Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde go morgen zero med kokos og ananas i dag, utrolig god! Den smakte jo pina colada :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde go morgen zero med kokos og ananas i dag, utrolig god! Den smakte jo pina colada :fnise:

Det smaker grusomt! Men jeg hater pina colada. ;)

Den med sitron og lime var derimot ikke dum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet dere om det er kunstig søtning i god morgen zero?

Det er det.Det finnes vel ingen yoghurter her i Norge med veldig få kalorier som ikke innholder kunstig søtning.

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldorado sin kvarg med sitron var virkelig fantastisk!! Smaker som Synnøve gresk sitron, bare enda bedre og fyldigere med hint av kesam. Elsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldorado sin kvarg med sitron var virkelig fantastisk!! Smaker som Synnøve gresk sitron, bare enda bedre og fyldigere med hint av kesam. Elsk!

Ååååh, det hørtes fantastisk godt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop har kommet med egen iste, men jeg er ikke sikker på hva jeg mener. Jeg drikker fersken for øyeblikket. Den smaker ikke som de "vanlige", kanskje den er mindre søt? Tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen om jeg har andre valg. Han noen andre smakt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Coop har kommet med egen iste, men jeg er ikke sikker på hva jeg mener. Jeg drikker fersken for øyeblikket. Den smaker ikke som de "vanlige", kanskje den er mindre søt? Tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen om jeg har andre valg. Han noen andre smakt den?

Den er vel ikke ny? Coop har hatt egen iste lenge. Jeg syns alle er litt for søte.

Anonymous poster hash: c98fa...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel ikke ny? Coop har hatt egen iste lenge. Jeg syns alle er litt for søte.

Anonymous poster hash: c98fa...3d7

Ok, da har den ikke kommet til min langt ut på landet, men en mil fra bysentrums-butikken her. Har ikke sett det på Obs i nærheten heller. Ser nå at det er Røra som har produsert drikken.

(Bare for ordens skyld: dette er små halvliters plastflasker som står i kjøleskapet ved Tines isteer og har mønster som kommer ut av en tekopp).

Edit: Ser de har hatt en før, da må dette være relansering med ny innpakning :) .

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Limeprime

Noen som har sett kokosyoghurten til Yoplait Dobbel 0% i butikkene? Jeg har ikke funnet den noen steder enda (har sjekket Coop Prix, Bunnpris, Kiwi og Rema 1000).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som har sett kokosyoghurten til Yoplait Dobbel 0% i butikkene? Jeg har ikke funnet den noen steder enda (har sjekket Coop Prix, Bunnpris, Kiwi og Rema 1000).

Ja, har sett den i flere uker nå. Både Rema, bunnpris, kiwi, obs og eurospar selger den, som jeg vet om :)

Anonymous poster hash: 4b377...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den nye sjokomelken fra Q var veldig god:) Litt dyr kanskje.

Anonymous poster hash: 76a55...2fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett den i alle butikkene i området her en stund(sørlandet). Den er veldig god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere prøvd Tine sin soft-is som man pisker selv? Hva synes dere, og ikke minst, hvor fant dere den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Har dere prøvd Tine sin soft-is som man pisker selv? Hva synes dere, og ikke minst, hvor fant dere den?

Har prøvd vaniljen og den var supergod! Kjøpte den på Rema 1000 i Bergen faktisk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ennasus

Smakte Dent oi med lakris og bringebær. Den var god, men kunne hatt mer lakris-smak! Så dent Oi HOT er og forblir min favoritt  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøvde søtpotet lomper i dag,men det blir nok ikke gjenkjøp.

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smakte Dent oi med lakris og bringebær. Den var god, men kunne hatt mer lakris-smak! Så dent Oi HOT er og forblir min favoritt  :fnise:

Ja, den var god! Minner meg om Dragster og de svarte&røde sirklene som fantes i smågodtet før. (Mulig de finnes ennå, men er lenge siden jeg har sett dem..) likte denne bedre enn jordbær&banan

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...