Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Kan tenkes. :fnise:

Spar en til meg a ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.3.2019 den 5.48, MarianneE skrev:

Kjøpte på sats her på torsdag etter treninga. Veldig god!

Hva koster den der?

Anonymkode: 28880...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BigOne chicago style med bacon er en veldig god ferdigpizza, men ganske stivpris. Over 100 kr for en ferdigpizza syns jeg er rimelig vanvittig, uavhengig av smak. Den er jo ikke så veldig stor, passer til 2 voksne personer som er moderat sultne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemorbare skrev:

Jeg har en innrømmelse å komme med.. Jeg hsr ikke villet skrevet noe om det her, så flere enn meg får problemet. 

Jeg er på trippel magi(royal is) kjøret. Jeg spiser hvertfall en om dagen, og nå når circel K har hatt halv pris på royal.. Vel jeg har hamstra. 

Ok, nok en innrømmelse, jeg har tømt tre plasser for trippel magi. :flau:

...får ikke vekk sitat boks. 

Du, når jeg oppdaget Royal lakris isen hamstret jeg som bare juling. Kunne kvele i meg 5 på en dag. Ja, jeg var hekta, hehe. Så kjenner til den der. :P 

Anonymkode: 8f325...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster den der?

Anonymkode: 28880...882

Husker desverre ikke. 25 kroner kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

8 timer siden, applestories skrev:

Tine lanserer sommerens nyheter 30. april, og noen er allerede ute i butikk.

Verdt å sjekke linken, der var litt mer enn det som er avbildet her.

Screenshot_20190423-213122_Chrome.thumb.jpg.417e2350cef2f65081e6c191522c4d7f.jpg

Takk, nå gleder jeg meg til ananasyoghurt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, applestories skrev:

Tine lanserer sommerens nyheter 30. april, og noen er allerede ute i butikk.

Verdt å sjekke linken, der var litt mer enn det som er avbildet her.

Screenshot_20190423-213122_Chrome.thumb.jpg.417e2350cef2f65081e6c191522c4d7f.jpg

Hurra for ananasyoghurt og iste med vannmelon! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gru-gleder meg til å smake tine melk med vanilje 🙀 

Det kan bli godt, men og veldig kvalmt om de ikke treffer helt 😬

Kjøpte en is https://www.isbilen.no/products/dobbel-bringebaer/ i går, skal prøve i dag 😄 så veldig godt ut, men aner ikke om den faller i smak 😅

Royal trippel den var og god, blir gjerne gjenkjøp der.

Jeg har nå og ved 2 ulike anledninger kjøpt og prøvd Rustica Ham & Cheese, har en gang hatt champignon og hvitløk med et lite lag revet ost på toppen, og en gang kun med litt hvitløk. Begge var godt, men hvitløkssmaken ble mye mer tydelig når det lå under litt ost 😍 og champignon er aldri feil på pizza 😄 denne varianten skal jeg prøve igjen!! 

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Royal hjerte var vist ny i fjor, men jeg har aldri sett den før nå. Sjokoladedelen var veldig god, men bringebærsorbeten synes jeg manglet noe, uten at jeg helt vet hva. Jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen.

Anonymkode: e4c7c...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Ariana807 skrev:

Kjøpte en is https://www.isbilen.no/products/dobbel-bringebaer/ i går, skal prøve i dag 😄 så veldig godt ut, men aner ikke om den faller i smak 😅

Selger Isbilen is enkeltvis nå? :hakeslepp: 

Håper du smaker den og kommer med tilbakemelding - vaniljeis, bringebær og sjokolade - hvordan kan det gå galt? (svaret er altfor mye sjokolade, Royals Trippel Magi falt ikke i smak)

Må innrømme at det er noen måneder siden jeg løp etter Isbilen sist, men vi har jevnlig kontakt da jeg klager på at de har begynt å bytter dager, ikke annonserer det, og reklame-sms-en kommer på de "gamle" dagene. Så beklager de. Og ingenting skjer. Synd egentlig, jeg er glad i Isbilen :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at den ikke er ny-ny, men kjøper sjeldent is :fnise:

Hennig Olsen - Sakte kjærna med sjokolade,chilli og ingefær..
Er den noe god? Så den på butikken idag 😛 (Ny i disken, men kom ifjor..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Chizue skrev:

Vet at den ikke er ny-ny, men kjøper sjeldent is :fnise:

Hennig Olsen - Sakte kjærna med sjokolade,chilli og ingefær..
Er den noe god? Så den på butikken idag 😛 (Ny i disken, men kom ifjor..)

Den var ikke god synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, applestories skrev:

Selger Isbilen is enkeltvis nå? :hakeslepp: 

Håper du smaker den og kommer med tilbakemelding - vaniljeis, bringebær og sjokolade - hvordan kan det gå galt? (svaret er altfor mye sjokolade, Royals Trippel Magi falt ikke i smak)

Må innrømme at det er noen måneder siden jeg løp etter Isbilen sist, men vi har jevnlig kontakt da jeg klager på at de har begynt å bytter dager, ikke annonserer det, og reklame-sms-en kommer på de "gamle" dagene. Så beklager de. Og ingenting skjer. Synd egentlig, jeg er glad i Isbilen :hjertesmil:

Kjøpte den på Rema1000, er det en «isbil is»? 😅 *og ser nå at linken jeg delte var «isbilen» ja 😂😂

Den var virkelig god! Søt men med litt syrlig smak av bringebær, vet ikke om jeg klarte å smake granateple og bringebær, de smakene smeltet nok litt sammen, men en veldig god is :) 

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ariana807 skrev:

Kjøpte den på Rema1000, er det en «isbil is»? 😅 *og ser nå at linken jeg delte var «isbilen» ja 😂😂

Den var virkelig god! Søt men med litt syrlig smak av bringebær, vet ikke om jeg klarte å smake granateple og bringebær, de smakene smeltet nok litt sammen, men en veldig god is :) 

Da må jeg ta sjansen på at sjokoladen ikke blir for overveldende. Får ta med meg en kjølebag neste gang jeg skal på en Rema, holder ikke hjem uten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 17.38, Mynona skrev:

Den stratosen med karamell er farlig! Jeg kjøper alt for mange av den... og har nå faktisk lagt på meg også... må på avvenning snart. De platene forsvinner farlig raskt. 

Helt enig!! Jeg har blitt så avhengig av den, en av de beste jeg har smakt 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Royal isen med sølvtrekk fikk jeg endelig smakt. Den var skuffende synes jeg. Var ok liksom. Kanskje jeg hadde for høye forventninger? Og karamellen var ikke salt. Holder meg til den vanlige Royalen jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...