AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3481 Del Skrevet 10. august 2014 Daim med mint høres fælt ut! KvalmendeAnonymous poster hash: 39c98...845 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #3482 Del Skrevet 10. august 2014 Daim med mint høres fælt ut! KvalmendeAnonymous poster hash: 39c98...845 Så ikke kjøp den da. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeon Skrevet 18. august 2014 #3483 Del Skrevet 18. august 2014 Så en ny sjokolade fra Freia ligge på kontoret i matbutikken der jeg jobber. Sikkert en vareprøve, men jeg tok ikke sjansen på å åpne den. Tror den het noe ala Jelly, altså en sjokoladeplate med Jelly Bean/Gelé-lignende biter. Noen som har hørt om denne før? Glemte selvfølgelig å ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Express Skrevet 18. august 2014 #3484 Del Skrevet 18. august 2014 Så en ny sjokolade fra Freia ligge på kontoret i matbutikken der jeg jobber. Sikkert en vareprøve, men jeg tok ikke sjansen på å åpne den. Tror den het noe ala Jelly, altså en sjokoladeplate med Jelly Bean/Gelé-lignende biter. Noen som har hørt om denne før? Glemte selvfølgelig å ta bilde Nam det hørtes veldig digg ut! Jeg tror kanskje det har vært på markedet før? Noe lignende i hvert fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #3485 Del Skrevet 18. august 2014 Fant hvit twix på Narvesen Limitid edition,Jeg synes den var veldig god. Og den kosta bare 12 kroner Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Express Skrevet 21. august 2014 #3486 Del Skrevet 21. august 2014 I dag kjøpte jeg en ny melkesjokolade på Ica! Den hadde sånne gelegreier (jelly beans) og sånn pulver som knaser i munnen bl.a. Den var kjempegod bortsett fra den irriterende knasingen! Hadde vært så god med bare jellybeans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3487 Del Skrevet 21. august 2014 I dag kjøpte jeg en ny melkesjokolade på Ica! Den hadde sånne gelegreier (jelly beans) og sånn pulver som knaser i munnen bl.a. Den var kjempegod bortsett fra den irriterende knasingen! Hadde vært så god med bare jellybeans. Den hørtes farlig god ut, håper jeg får tak i en i morgen. Anonymous poster hash: f8779...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. august 2014 #3488 Del Skrevet 21. august 2014 Den hvite twixen er veldig god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 21. august 2014 #3489 Del Skrevet 21. august 2014 Da jeg var på meny forrige uke fant jeg masse is som jeg ikke har sett eller hørt om før. De var fra "Kulinaris" laget i kolbotn hvis jeg ikke husker helt feil. Vet ikke om disse er nye altså, smakte bringebærsorbet, namnam! Kjøpte også lakrisisen, men ikke smakt den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3490 Del Skrevet 22. august 2014 Da jeg var på meny forrige uke fant jeg masse is som jeg ikke har sett eller hørt om før. De var fra "Kulinaris" laget i kolbotn hvis jeg ikke husker helt feil. Vet ikke om disse er nye altså, smakte bringebærsorbet, namnam! Kjøpte også lakrisisen, men ikke smakt den enda. Sjekket hjemmesiden, og jammen har de den ikke på den lokale Menybutikken. Pokker og, jeg elsker lakrisis! Anonymous poster hash: f8779...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 22. august 2014 #3491 Del Skrevet 22. august 2014 Kulinaris er jo gammelt? Husker sorbeten som en ungdomsfavoritt i hvertfall, og jeg er vel *host* egentlig ingen ungdom lengre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 22. august 2014 #3492 Del Skrevet 22. august 2014 Kulinaris er jo gammelt? Husker sorbeten som en ungdomsfavoritt i hvertfall, og jeg er vel *host* egentlig ingen ungdom lengre Aldri sett den isen før jeg, eller hørt om den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Express Skrevet 23. august 2014 #3493 Del Skrevet 23. august 2014 Denne er ikke god..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 24. august 2014 #3494 Del Skrevet 24. august 2014 Sjekket hjemmesiden, og jammen har de den ikke på den lokale Menybutikken. Pokker og, jeg elsker lakrisis! Anonymous poster hash: f8779...3f1 Jeg ble skuffet over lakris-isen fra kulinaris, for det var så lite av den salte lakrissausen! Så da syns jeg den ble ganske kjedelig. Da var Dream-isen med lakris mye bedre...typisk at de slutta med den..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3495 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg ble skuffet over lakris-isen fra kulinaris, for det var så lite av den salte lakrissausen! Så da syns jeg den ble ganske kjedelig. Da var Dream-isen med lakris mye bedre...typisk at de slutta med den..:/ Enig, men kulinarisen med smak av vaniljekjeks er utrolig god. Anonymous poster hash: 405f4...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 24. august 2014 #3496 Del Skrevet 24. august 2014 Enig, men kulinarisen med smak av vaniljekjeks er utrolig god. Anonymous poster hash: 405f4...ea8 får kanskje prøve den da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 24. august 2014 #3497 Del Skrevet 24. august 2014 Det har kommet daim med mint Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Har ikke det vært tidligere også? Er bombesikker på at jeg har smakt det før! Og det var NAM =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3498 Del Skrevet 24. august 2014 Har ikke det vært tidligere også? Er bombesikker på at jeg har smakt det før! Og det var NAM =D Det var på markedet for en del år siden,ellers så selger de den i Sverige. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. august 2014 #3499 Del Skrevet 24. august 2014 Kommer en ny Polly sjokoladebar med peanøtter og karamell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 24. august 2014 #3500 Del Skrevet 24. august 2014 Denne er skamgod! Helt klart min nye lørdagsfavoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå