Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Eske skrev:

Ååh, den synes jeg var kjempegod! Men så liker jeg de fleste av dem da 😛 

Så i går at det har kommet ny magerversjon, med pesto av alle ting! Jeg er ikke overbegeistret for pesto, men kan like en anelse av det, så må nok prøve etterhvert. (Også er jeg sur for at de ikke har Mager Baconost i tube, kun i boks, men det er en annen diskusjon...) 

Jeg skulle ønske jeg syns det var godt! Hadde vært så praktiskt!

Smakte Bendit granateple/solbær smoothien idag da. Klarte ikke å vente. Den var veldig god! Frisk i smaken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ELSKER salt karamell, men syns Smil er fysj, bør jeg kjøpe den? 🤪 Har aldri smakt Center.

Anonymkode: dac5f...475

Om du syns smil er fysj er jeg litt usikker 😀 men den smaker mer salt enn smil, men tror da kanskje ikke du vil like den så veldig godt kanskje. Prøv den lille varianten først :) 

Smil er en av mine favoritt sjokolader så jeg ble ikke overrasket over at den nye ble en favoritt også. 

Anonymkode: 20491...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 8.48, AnonymBruker skrev:

Jeg er heller ikke i Stratos-fanklubben, den var spiselig, men liknet alt for mye på Smil (som jeg ikke kan fordra) til å bli noen favoritt.

Prøvde den nye blåbær-Skyr med granola her om dagen - idéen var god, og for så vidt smaken, men den granolaen var så hard at jeg holdt på å knekke tennene. :P 

Anonymkode: fff2e...c46

I dag prøvde jeg varianten med jordbær og rabarbra - litt bedre, men granolaen var i hardeste laget på denne også. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ELSKER salt karamell, men syns Smil er fysj, bør jeg kjøpe den? 🤪 Har aldri smakt Center.

Anonymkode: dac5f...475

Jeg er som deg, synes salt karamell er knallgodt, og som du ser over synes jeg den nye Stratosen var ok, men alt for lik Smil (som ganske riktig er fysj :fnise:).

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag prøvde jeg varianten med jordbær og rabarbra - litt bedre, men granolaen var i hardeste laget på denne også. 

Jeg er som deg, synes salt karamell er knallgodt, og som du ser over synes jeg den nye Stratosen var ok, men alt for lik Smil (som ganske riktig er fysj :fnise:).

Anonymkode: fff2e...c46

:blink: Den Skyr varianten med jordbær og rabarbra kjøpte jeg i sommer en gang. Jeg likte den veldig godt, - og så var den borte. Har den kommet inn nå? 

Anonymkode: aca0e...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:blink: Den Skyr varianten med jordbær og rabarbra kjøpte jeg i sommer en gang. Jeg likte den veldig godt, - og så var den borte. Har den kommet inn nå? 

Anonymkode: aca0e...72d

Æsj :sukk:Ser nå at det er den som har Müsli med seg. 

Anonymkode: aca0e...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på Stratos med salt karamell. Denne var god, og det blir antakelig gjenkjøp, selv om jeg ikke synes den overgår f.eks. Smørbukk-plata. Generelt sett synes jeg salt karamell gjerne kunne hatt bittelitt mer salt, og denne var ikke et unntak for meg. Men altså, begge prøvesmakere var fornøyde.

Tine sin iskaffe med hasselnøtt var veldig god. Den overgår ikke favoritten for meg, men var god nok til at jeg nok kjøper den igjen. 

Anonymkode: efbd9...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

:blink: Den Skyr varianten med jordbær og rabarbra kjøpte jeg i sommer en gang. Jeg likte den veldig godt, - og så var den borte. Har den kommet inn nå? 

Anonymkode: aca0e...72d

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj :sukk:Ser nå at det er den som har Müsli med seg. 

Anonymkode: aca0e...72d

Jepp, den vanlige (enig, den var god!) er gått ut - tror den var Limited Edition - og i stedet er det kommet en versjon med granola-topping. 

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp spist strawnerfycheescake yoghurt fra Q. Syns den var helt ok. Tror ikke jeg kjøper den igjen egentlig. 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nettopp spist strawnerfycheescake yoghurt fra Q. Syns den var helt ok. Tror ikke jeg kjøper den igjen egentlig. 

Anonymkode: ec096...ab8

Unnskyld, men dette var litt morsomt :laugh:

Anonymkode: 2291e...2f6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Stratos Salty Caramel i dag og synes den smakte veldig likt Plopp Salty Caramel fra Sverige! Likte den 🙂 Har også smakt Q-meieriene sin nye(?) iskaffe med salt karamell. Den var helt alright, men veldig søt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld, men dette var litt morsomt :laugh:

Anonymkode: 2291e...2f6

De burde bytte navn til det. 😂

Anonymkode: ec096...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stratos cookies and cream var helt ok. Kjøper ikke igjen. Ble liksom bare en av mange Oreo-greier. Følte jeg hadde smakt sånn før. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Stratos cookies and cream var helt ok. Kjøper ikke igjen. Ble liksom bare en av mange Oreo-greier. Følte jeg hadde smakt sånn før. 

Jeg smakte denne i dag også, og sitter igjen med helt samme inntrykket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smakte Fazers sjokolade med tyrkisk pepper. Smaker som sjokolade med tyrkisk pepper. Kostet 50 kroner for 145 gram så tror ikke det blir gjenkjøp fra meg. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SVK skrev:

Smakte Fazers sjokolade med tyrkisk pepper. Smaker som sjokolade med tyrkisk pepper. Kostet 50 kroner for 145 gram så tror ikke det blir gjenkjøp fra meg. 

Har du smakt Freia sin store plate med lakris? Den er veeeeldig god :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...