker bedre og kjøper mer av. Men får det varer i et par måneder, så går man tilbake til jordbær, melon og skogsbær.

Og lime. Det skumle limen.

Tips til Tine: Dere har oposkriften. Kall det noe annet enn "Lime!" 

Det er ikke noe galt med smaken. Det er navnet dere kan gjøre noe med.

Endret av applestories
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, applestories skrev:

Det med "lav etterspørsel" er nytt. Det var få butikker som hadde den inne, og de som hadde den var ofte nesten utsolgt. For meg indikerer det stor etterspørsel. Men man selger naturlig nok mindre når man bestemmer at kun en av fem butikker i Coop (Extra) skal ta den inn.

Tine har bedt oss prøve andre varianter, de pushet pasjonsfrukt da det ble kjent at lime forsvant. Vi får nok noe nytt i februar, noe de håper vi liker bedre og kjøper mer av. Men får det varer i et par måneder, så går man tilbake til jordbær, melon og skogsbær.

Og lime. Det skumle limen.

Tips til Tine: Dere har oposkriften. Kall det noe annet enn "Lime!" 

Det er ikke noe galt med smaken. Det er navnet dere kan gjøre noe med.

Kanskje foreslå at de kan ha den som sesong variant på sommern? Den høres hvertfall sommerlig ut for meg som aldri har sett eller smakt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...