Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Duckie skrev:

Fikk tak i cocos sjokoladen på Meny tidligere i dag. Den smakte som Twist-biten, men med mer sjokolade. Veldig god!

Så kokosen var ikke tørr? :laugh:

Da jeg så nyheten tenkte jeg først at dette var typisk kokos som man bruker til baking og skoleboller, men hvis den er mer saftig er det perfekt!! 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så kokosen var ikke tørr? :laugh:

Da jeg så nyheten tenkte jeg først at dette var typisk kokos som man bruker til baking og skoleboller, men hvis den er mer saftig er det perfekt!! 

Anonymkode: 0ba5a...504

Det er både kokos og noe fudge greier, og mest sjokolade, så absolutt ikke tørr! Kokosen smakte ganske likt som Twist-biten, og ikke så vanvittig søtt som Bounty. Fordi det var mer sjokolade så synes jeg den ble bedre enn Twist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Duckie skrev:

Det er både kokos og noe fudge greier, og mest sjokolade, så absolutt ikke tørr! Kokosen smakte ganske likt som Twist-biten, og ikke så vanvittig søtt som Bounty. Fordi det var mer sjokolade så synes jeg den ble bedre enn Twist.

Skal så absolutt prøver ut til påsken! :) 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Duckie skrev:

Det er både kokos og noe fudge greier, og mest sjokolade, så absolutt ikke tørr! Kokosen smakte ganske likt som Twist-biten, og ikke så vanvittig søtt som Bounty. Fordi det var mer sjokolade så synes jeg den ble bedre enn Twist.

Var det biter i den ala Smil-sjokoladeplaten? Eler var firkantene fylt med kokos? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duckie skrev:

Det er både kokos og noe fudge greier, og mest sjokolade, så absolutt ikke tørr! Kokosen smakte ganske likt som Twist-biten, og ikke så vanvittig søtt som Bounty. Fordi det var mer sjokolade så synes jeg den ble bedre enn Twist.

Høres veeeldig god ut! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mynona said:

Var det biter i den ala Smil-sjokoladeplaten? Eler var firkantene fylt med kokos? 

Var små biter av fudge og kokos.

Hørtes egentlig veldig godt ut med sånn tykk plate med kokosfyll i hver bit, kanskje denne slår an skikkelig så lager de en koksvariant til! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne er vell ny? 

Anonymkode: df612...032

sendt for tidlig.
Denne:
 9444465704990.jpg?buildNumber=a2f05ecfa859ef8937dd42609c15ca15dcf88bba
Kjøpte det i dag.. sykt godt, litt lite i posene. Sikkert for barn men jeg liker den. 

Anonymkode: df612...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett XL ostepopen i Oslo? Har ikke funnet den noen steder enda. Gjerne rundt sentrum eller Østensjø, men har så lyst på den at jeg kan reise til andre deler av Oslo om jeg vet den finnes der.

Anonymkode: be965...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Freia plata er ganske god syns jeg. Enig at den minner om twist buten. 

Ellers er den" bare bra" muslien med brinegbær og kakao god syns jeg. Har kjøpt den i Sverige før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue
På 12.2.2018 den 16.41, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker kokostwisten. Og vil gjerne kjøpe freia kokos. 

Noen som har funnet litago kanelsnurr? 

Har nyhetene kommet ut enda? 

Anonymkode: ec096...ab8

Har sett den i narvesenkiosker i hvert fall, men ikke prøvd den selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BabyBlue skrev:

Har sett den i narvesenkiosker i hvert fall, men ikke prøvd den selv. 

Takk! Da skal jeg sjekke narvesen :D 

Anonymkode: ec096...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toro kommer med flere middagsbesøk, nå observert i butikk. I kartong, uåpnet. Må innom i morgen for å se om jeg finner ut hvilke typer det er. :) Noen som har sett dem ennå og vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

Toro kommer med flere middagsbesøk, nå observert i butikk. I kartong, uåpnet. Må innom i morgen for å se om jeg finner ut hvilke typer det er. :) Noen som har sett dem ennå og vet?

Middagsbesøk? I uåpnet kartong? Er ikke alt man kjøper uåpnet? :P 

Endret av penny_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha søkt litt på nettbutikken til meny har jeg funnet et nytt ben&jerry's produkt :laugh: "vanilla cake batter ice cream with vanilla cake pieces, buttercream frosting and raspberry swirls" spennende! Den heter visst nok "Birthday Cake for..." med norsk design, men er helt lik "cake my day" 

Anonymkode: 0ba5a...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, penny_ skrev:

Middagsbesøk? I uåpnet kartong? Er ikke alt man kjøper uåpnet? :P 

 

2 timer siden, Mynona skrev:

Jeg er også spent på den der middagsbesøk? Er det en autocorrect på gang? :ler: 

Middagsbaser!!

Herrejemini, er det rart jeg vanligvis venter til jeg kommer hjem til en PC før jeg svarer her i forumet.. :ler::fnise:

Base til bolognese, fiskesuppe, viltgryte, thaisuppe, tikka masala, hollandaise og fløtesaus ser ut til å komme av baser fra Toro. Kanskje flere. Besøket gjenstår å se :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...