Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Var jeg den eneste som likte gul ketchup ? :fnise: 

Er jeg den eneste som husker ketchupspillet? :D De prøvde seg jo på ganske intens PR for den gule ketchupen, men jeg syntes den så så rar ut så kan ikke huske at jeg likte den.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, SoftKitty skrev:

Er jeg den eneste som husker ketchupspillet? :D De prøvde seg jo på ganske intens PR for den gule ketchupen, men jeg syntes den så så rar ut så kan ikke huske at jeg likte den.

Haha! Husker ikke spillet nei :fnise: 

har du smakt den søte sennepen ? Den smakte på en måte sånn, bare ketchup :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, SoftKitty skrev:

En artikkel om litt ting som forsvinner: http://www.aftenposten.no/okonomi/Dette-er-produktene-Norge-ikke-ville-ha-613933b.html

Er også en avstemming nederst der de lister opp nye varer - en av dem brunost med sjokolade...altså hæ, er det noe godt tro?

Jeg synes det er kjipt at ting får bli så kort i butikkene.. Selv likte jeg Norvegia med paprika men syntes det er så dyrt med skivet ost så kjøper det nesten aldri. Ser at Eldorado 1 l yoghurt på kartong også forsvinner...sjeldent jeg fant den i mine butikker men syntes den var smart egentlig.

Jeg syns å ha smakt sjokoladebrunost tidligere. Tror jeg syns det var godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nautika skrev:

Jeg syns å ha smakt sjokoladebrunost tidligere. Tror jeg syns det var godt :)

Mener Litago hadde en brunost med sjokolade i midten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Severus skrev:

Mener Litago hadde en brunost med sjokolade i midten

Ut fra Google virker det som at Synnøve Finden hadde brunost med sjokolade og med honning for noen år tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, SoftKitty skrev:

Er jeg den eneste som husker ketchupspillet? :D De prøvde seg jo på ganske intens PR for den gule ketchupen, men jeg syntes den så så rar ut så kan ikke huske at jeg likte den.

Jeg husker det! Men var ikke fan av den gule ketchupen...husker de prøvde seg med blå også, muligens grønn og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Poppie skrev:

Jeg husker det! Men var ikke fan av den gule ketchupen...husker de prøvde seg med blå også, muligens grønn og?

Det var korkene, ikke selve ketchupen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

Det var korkene, ikke selve ketchupen :)

Jeg er rimelig sikker på at det fantes en blå ketchup...*google* nei, ser ut til at det er Heinz som hadde en blå ketchup, jeg har sikkert sett den i utlandet og forvekslet den med norsk :) Never mind!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Poppie skrev:

Jeg er rimelig sikker på at det fantes en blå ketchup...*google* nei, ser ut til at det er Heinz som hadde en blå ketchup, jeg har sikkert sett den i utlandet og forvekslet den med norsk :) Never mind!

Hadde aldri hørt om det - to varianter av blå hadde de også. Og en lilla! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tine.no/presserom/nyheter/nyhet?id=1774547

Mye bra fra Tine synes jeg 😌

http://siljebjornstad.blogg.no/1486037133_matnyheter_n_kommer_brunost_med_sjokoladesmak_og_aleo_verayoghurt.html

Blir spennende med yoghurtene fra Yoplai også. Gleder meg til å smake.

Synnøve Findens greske yoghurt med aloe vera derimot... Den frister lite! 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Rema har fått en egen, ferdig familiepizzabunn, og den kostet 20 kroner, ikke 30-40 som Peppes sin koster. De har også pizzasaus og en pizzadressing til hhv 10 og 15 kroner og "håndlagde" vårruller i kjøledisken.

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

Rema har fått en egen, ferdig familiepizzabunn, og den kostet 20 kroner, ikke 30-40 som Peppes sin koster. De har også pizzasaus og en pizzadressing til hhv 10 og 15 kroner og "håndlagde" vårruller i kjøledisken.

Tror disse var fra forrige slipp? Har smakt pizzabunnen og den smakte ganske likt som de fra Nå, Peppes osv, helt okai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, penny_ skrev:

Rema har fått en egen, ferdig familiepizzabunn, og den kostet 20 kroner, ikke 30-40 som Peppes sin koster. De har også pizzasaus og en pizzadressing til hhv 10 og 15 kroner og "håndlagde" vårruller i kjøledisken.

Pizzasausen har jeg brukt lenge, den er god! Og mye billigere enn for eksempel Peppes Pizza-sausen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2017 den 1.32, AnonymBruker skrev:

http://hennig-olsen.no/nyheter/

- og her er årets nyheter fra Hennig Olsen. Nam, alle yoghurtisene! De skal smakes 😌

Anonymkode: 1d8d1...f9b

 

Faen altså, tenkte jeg skulle holde meg noe slank i sommer. Kommer neppe til å skje. Nam! Husker pasjonsfrukt og sitron fra utlandet, mhm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...