Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

På 25.3.2019 den 21.26, Kveldshimmel skrev:

Smørbukk sjokoladebomber var farlig gode!! :sikle:

Har de i smågodthylla også, da til ca halv kilospris. Men dt hjelper ikke en sjokoman som meg, kjøper bare dobbelt så mange 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg som ikke finner den "cookies and cream" stratosen? Har virkelig ikke sett den i det hele tatt.. bor i Oslo om noen skulle vite hvor den befinner seg😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halotop har kommet til Norge :) 

Endelig! Har ventet lenge på disse så jeg gleder meg til å prøve de.

5799DC7E-EDCE-45E6-93DA-8F000D5E3EE3.jpeg

Endret av Sool
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Sool skrev:

Halotop har kommet til Norge :) 

Endelig! Har ventet lenge på disse så jeg gleder meg til å prøve de.

5799DC7E-EDCE-45E6-93DA-8F000D5E3EE3.jpeg

Hvor får man kjøpt de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Hollie skrev:

Hvor får man kjøpt de?

Alle deli de Luca butikker :) 

Smakene:

- Vanilla bean

- Toasted coconut

Denne har jeg prøvd og den var ikke god. Men jeg er ikke noe fan av coconut. Den smaker veldig coconut med litt brent nøttesmak. Så om du er fan av det så er denne perfekt. 

- Salted caramel

Denne er også prøvd og var utrolig god faktisk!:) 

- Cookie dough  

Endret av Sool
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bitene er kjeks. :) Tror jeg leste om den i tråden her, eventuelt i en av artiklene som er linket til. Har dessverre ikke funnet den enda.

Fant den ikke på min nærmeste Meny dessverre, men mulig jeg må prøve den i sentrum. Takk uansett. :)

Anonymkode: efbd9...3b7

Har funnet den på min lokale REMA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Lillek skrev:

Er det bare meg som ikke finner den "cookies and cream" stratosen? Har virkelig ikke sett den i det hele tatt.. bor i Oslo om noen skulle vite hvor den befinner seg😃

Har sett den i alle butikker jeg. Rema, kiwi, extra, prix og meny er de jeg frekventerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stratosen med karamell er farlig! Jeg kjøper alt for mange av den... og har nå faktisk lagt på meg også... må på avvenning snart. De platene forsvinner farlig raskt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillek skrev:

Er det bare meg som ikke finner den "cookies and cream" stratosen? Har virkelig ikke sett den i det hele tatt.. bor i Oslo om noen skulle vite hvor den befinner seg😃

Jeg kan ikke huske å ha sett den med karamell uten at cookies and cream også var der.

Men cookies and cream finnes bare i plate, karamell finnes også som en liten bar på ca. 38 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg prøvd ut tine sin VGTR deig. 

Nja... ikke helt for meg... kan den brukes, ja, men ver obs på at osten begynner å smelte i panna 😂

MEN jeg kommer ikke til å kjøpe igjen. Tenkte jeg skulle prøve denne deigen da den hadde ca lik kcal mengde som karbonadedeig. Men smaken... de har 10% paprika i den, og det smakte jeg! Godt! Og for en person som ikke er begeistret for paprika 😅 ja dette vant ikke frem hos meg.

Men utenom smaken, så hadde det en god konsistens, og jeg kunne godt ha brukt noe slik til hverdagen i fremtiden om kjøtt skulle bli forbudt, men paprikasmaken må de virkelig fjerne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stratos cookies and dream var syyyykt digg

Anonymkode: d2d03...402

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var veldig god og frisk. Ikke så dyr til å være den typen sjokolade heller (37 kr). Sikkert fordi den er så tynn ;)

1021461-738bf-product_large.jpg

Denne likte jeg derimot ikke, men så har jeg heller aldri likt smaken av Japp. Liker du både Japp og peanøtter så kan det godt hende den faller i smak, for selve peanøttkaramellen var ikke så verst.

973660-afdbb-product_large.jpg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 14.29, Sool skrev:

Halotop har kommet til Norge :) 

Endelig! Har ventet lenge på disse så jeg gleder meg til å prøve de.

5799DC7E-EDCE-45E6-93DA-8F000D5E3EE3.jpeg

Har du prøvd den nye Nyt-isen til Diplom-is, som også er lavkalori? Hvordan synes du i så fall denne blir i sammenligning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Fju skrev:

Har du prøvd den nye Nyt-isen til Diplom-is, som også er lavkalori? Hvordan synes du i så fall denne blir i sammenligning? 

Ja har prøvd alle typene og syns nyt hadde en forferdelig konsistens og likte ikke smakene. Veldig pulver aktig.

Så forskjellen er syns jeg at halotop faktisk smaker is å har en god å deilig konsistens. Smakene er veldig gode. Føler ikke jeg spiser lavkalori is, men vanlig is :) De er forresten spist opp. Jeg å samboer kjøpte to i går å spiste opp en hver 🙈

Anonymkode: 20491...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 13.08, BettyCooper skrev:

Har de i smågodthylla også, da til ca halv kilospris. Men dt hjelper ikke en sjokoman som meg, kjøper bare dobbelt så mange 😣

Å, da skal jeg ikke nærme meg smågodthylla. Er sjokoman selv!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja har prøvd alle typene og syns nyt hadde en forferdelig konsistens og likte ikke smakene. Veldig pulver aktig.

Så forskjellen er syns jeg at halotop faktisk smaker is å har en god å deilig konsistens. Smakene er veldig gode. Føler ikke jeg spiser lavkalori is, men vanlig is :) De er forresten spist opp. Jeg å samboer kjøpte to i går å spiste opp en hver 🙈

Anonymkode: 20491...27d

Hvor mye koster halotop'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 hours ago, Fju said:

Har du prøvd den nye Nyt-isen til Diplom-is, som også er lavkalori? Hvordan synes du i så fall denne blir i sammenligning? 

Mener du den til Hennig-Olsen is? Den har jeg smakt, og den var ikke god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Brunhilde skrev:

Mener du den til Hennig-Olsen is? Den har jeg smakt, og den var ikke god.

Jeg har smakt den selv og syntes smaken var ok, men er ikke fan av konsistensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant mini-troika og smørbukk i enkeltpakninger i smågodthylla hos Extra.

Passer fint når man skal fylle et par påskeegg, kan kjøpe litt etter hvert som man finner noe interessant i godtehyllene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://kolonial.no/produkter/28615-synnove-synnove-gresk-yoghurt-kokos-uten-tilsatt-s/ 

Den yoghurten her.. Den er så utrolig vanvittig SINNSSYKT god! Den eneste yoghurten på markedet med kokossmak som faktisk smaker nydelig - og KOKOS! Men... Jeg finner den ikke på hjemmesiden til Synnøve? Skal den allerede ut av produksjon? Trodde den var helt ny. Syns det er så fryktelig dumt den bare kommer i et lite 100 grams beger. Skulle ønske den kom i 200 gram... :( Eller i stort beger! Yoplait sin kokosyoghurt er ikke i nærheten av like god. 

Anonymkode: 42630...9b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...