Gjest AnonGangerTo Skrevet 3. september 2019 #9801 Del Skrevet 3. september 2019 18 hours ago, MarianneE said: Jammen hvor selges disse cotton candy druene da? Jeg fant de i dag på Obs. Hadde aldri hørt om de, men måtte smake i butikken. Det tok 2 sekunder for å skjønne hvorfor de er så mye omtalt i denne tråden. Makan til himmelsk smak! Det blir gjenkjøp framover. 🤤🍇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 3. september 2019 #9802 Del Skrevet 3. september 2019 18 hours ago, applestories said: Gjett hvem som fikk bli med på jobb i dag! Fant dem på Spar, tilbud på både grønne og røde, husker ikke hva de røde het. God konsistens, mer sprø og absolutt ikke noe seigt skall. Absolutt godkjent! Må ta en tur på Kiwi for å kjøpe de. Kommer med tilbakemeldinger i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 3. september 2019 #9803 Del Skrevet 3. september 2019 Fikk grafset til meg den siste pakken med crisp Druer på den lokale spar i dag! De fikk ny forsyning i går, i kveld var det tomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 3. september 2019 #9804 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Noen som kan legge ut bilde av de Cotton candy druene ? Finner dem ikke. Men de Crisp druene har jeg spist mye av allerede. De er veldig populære noe som er bra. Da kommer de tilbake hvert år 😆 Men er det ingen flere nyheter som kommer? Nærmer seg utslipp så rart jeg ikke har sett noe ennå om nyheter som kommer. Kun sett på tine legger ut link. https://www.tine.no/nye-produkter Endret 3. september 2019 av Sool 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 3. september 2019 #9805 Del Skrevet 3. september 2019 1 minutt siden, Sool skrev: Noen som kan legge ut bilde av de Cotton candy druene ? Finner dem ikke. Det er de beste druene, ever! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2019 #9806 Del Skrevet 3. september 2019 Da Norge gikk bananas over druer... 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 3. september 2019 #9807 Del Skrevet 3. september 2019 1 minutt siden, Agathe skrev: Det er de beste druene, ever! Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2019 #9808 Del Skrevet 3. september 2019 3 minutter siden, Sool skrev: Noen som kan legge ut bilde av de Cotton candy druene ? Finner dem ikke. Men de Crisp druene har jeg spist mye av allerede. De er veldig populære noe som er bra. Da kommer de tilbake hvert år 😆 Men er det ingen flere nyheter som kommer? Nærmer seg utslipp så rart jeg ikke har sett noe ennå om nyheter som kommer. Kun sett på tine legger ut link. https://www.tine.no/nye-produkter Biola med sitron! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 3. september 2019 #9809 Del Skrevet 3. september 2019 3 timer siden, Meadow skrev: Extra har fått gode gamle Knott i løsvekt i smågodthylla! Seriøst?! Jeg kaster sjukt mye knott, kan ikke fordra de hvite men elsker de brune og grå 😍 Da kan jeg sile ut litt 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. september 2019 #9810 Del Skrevet 3. september 2019 1 minutt siden, Rørleggerfrue skrev: Seriøst?! Jeg kaster sjukt mye knott, kan ikke fordra de hvite men elsker de brune og grå 😍 Da kan jeg sile ut litt 😂 Skulle likt å se deg sortere ut de hvite knottene på butikken, tror du best taktikk er å plukke en og en av brune og grå, eller ta en skje og riste ut de hvite? Hadde jeg visst det var etterspørsel etter dette skulle jeg tipset om det. Så det sist vinter da jeg ble stående bak en minitroikapåfyller på Extra. Han fortalte at Troika, den vanlig store, var seilt opp som bestselgeren blant sjokoladene, til og med tatt over plassen til.... og jeg husker ikke hva, det var ikke noe jeg spiste. Hvorfor ble jeg ikke stående og snakke mer med ham.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #9811 Del Skrevet 3. september 2019 Noen som vet om coop har crips druene? Anonymkode: 2f036...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 3. september 2019 #9812 Del Skrevet 3. september 2019 Akkurat nå, applestories skrev: Skulle likt å se deg sortere ut de hvite knottene på butikken, tror du best taktikk er å plukke en og en av brune og grå, eller ta en skje og riste ut de hvite? Hadde jeg visst det var etterspørsel etter dette skulle jeg tipset om det. Så det sist vinter da jeg ble stående bak en minitroikapåfyller på Extra. Han fortalte at Troika, den vanlig store, var seilt opp som bestselgeren blant sjokoladene, til og med tatt over plassen til.... og jeg husker ikke hva, det var ikke noe jeg spiste. Hvorfor ble jeg ikke stående og snakke mer med ham.... Jeg har en metode 😂 sorterer også blå/røde bær. Om jeg får med noen så overlever jeg det. Men nå kaster jeg mye hvitt, har helt dilla på knott. Da må jeg finne en Extra butikk. Takk 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. september 2019 #9813 Del Skrevet 3. september 2019 19 minutter siden, Sool skrev: Noen som kan legge ut bilde av de Cotton candy druene ? Finner dem ikke. Men de Crisp druene har jeg spist mye av allerede. De er veldig populære noe som er bra. Da kommer de tilbake hvert år 😆 Men er det ingen flere nyheter som kommer? Nærmer seg utslipp så rart jeg ikke har sett noe ennå om nyheter som kommer. Kun sett på tine legger ut link. https://www.tine.no/nye-produkter TINE Yoghurt Nyt Salt Karamell med Krokanstrøssel Så ny at de ikke har bilde av den engang. Nå er ikke jeg den som etterspør stadig flere produkter med karamell, men salt karamell har jo vært en trend en stund, og Nidar har virkelig fått det til med sin Salty Caramel, så det spørs om ikke denne må bli dessert en dag. Hvis den ser like fin ut som den høres ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. september 2019 #9814 Del Skrevet 3. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om coop har crips druene? Anonymkode: 2f036...0bf De fra Cevita som jeg la ut bilde av selges, ifølge Cevita, hos MENY, SPAR, Joker, Nærbutikken, CC Mat, Jacob's og KIWI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 3. september 2019 #9815 Del Skrevet 3. september 2019 14 minutter siden, applestories skrev: TINE Yoghurt Nyt Salt Karamell med Krokanstrøssel Så ny at de ikke har bilde av den engang. Nå er ikke jeg den som etterspør stadig flere produkter med karamell, men salt karamell har jo vært en trend en stund, og Nidar har virkelig fått det til med sin Salty Caramel, så det spørs om ikke denne må bli dessert en dag. Hvis den ser like fin ut som den høres ut. Er bilde av den? Er denne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 3. september 2019 #9816 Del Skrevet 3. september 2019 Neeei! Jeg ser at Tine skal få ny sjokolademelk uten sukker. Håper ikke det betyr at de skal slutte med den de har nå. dDn er jo god nok slik den er. Den er og uten søtstoffer og den nye har de puttet søtstoffer i. Skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 3. september 2019 #9817 Del Skrevet 3. september 2019 8 minutter siden, Sool skrev: Er bilde av den? Er denne Fant bare denne Ser ikke på det som står midt og øverst på sidene jeg Synes ikke Tine har truffet heeelt med den brune boksen der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 3. september 2019 #9818 Del Skrevet 3. september 2019 29 minutter siden, applestories skrev: Fant bare denne Ser ikke på det som står midt og øverst på sidene jeg Synes ikke Tine har truffet heeelt med den brune boksen der... 😆 Er ikke en boks som fenger meg. Det frister ikke å kjøpe den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #9819 Del Skrevet 3. september 2019 1 time siden, applestories skrev: Skulle likt å se deg sortere ut de hvite knottene på butikken, tror du best taktikk er å plukke en og en av brune og grå, eller ta en skje og riste ut de hvite? Hadde jeg visst det var etterspørsel etter dette skulle jeg tipset om det. Så det sist vinter da jeg ble stående bak en minitroikapåfyller på Extra. Han fortalte at Troika, den vanlig store, var seilt opp som bestselgeren blant sjokoladene, til og med tatt over plassen til.... og jeg husker ikke hva, det var ikke noe jeg spiste. Hvorfor ble jeg ikke stående og snakke mer med ham.... Enkelt å sortere, bruk to spader og dytt vekk de hvite med den ene. Gjorde det i forrige uke selv, funket fjell. Hater de hvite. 😂 Anonymkode: 2f036...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #9820 Del Skrevet 3. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelt å sortere, bruk to spader og dytt vekk de hvite med den ene. Gjorde det i forrige uke selv, funket fjell. Hater de hvite. 😂 Anonymkode: 2f036...0bf Haha alle hater de hvite tydeligvis. Jeg også. Heldig for dem som limer de og finner en haug av dem igjen i boksen😂 Anonymkode: cde01...fd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå