Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant Funs på Obs i går, synes de smaker bedre enn vaniljegiflene, så det kan være et alternativ til kanelgifler, men jeg tror jeg foretrekker kanelsmaken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Granola'en fra Jacobs. Den var veldig god! Rik på smak - ikke altfor søt. Kommer nok til å kjøpe igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forventningene til Kvikk Lunsj mørk daler, kjenner jeg. :) Men jeg skal nå teste den ut. Jeg husker ennå mørk Daim som kom i begrenset utgave  for en del år siden, den var nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. september 2016 at 19.12, Mynona skrev:

Smakte nettpp Freia Premium med Pekan og Tranebær. Fy søren så god!! Sjokolande er nesten som sjokoladetrøfler.  Men såå mektig. Var mer enn nok med 3 biter. De er jo så tykke også. 

Prøvde å skulle legge inn bilde av den, men den er jo ikke på freia sine nettsider en gang. 

Edit: fant det i en artikkel på KK

i%20sak%20mondez_0.jpg?itok=ElqFazir

Noen som har smakt appelsin og mandel? 

Anonymkode: 5a602...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den zero vanilje nøttecrunch (go morgen) var god, smakte ganske likt originalen egentlig.

Poppa chips fra sørlandchips var kjedelig. Lite smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye lett eple juicen var veldig god :) men ikke sånn sinnsykt lite kalorier da.. 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, September 22, 2016 at 12.37, Nasse Nøff ❤ skrev:

Den potetgullet, nypotet, vilt og høstløk (?) vilt og noe ihvertfall, den grønne posen. 

Veldig.. rar. 
Den er ikke heslig. Men det føles nesten ut som at jeg spiser en hel middag. Det er noe rart med smaken. 
Ettersmaken henger igjen leeeenge. Men, det som er godt er å ta et par potetgull, også en smash. Da blir det godt. :fnise:

Da skal jeg bytte ut middagen med det et par ganger i uka.  Nærmere Soylent  (materstatning) kommer man ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mørk  kvikklunsj endelig funnet og smakt! Det ble litt.... tørt? Ikke ny turskjokolade for oss. Men kanskje som et alternativ til sjokolade å kose seg med? Litt usikker. Vet ikke om det blir gjenkjøp. Smakte liksom som kjeks dyppet i smeltet dronningsjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, pinar skrev:

 

Poppa chips fra sørlandchips var kjedelig. Lite smak. 

Den er heller ikke ny, bare ny pakning. Tror ikke den solgte så bra i første omgang. Den med spansk paprika(?) selger visst bedre. Mulig designen nå hjelper på salget, det er en pen pakning og størrelsen på posen (75 gram)står i stil til med det at de forsøker å få den til å virke sunnere enn den er. Prisen er heller ikke så ille, 19,90 på min lokale Rema. Smaker godt nok til at jeg kan finne på å kjøpe en sånn istedenfor en pose ostepop. Så får jeg litt bedre samvittighet. Kanskje.

Endret av Zzyzx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 20.9.2016 at 4.34, MarianneE skrev:

Biola med rødbeter, eple og lime kommer jeg ikke til å kjøpe. Det høres bare ikke godt ut.

Den kjøpte jeg i dag, og jeg likte den. Sprek farge også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frida skrev:

Den kjøpte jeg i dag, og jeg likte den. Sprek farge også!

Smakte det mye rødbeter av den? Jeg er lite glad i rødbeter, men hvis det ikke er dominerende så bør den gå ned. Synes ellers den høres god ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.9.2016 at 12.37, Nasse Nøff ❤ skrev:

Den potetgullet, nypotet, vilt og høstløk (?) vilt og noe ihvertfall, den grønne posen. 

Veldig.. rar. 
Den er ikke heslig. Men det føles nesten ut som at jeg spiser en hel middag. Det er noe rart med smaken. 
Ettersmaken henger igjen leeeenge. Men, det som er godt er å ta et par potetgull, også en smash. Da blir det godt. :fnise:

:ler:

Tror jeg holder meg til kun Smashen jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emera skrev:

Smakte det mye rødbeter av den? Jeg er lite glad i rødbeter, men hvis det ikke er dominerende så bør den gå ned. Synes ellers den høres god ut.

Jeg synes ikke det smakte mye rødbeter, mer eple og lime. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...