AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6081 Del Skrevet 4. april 2016 Den 30.3.2016 at 22.20, hulderjenta skrev: Prøvde Zeroh-saften i dag. Mmmmmmm! Garantert gjenkjøp, selv om jeg vanligvis ikke drikker saft i det hele tatt. Hvilken smak? Anonymkode: b2601...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #6082 Del Skrevet 5. april 2016 Is ! Anonymkode: 32f04...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #6083 Del Skrevet 5. april 2016 Den 31.3.2016 at 20.39, AnonymBruker skrev: Er det ikke nytt slipp 1 mai da? Godt mulig de lager plass til nyheter allerede Anonymkode: 56cf3...4ec Tull. Det er kun to årlige slipp, 15 Februar og 15 September. Anonymkode: 922cd...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #6084 Del Skrevet 5. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tull. Det er kun to årlige slipp, 15 Februar og 15 September. Anonymkode: 922cd...363 Tull. Det er i mai også. Anonymkode: bc83e...df7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. april 2016 #6085 Del Skrevet 5. april 2016 Den 19.1.2016 at 22.50, maipai skrev: Siteringsfaenskap på mobilen, sorry. Prøvd å få den bort men har du først vært borti så går den ikke bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 5. april 2016 #6086 Del Skrevet 5. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Is ! Anonymkode: 32f04...b4f Sitronisen er dritgod! Kan anbefales til alle. Nam nam nam. Royal Lakris er ikke så mye å skryte av. Det er lakris på den, men smaker veldig lite av det. Litt skuffende egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janey Skrevet 5. april 2016 #6087 Del Skrevet 5. april 2016 Hadde store forventinger til Cookies kroneis, men den var ikke god. Holder meg til vanlig kroneis med sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 5. april 2016 #6088 Del Skrevet 5. april 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken smak? Anonymkode: b2601...210 Den med jordbær og blodappelsin eller hva det var. Lollipop-saften som den nå heter her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippip Skrevet 6. april 2016 #6089 Del Skrevet 6. april 2016 Må bare si at jeg syns det er så irriterende at det skal være så vanskelig å få tak i skyr med kaffesmak. I går var jeg på coop obs, meny og extra, ingen av de hadde den. Den kan jo umulig selge bra når så få butikker har den, så da forsvinner den sikkert igjen i løpet av kort tid Trist, for det er min favoritt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #6090 Del Skrevet 6. april 2016 5 timer siden, pippip skrev: Må bare si at jeg syns det er så irriterende at det skal være så vanskelig å få tak i skyr med kaffesmak. I går var jeg på coop obs, meny og extra, ingen av de hadde den. Den kan jo umulig selge bra når så få butikker har den, så da forsvinner den sikkert igjen i løpet av kort tid Trist, for det er min favoritt. Q-meierine har sagt at de selger så bra av den at de sliter med å levere nok til butikkene. Spnsu trenger nok ikke bekymre deg for at de forsvinner. Anonymkode: 34ed3...8f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. april 2016 #6091 Del Skrevet 6. april 2016 Nå har jeg testet en hel del av produktnyhetene jeg også. Noen fordeler er det med å bestille mat til kontoret, jeg fråtser i matnyhetene uten å bruke en krone selv Zeroh med jordbær og rød appelsin - enig med de som sier den smaker som Lollipop, men også enig med de som sier den har ettersmak! Tror ikke jeg kommer til å kjøpe den på nytt, selv om den ikke var direkte vond heller. Biola med kokos - smaker som en syrlig (og alkoholfri selvsagt) pina colada Ganske god, selv om jeg tror jeg også kan gå fort lei! Skyr med kaffe - har alltid likt ting med kaffesmak, og denne var god! Tror dessverre også jeg kan gå fort lei. Skyr med grønn te - litt anonym i smaken, helt ok men ingen høydare Skyr med cottage cheese og vanilje - skal liksom være uten sukker som er fint, men det er altfor mye søtningsstoffer i etter min smak. Likte ikke.. Skyr med kokos - veldig snill kokossmak, helt ok selv om den ble litt tam Sørlandschips Vaffelchips med snill chili og paprika - Ble først litt skuffet fordi forventningene var veldig høye, men de var jo egentlig veldig gode! Nora jordbærsyltetøy med 70 % bær - En vinner! Veldig godt! Nidar melkesjokolade - veldig god, men tror likevel jeg foretrekker Freia sin Freia Bærfrisk - sier meg enig med andre her... nei til kornblanding i sjokoladen! Synnøve Flow med bringebær - likte den ganske godt, men kjøper sjeldent slike semi-dessertprodukter så blir nok ikke så mange gjenkjøp. Synnøve Flow med mint - not for me.. ikke noe jeg ville brukt verdifulle kalorier på igjen Tine Chai latte - altfor søt for min smak, klarte faktisk ikke drikke opp.. Norvegia med pepper/paprika - begge ble for anonyme og tamme i smaken Kornmo med urter og havsalt - veldig gode! Kjøper helt klart igjen! DentaFresh med lakris og vanilje - kjempegod smak, bare synd jeg ikke tåler sånne pastiller pluss at de er ganske dyre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. april 2016 #6092 Del Skrevet 7. april 2016 Flow med mintsmak var god 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 10. april 2016 #6093 Del Skrevet 10. april 2016 Den 5.4.2016 at 20.27, Steve Rogers skrev: Sitronisen er dritgod! Kan anbefales til alle. Nam nam nam. Skal helt klart prøves, men prisen på 29,- var litt drøy. Coop (Mega, Prix, Marked) har småiser fra Diplom Is på tilbud kommende uke, så det blir snart smaking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 10. april 2016 #6094 Del Skrevet 10. april 2016 (endret) 2 timer siden, applestories skrev: Skal helt klart prøves, men prisen på 29,- var litt drøy. Coop (Mega, Prix, Marked) har småiser fra Diplom Is på tilbud kommende uke, så det blir snart smaking Vet, skal fylle fryseren med den... (Føler meg gammel egentlig for når jeg var ung så kostet lolipop 8 kroner og kroneis 14 kroner) Endret 10. april 2016 av Steve Rogers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 10. april 2016 #6095 Del Skrevet 10. april 2016 30 minutter siden, Steve Rogers skrev: Vet, skal fylle fryseren med den... (Føler meg gammel egentlig for når jeg var ung så kostet lolipop 8 kroner og kroneis 14 kroner) Hadde "kroneisdiskusjonen" igjen med mine foreldre under søndagsmiddagen - kom igjen frem til at min mor husker at de kostet en krone, mens jeg er nok nærmere deg i alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 10. april 2016 #6096 Del Skrevet 10. april 2016 38 minutter siden, Steve Rogers skrev: Vet, skal fylle fryseren med den... (Føler meg gammel egentlig for når jeg var ung så kostet lolipop 8 kroner og kroneis 14 kroner) Hæ, koster de ikke ca det samme fortsatt? Leeeenge siden jeg har kjøpt småis skjønner jeg, kjøper mest is i boks. Men må smake royal lakris da. Den høres gooood ut selv om jeg skulle ønske det var lakristrekk på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. april 2016 #6097 Del Skrevet 12. april 2016 Skyr med kaffe... sterkt vanedannende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 12. april 2016 #6098 Del Skrevet 12. april 2016 Smakte Dream sitronis på pinne i dag. Den var skikkelig god Veldig frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evt Skrevet 13. april 2016 #6099 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg har også smakt Dream pinneis med sitron og den var virkelig god! Godt sorbet-sitrontrekk, og den beste yoghurtiskremen jeg noen gang har smakt! Håper de kommer med ren yoghurtis eller med sjokoladetrekk - nam! Tommel opp for relativt få kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 13. april 2016 #6100 Del Skrevet 13. april 2016 Jeg har prøvd Fruitero Mango/Berries, syns begge to var veldig gode Ikke det verste man kan trykke i seg, så håper denne blir. Kun funnet på Rema 1000 foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå