Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er Cartoons kjeks borte for godt nå? Finner dem ingen plass :(

Har de på Rimi:) med mindre de har blitt borte den siste uka, har ferie nå:P

Anonymous poster hash: d008c...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera

Tullball. Man blir aldri for gammel for kjeks :)

Nei, for gammel for kjeks blir man ikke. Jeg kjøpte nylig en pakke Gjende eventyrkjeks. Og jeg er midt i førtiårene. De var gode, til og med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg kjøpte den nye Freia-kjeksen, "Cookieglede - myk inni." Den lyse varianten. Den var ekstremt søt! Usj. Rett i søpla med den, dessverre. Men jeg synes alle Freia-kjeksene er for søte, så det var ikke overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Jacklost

Har de på Rimi:) med mindre de har blitt borte den siste uka, har ferie nå:PAnonymous poster hash: d008c...762

Jeg fant noen på en butikk nylig men det var bare to, jeg ser dem ikke noen andre plasser. Rart :klo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når kommer de? Jeg har ikke sett dem noen plasser. Trodde nye produkter kom 1 februar :klo:

Jeg har heller ikke sett den sjokoladen noen plasser. Fant den bare på consuming.co sin blogg.

http://www.consuming.no/2015/07/kvikk-lunsj-blabaer-fra-freia/

Ser hun har kjøpt sjokoladen på Deli de Luca. :)

Anonymous poster hash: 1f299...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg, jeg er mektig lei av den vanlige kvikk lunsjen :)

Blir ALDRI lei den jeg ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvikk Lunsj med blåbær, har den vært solgt tidligere også?

Mener å huske at jeg har sett den for mange år siden. Eller så kan det hende jeg drømte det... ;)

Edit: så trykker jeg på linken til consuming - bloggen og ser den har vært i salg tidligere ja. Hva med å lese før man spør.. :sjenert:

Endret av Edie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Kvikk Lunsj med blåbær, har den vært solgt tidligere også?

Mener å huske at jeg har sett den for mange år siden. Eller så kan det hende jeg drømte det... ;)

Ifølge en artikkel jeg så på så sier de at den er tilbake så har tydeligvis solgt dem før. Men det kan ikke jeg huske :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvikklunsj med blåbær får være i fred for meg. :) Men, nå er det ikke så altfor lenge til september og nytt produktslipp. Blir spennende å se hva som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, nå er det ikke så altfor lenge til september og nytt produktslipp. Blir spennende å se hva som kommer.

Ja! Lurer på hva høstens produkttrender er. Husker et år der alle produsenter kom med produkter med taco-smak. En gang var det melkesjokolade, oreo har hatt sin periode.. Kan vi ikke leke litt gjettelek? Jeg lager en ny tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Dorosseru

Så en ny stratos på butikken idag, den var lyseblå og het "stratos milky".. :sjokkert:

KAn det være at stratosen med hvitt fyll endelig kommer tilbake? Tror den het stratos dobbel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

KAn det være at stratosen med hvitt fyll endelig kommer tilbake? Tror den het stratos dobbel :)

Tror nok ikke det er den samme :( Stratos dobbel var jo med hvit sjokolade, men tror nok denne var med melkefyll (slikt som i de påskeegga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Tror nok ikke det er den samme :( Stratos dobbel var jo med hvit sjokolade, men tror nok denne var med melkefyll (slikt som i de påskeegga)

ååå :tristbla: Stratos dobbel var favorittsjokoladen min. Jaja, lov  håpe på en relansering i fremtiden  :laugh:

Endret av Dorosseru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...