Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt poke fra kiwi? :)

Anonymkode: 8d26d...fe7

Jeg kjøpte det på Meny i dag. Med Quinoa. Det var ikke noe for meg. Spiste opp alle laksebitene med litt tilbehør, men da sa det stopp. Jeg liker sushi sånn passe, men dette var rett og slett ikke godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt poke fra kiwi? :)

Anonymkode: 8d26d...fe7

Har kjøpt den rosa i dag, blir lunch i morgen. Ingrediensene tilsier jo ikke at det skal bli en voldsom smakseksplosjon, men av uforståelige grunner syntes jeg de var så søte da jeg først leste om dem at jeg ble fast bestemt på å prøve. Håper jeg liker den litt bedre enn sofie777 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonGangerTo

I går prøvde jeg Flow med appelsinsmak. Likte den men synes det var for lite appelsinsmak. Synd at Synnøve Finden ikke tør å ha mer smak i Flow yoghurtene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kelsi skrev:

Så stor sjokoladeplate med lakris på Rema i dag :)

Har sett en jeg også. Men så du hva den kostet?

Anonymkode: 5d7cd...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har sett en jeg også. Men så du hva den kostet?

Anonymkode: 5d7cd...475

Tror det var ca 39 kr, men husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2017 den 22.47, applestories skrev:

Mulig den bare er ny hos Kiwi, men jeg har aldri hørt om den og den finnes ikke på Wasas nettsider. Kan ikke helt se for meg at den smaker noe godt, som resten av Wasas sandwich-serie, men den må jo uansett prøves :)

Famt ut via google at den i hvert fall fantes i Norge i 2012,men den som mye annet ble tatt vekk fra hyllene,men synes faktisk den var en av de bedre så jeg er bare glad for at de relanserer den :)

http://www.matoppskrift.no/ingrediens/Wasa-Sandwich-Cream-Cheese-tomato-og-onion

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

I dag fant jeg Synnøve Findens Kefi med mango og den med blåbær. Smakte kun den med mango. Litt syrlig smak men ellers ok. 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt de Korno kjeksene med fullkorn og sjokolade, og de var gode! Kommer til å kjøpe igjen 🙂 

Si ifra om noen kommer over den Yummy sin cookie dough, de må jeg bare prøve ut! 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melkesjokoladen med smil var veldig lik den med japp.. ble litt skuffa.. hadde ver bedre med flytende sjokolade inni som smil har. 

Den var jo god, men ikke verdt 50 kr.

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, applestories skrev:

Uke 8 starter jo med 20. februar, så det virker logisk :)

Åja, har ikke fått med meg dette med uke 8 istedet for 1. februar. Burde sikkert ha bladd meg litt tilbake i tråden :)

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, NullHull skrev:

Åja, har ikke fått med meg dette med uke 8 istedet for 1. februar. Burde sikkert ha bladd meg litt tilbake i tråden :)

Det har vært slik de siste årene, men 1. februar henger litt igjen hos meg også :)

Det er tydeligvis en enighet om når nyhetene skal slippes, men jeg vet ikke hvor vi forbrukere kan finne ut av dette. Det er jo det samme med spesielt septemberslippet - det virker å ha blitt senere de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt noen av de nye sjokoladene. 

Jeg er veldig glad i lakris så hadde høye forhåpninger til de nye lakris sjokoladene. Ble skikkelig skuffa.
Nidar Lakrisgutta med salt lakris var helt okei. Ikke noe spesielt. Freia melkesjokolade med salt lakris hadde ingenting med lakris å gjøre syntes jeg. Angret allerede fra første bit.. Smakte mest noe sånn salt lakris pulver greier. Vet jo at det står salt lakris på den, men forventet litt mer lakris og ikke så mye salt.. 

Freia melkesjokolade med smil var helt grei. Som nevnt tidligere i tråden minte den litt om Japp versjonen. Litt kjedelig, men den blir nok spist opp.. :P 

Sjekket ikke prisen på lakris sjokoladene (kjøpte begge på rema), men smilen kostet svimlende 50kr. Ikke verdt det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...