hilde1 Skrevet 3. februar 2012 #281 Del Skrevet 3. februar 2012 Raste gjennom meny,rema, ica, ica maxi, bunnpris før jeg endelig fant skyr pære! og den var verdt tiden og pengene (koster 4 kr mer,haha) ! Den var NYDELIG! JA, jeg er en slik som måå prøve alt som er nytt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. februar 2012 #282 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Dere som har smakt gresk go'morgen youghurt, var det musli til den? Eller noe annet? Jeg har foresten planer om å smake på melkebart, men jeg fant den ikke på Bunnpris :-( noen som vet hvilke butikker som har den? Endret 3. februar 2012 av Vinglepetra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 3. februar 2012 #283 Del Skrevet 3. februar 2012 Raste gjennom meny,rema, ica, ica maxi, bunnpris før jeg endelig fant skyr pære! og den var verdt tiden og pengene (koster 4 kr mer,haha) ! Den var NYDELIG! JA, jeg er en slik som måå prøve alt som er nytt Høres interessant ut! Er den med eller uten sukker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #284 Del Skrevet 3. februar 2012 Da har jeg testet en ny type juice jeg fant på Rema fra Bama i forskjellige smaker, tok grapefrukt. Nydelig. Har også testet ny tubeost fra Kavli i smaken Taco, syns den savnet litt spark og i grunnen litt lei av taco ditt og taco datt i forskjellige produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cha Skrevet 3. februar 2012 #285 Del Skrevet 3. februar 2012 Dere som har smakt gresk go'morgen youghurt, var det musli til den? Eller noe annet? Jeg har foresten planer om å smake på melkebart, men jeg fant den ikke på Bunnpris :-( noen som vet hvilke butikker som har den? Kjøpte den på Kiwi i dag. Jeg er sjokoladeelsker, men klarte ikke å spise den opp, var altfor mektig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enogto Skrevet 3. februar 2012 #286 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg har foresten planer om å smake på melkebart, men jeg fant den ikke på Bunnpris :-( noen som vet hvilke butikker som har den? Jeg spurte om det samme litt tidligere i tråden, og endte til slutt opp med å finne den hos Narvesen. Der har de 2 for 25,- nå, der man kan velge bl.a. Melkebart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. februar 2012 #287 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg spurte om det samme litt tidligere i tråden, og endte til slutt optakkp med å finne den hos Narvesen. Der har de 2 for 25,- nå, der man kan velge bl.a. Melkebart. Takk skal du ha :-) jeg skal ta meg en tur bort til Narvesen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 3. februar 2012 #288 Del Skrevet 3. februar 2012 Her hadde dei Melkebart på Rimi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #289 Del Skrevet 3. februar 2012 Her har de melkebart på Kiwi i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cha Skrevet 3. februar 2012 #290 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg synes ikke den nye Dent klar tale var noe særlig. Synes ikke menthol har noe i lakris å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 3. februar 2012 #291 Del Skrevet 3. februar 2012 Melkebart ble altfor mye, men melkesjokolade med toppris er fantastisk god. Nyter lukten med det samme jeg åpner den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cha Skrevet 3. februar 2012 #292 Del Skrevet 3. februar 2012 Smakte også den nye tyggisen i dag, med en katt eller noe uten på. Den det ikke står hva den smaker på. Den var ekkel. Hadde en sterk smak som minnet om pepper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 3. februar 2012 #293 Del Skrevet 3. februar 2012 Dere som har smakt gresk go'morgen youghurt, var det musli til den? Eller noe annet? Jeg har foresten planer om å smake på melkebart, men jeg fant den ikke på Bunnpris :-( noen som vet hvilke butikker som har den? Det er nøttecrüsli i. Smakte den i dag, synes den var helt grei, mye mindre søt enn de andre siden det er naturell yoghurt. Men hadde vært godt med litt honning på Jeg har funnet Melkebart på Ica Supermarked. Smakte de cupcakene som ble nevnt tidligere her. Smakte de med sjokolade, synes de var helt grei. Men ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 3. februar 2012 #294 Del Skrevet 3. februar 2012 Smakte de cupcakene som ble nevnt tidligere her. Smakte de med sjokolade, synes de var helt grei. Men ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen. Og kommer ihvertfall ikke til å kjøpe de igjen nå når jeg tok en til og fant et langt hår inni den! Æsj :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 3. februar 2012 #295 Del Skrevet 3. februar 2012 Og kommer ihvertfall ikke til å kjøpe de igjen nå når jeg tok en til og fant et langt hår inni den! Æsj :/ Kanskje de blir produsert av rosabloggere med extensions? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 3. februar 2012 #296 Del Skrevet 3. februar 2012 Kanskje de blir produsert av rosabloggere med extensions? Åååh, det er sånn rosabloggere blir så rike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #297 Del Skrevet 3. februar 2012 Smash fingers var en skuffelse.. Nesten ingen salt maiskjeks, jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. februar 2012 #298 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Ok,jeg pleier å kjøpe Gøy sin fruktfest.Er vel den eneste saftsmaken jeg syns er noe god også smaker den ikke fullt så syntetisk som Fun sine ofte gjør. Jeg også husker at de hadde flere Gøy-smaker før. EDIT:Smakte forresten også Melkebart her om dagen,og jeg syns den var kjempegod.Forsvant på et blunk med pære!! saaaavn! og til deg som skrev at du har smak taco-tubeosten: jaaa, selvom jeg er veldig nyskjerrig på den osten der, så irriterer jeg meg over at de MÅ lage alt med tacosmak!! hva er tacosmak?? det er jo ikke en egen smak! hva blir det neste? yoghurt med kebabsmak og suppe med risengrynssmak?? Endret 3. februar 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 3. februar 2012 #299 Del Skrevet 3. februar 2012 hva er tacosmak?? det er jo ikke en egen smak! hva blir det neste? yoghurt med kebabsmak og suppe med risengrynssmak?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. februar 2012 #300 Del Skrevet 3. februar 2012 ble du fristet nå bobler?? du fikk litt vann i munnen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå