Hot mess Skrevet 4. september 2019 #9821 Del Skrevet 4. september 2019 Jeg har verken kjøpt eller smakt, siden sånt her er crack for meg og jeg ikke kan ha det i hus, men jeg gjør borgerplikten min og tipser andre: 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 4. september 2019 #9822 Del Skrevet 4. september 2019 Ååååååh! Jeg elsker pottis med salt og eddik, så det må smakes! Helst allerede til helgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. september 2019 #9823 Del Skrevet 4. september 2019 Nå har jeg smakt Autumn Crisp druene. De er gode de også, men ikke såååå gode som Cotton Candy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 4. september 2019 #9824 Del Skrevet 4. september 2019 Noen som har funnet den nye Freja’en med appelsin og havsalt? I så fall, hvor? Jeg er gira på å smake 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. september 2019 #9825 Del Skrevet 4. september 2019 8 timer siden, Hot mess skrev: Jeg har verken kjøpt eller smakt, siden sånt her er crack for meg og jeg ikke kan ha det i hus, men jeg gjør borgerplikten min og tipser andre: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #9826 Del Skrevet 4. september 2019 Elsker eddik i potetgull men det gjør magen min helt gæren og jeg bæsjer batterisyre etterpå Anonymkode: 9e038...26b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 4. september 2019 #9827 Del Skrevet 4. september 2019 8 timer siden, Hot mess skrev: Jeg har verken kjøpt eller smakt, siden sånt her er crack for meg og jeg ikke kan ha det i hus, men jeg gjør borgerplikten min og tipser andre: Herregud, nam! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #9828 Del Skrevet 4. september 2019 9 timer siden, Hot mess skrev: Jeg har verken kjøpt eller smakt, siden sånt her er crack for meg og jeg ikke kan ha det i hus, men jeg gjør borgerplikten min og tipser andre: Hvilken butikk? Anonymkode: 56cf3...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hot mess Skrevet 4. september 2019 #9829 Del Skrevet 4. september 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken butikk? Anonymkode: 56cf3...4ec En ganske liten Rema, i en middels stor by langt fra Hovedstaden. Med andre ord bør den da finnes mange steder nå. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5. september 2019 #9830 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) Tror kanskje jeg må gå meg en tur med de nye Hooka skoene mine 😄 Se etter druer og sjokolade 😂 Jeg gleder meg til den tine karamel yoghurten! 🙌🏻 Tror den er «lik» pakken som lakris-yoghurten om jeg har lest riktig. Litago med bana kommer også 🙀 gleder meg! Men chips med eddik, den kan de ha for seg selv 😅 jeg spiser ikke dressinger pga eddik smaken en gang 😂 men kult at det finnes for dem som elsker det 👍🏻 Endret 5. september 2019 av Ariana807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 5. september 2019 #9831 Del Skrevet 5. september 2019 Jeg kjøper normalt aldri druer, men på grunn av denne tråden kjøpte jeg i går en eske med Autumn crisp. Dere har helt rett, de er kjempegode! Nå gleder jeg meg til å teste ut salt&vinegar-varianten til Sørlandschips. Elsker potetgull med eddik. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. september 2019 #9832 Del Skrevet 5. september 2019 Kiwi var full av autum crisp. Dum som jeg var kjøpte jeg bare 1! 😤 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5. september 2019 #9833 Del Skrevet 5. september 2019 Fant druer, Autumn Crisp 🙌🏻🙌🏻 Fant også cotton candy, men de var helt greie, blir ikke gjenkjøp der. Men Autumn Crisp! 🙌🏻🙌🏻 De er bare helt fantastiske! Fant ingen sjokolade men 2 pakker med chips fra Maarud: https://askoservering.no/vare//?v=10297707 - denne var god, god hvitløks smak (savner hvitløks chipsen som fantes før!) og litt sting av chilli. https://askoservering.no/vare//?v=10297708 - litt bedre, men kanskje avhengig av hva man er i humør for. Her også god smak av hvitløk, og annen løk Tok også med meg en pakke med mini-oreo fra europris. Oreo er ikke akkurat en nyhet, men disse små forsvinner farlig fort! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #9834 Del Skrevet 5. september 2019 På 4.9.2019 den 8.58, Hot mess skrev: Jeg har verken kjøpt eller smakt, siden sånt her er crack for meg og jeg ikke kan ha det i hus, men jeg gjør borgerplikten min og tipser andre: 🤮 Anonymkode: 927df...ae8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #9835 Del Skrevet 6. september 2019 Har spist 3 bokser autumn crisp allerede og 4 skal det bli i kveld 😂 Det er fantastisk da, de er så gode at lysten på godteri forsvinner! Anonymkode: 922cd...363 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 6. september 2019 #9836 Del Skrevet 6. september 2019 Kjøpte fire bokser autumn crisp og en pakke cotton candy Druer i dag. Syns cotton candy druene var artige, men blir ikke gjenkjøp tror jeg. Er ikke glad i myke druer, syns skallet er så seigt. Men det var verdt pengene å prøve. Noen av de smaker mindre enn andre, men de som har smak smaker skikkelig sukkerspinn. Kommer sikkert an på hvor modne de er eller størrelsen hvor mye de smaker. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #9837 Del Skrevet 6. september 2019 Bare av ren nysgjerrighet: blir dere ikke fryktelig oppblåst av å spise en pakke eller to på rappen med druer? Absolutt ingen dømming her, men jeg kan maks spise en klase før det blir konsert i magen 🤔 Anonymkode: 2b44d...5c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 6. september 2019 #9838 Del Skrevet 6. september 2019 På 5.9.2019 den 21.20, Ariana807 skrev: Fant druer, Autumn Crisp 🙌🏻🙌🏻 Fant også cotton candy, men de var helt greie, blir ikke gjenkjøp der. Men Autumn Crisp! 🙌🏻🙌🏻 De er bare helt fantastiske! Fant ingen sjokolade men 2 pakker med chips fra Maarud: https://askoservering.no/vare//?v=10297707 - denne var god, god hvitløks smak (savner hvitløks chipsen som fantes før!) og litt sting av chilli. https://askoservering.no/vare//?v=10297708 - litt bedre, men kanskje avhengig av hva man er i humør for. Her også god smak av hvitløk, og annen løk Tok også med meg en pakke med mini-oreo fra europris. Oreo er ikke akkurat en nyhet, men disse små forsvinner farlig fort! Så det et hvitløk det går i i høst? Passer meg utmerket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. september 2019 #9839 Del Skrevet 6. september 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare av ren nysgjerrighet: blir dere ikke fryktelig oppblåst av å spise en pakke eller to på rappen med druer? Absolutt ingen dømming her, men jeg kan maks spise en klase før det blir konsert i magen 🤔 Anonymkode: 2b44d...5c7 Her i hus har det vært konsert fra alle parter siden i går... Vi har lurt på om det var middagen vi spiste eller om det var druene Men er nok kanskje druene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 6. september 2019 #9840 Del Skrevet 6. september 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare av ren nysgjerrighet: blir dere ikke fryktelig oppblåst av å spise en pakke eller to på rappen med druer? Absolutt ingen dømming her, men jeg kan maks spise en klase før det blir konsert i magen 🤔 Anonymkode: 2b44d...5c7 Etter en halv boks med druer og en halv med plommer merket jeg at magen fungerte, for å si det sånn 😛 Men den var vant til det til neste dag med mer påfyll av frukt og bær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå