Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
1 minutt siden, AnonGangerTo skrev:

Jeg er ikke så glad i vanlig sjokolade (foretrekker den mørke) men den med sjokomais er så god at vi kjøper den nesten hver uke. Vanedannende. 

Synd det er limited /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hvor de nye greske naturellyoghurtene fra Synnøve selges? De lanserte en med sauemelk og en med geitemelk på nettsiden for sikkert 6mnd siden, men har ikke sett dem i butikk noe sted :/

Anonymkode: 1ced7...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert allerede vært snakk om her, men jeg synes de nye "fyldig"-yoghurte med sitron er skikkelig god. Har ikke smakt den andre smaken, men er ikke så glad i blåbær/skogsbær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere husker kanskje at jeg lette etter oreo med peanut? Fant den aldri. 

Men! Jeg har både fått smakt på oreo med starberry cheesecake som var helt ok. Blir nok gjenkjøp, og en ny spennende kombinasjon. Men noe kjedelig. 

Eplejuice med appelsin lett. Helt ok, blir ikke gjenkjøp. 

De nye piano rislunsjene. Fikk aldri smakt på disse da samboer tok begge, men han digget rabarba og jordbær, så definitivt gjenkjøp! 

Sitter nå å spiser Freia maistingen, helt ok. Blir nok gjenkjøp når vi er innom Meny, men igjen, noe kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Teriyaki skrev:

Sikkert allerede vært snakk om her, men jeg synes de nye "fyldig"-yoghurte med sitron er skikkelig god. Har ikke smakt den andre smaken, men er ikke så glad i blåbær/skogsbær. 

Enig, veldig god!

Likte også veldig godt den nye Ballerinaen med vanilje + sjokolade.

Fjordland fiskekaker likte jeg ikke så godt, de var litt slappe og råkosten var ikke så god.

IFA salt lakris smakte veldig kjedelig, foretrekker Dent salt lakris eller original IFA.

Nye oreo med cheesecake eller hva det var var ok...litt rar smakskombinasjon. Er ikke så fan av Oreo fra før da så de som er det vil sikkert like den bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor de nye greske naturellyoghurtene fra Synnøve selges? De lanserte en med sauemelk og en med geitemelk på nettsiden for sikkert 6mnd siden, men har ikke sett dem i butikk noe sted :/

Anonymkode: 1ced7...902

Sett de på coop mega 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellpizza med skavet biff var også veldig god. Den var nok muligens den beste frossenpizzan jeg har smakt. Mye smak. Godt krydret og litt andreledes. Det var også mye fyll på. 

Det blir gjenkjøp. men neste gang vil jeg gjerne ha den med reinsdyr. Den hadde de ikke i butikken min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre som har smakt Freia Snøballer? Jeg ble skuffet. Synes ikke at de smakte helt likt som Freia Påskeegg, og i tillegg så var Snøballene mye mindre en Påskeeggene. Freia Påskeegg er uten tvil best synes jeg.

Anonymkode: 73308...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen andre som har smakt Freia Snøballer? Jeg ble skuffet. Synes ikke at de smakte helt likt som Freia Påskeegg, og i tillegg så var Snøballene mye mindre en Påskeeggene. Freia Påskeegg er uten tvil best synes jeg.

Anonymkode: 73308...39c

Men det er vel ikke meningen at de skal smake det samme som påskeeggene? :klo:

Anonymkode: 7c300...160

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen Zero vanilje var veldig god! Blir gjenkjøp. I morgen skal Melkesjokoladen med salte mais testes ut :Hehe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2016 den 21.24, Mynona skrev:

Fjellpizza med skavet biff var også veldig god. Den var nok muligens den beste frossenpizzan jeg har smakt. Mye smak. Godt krydret og litt andreledes. Det var også mye fyll på. 

Det blir gjenkjøp. men neste gang vil jeg gjerne ha den med reinsdyr. Den hadde de ikke i butikken min. 

Gleder meg til å smake'n :)

Endret av Sally-Go-Round
Spurte om noe som allerede var svart på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har smakt lettvarianten av Hamar Julebrus? :) Siden jeg selv ikke vil smake før 1. desember hadde det vært gøy å høre fra andre :mrgreen:

Anonymkode: b9a9b...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt lettvarianten av Hamar Julebrus? :) Siden jeg selv ikke vil smake før 1. desember hadde det vært gøy å høre fra andre :mrgreen:

Anonymkode: b9a9b...901

halleluja er det sant?!?! Jeg har ønsket meg dette så lenge! Skrev det i et forum senest noen dager siden. Jeg skal smake og rapportere, men nå har jeg brus for en liten stund som må drikkes opp først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

early bird med eplesmak var god på smak, men müsli som har ligget dagesvis i yoghurt og blitt soggy? Grøss. Ikke gjenkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2016 den 21.24, Mynona skrev:

Fjellpizza med skavet biff var også veldig god. Den var nok muligens den beste frossenpizzan jeg har smakt. Mye smak. Godt krydret og litt andreledes. Det var også mye fyll på. 

Det blir gjenkjøp. men neste gang vil jeg gjerne ha den med reinsdyr. Den hadde de ikke i butikken min. 

Enig, den er faktisk nesten bedre enn den som de har på Spar etc med spekeskinke. 

http://www.pizzabakeriet.no/produkter/ferdig-pizza/pizza-spekeskinke-mozzarella/ 

Denne er også kriminelt god til frossen pizza

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Vesentlig skrev:

halleluja er det sant?!?! Jeg har ønsket meg dette så lenge! Skrev det i et forum senest noen dager siden. Jeg skal smake og rapportere, men nå har jeg brus for en liten stund som må drikkes opp først.

Ja, den har visstnok kommet i butikk allerede :D Fant ikke noe om den på nettet, annet enn på deres egen facebook-side :) Gleder meg til å høre hvordan du synes den var! 

Anonymkode: b9a9b...901

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den har visstnok kommet i butikk allerede :D Fant ikke noe om den på nettet, annet enn på deres egen facebook-side :) Gleder meg til å høre hvordan du synes den var! 

Anonymkode: b9a9b...901

https://www.google.no/search?q=hamar+lillehammer+julebrus&client=tablet-android-acer&prmd=imnv&source=lnms&tbm=nws&sa=X&ved=0ahUKEwiE1cvq3tTPAhUE3SwKHRBZBVwQ_AUICSgD&biw=1024&bih=600

Ikke sikker på om den linken virker, men det er bare å søke på "Hamar Lillehammer ju!ebrus" i Google og filtrere for nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...