Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Lill3My said:

Det jeg lurer på når jeg ser dette er, hvorfor?! Er det virkelig etterspørsel etter denne type kjeks? Skal jeg ha kjeks, er dette på bunnen av ønskelista og jeg har heller ikke opplevd at noen rundt med (venner, familie, kunder skm handler samtidig) plukker med seg denne type kjeks. 

Jeg som ikke er så glad i vanlig kjeks liker godt denne typen. Den oppleves også mindre tørr enn vanlig kjeks med fyll, og smelter nesten i munnen. Du har nok helt rett i at den ikke er flertallets førstevalg, men du verden som det går unna når jeg serverer den. Kanskje den er en av de klassiske 'smaker bedre hvis noen andre har kjøpt dem'-varene, som opera mints, bridge-blanding, after eight, eller frukt du har sluppet å kutte opp selv :D

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antlers skrev (23 minutter siden):

Jeg som ikke er så glad i vanlig kjeks liker godt denne typen. Den oppleves også mindre tørr enn vanlig kjeks med fyll, og smelter nesten i munnen. Du har nok helt rett i at den ikke er flertallets førstevalg, men du verden som det går unna når jeg serverer den. Kanskje den er en av de klassiske 'smaker bedre hvis noen andre har kjøpt dem'-varene, som opera mints, bridge-blanding, after eight, eller frukt du har sluppet å kutte opp selv :D

Kanskje jeg skal gi den en sjanse da, når jeg neste gang kjøper kjeks (som er maks en gang i året). Er jo glad i sånne ting som du nevner: after eight, bridge blanding o.l. Kanskje har jeg rett og slett "judga the book by its cover",.eller dømt kjeksen etter emballasjen

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (2 timer siden):

Det jeg lurer på når jeg ser dette er, hvorfor?! Er det virkelig etterspørsel etter denne type kjeks? Skal jeg ha kjeks, er dette på bunnen av ønskelista og jeg har heller ikke opplevd at noen rundt med (venner, familie, kunder skm handler samtidig) plukker med seg denne type kjeks. 

Det er jo godt tilbehør til is, da, eller var i "gamle dager". Tror de lange, runde har tatt over, men de har jo absolutt ingen smak. Disse smaker i det minste sitron og sjokolade på et eller annet nivå. Jeg savner faktisk de kjeksene (som man kanskje kan kjøpe i innvandrer-butikker) med sjokoladefyll, men kjeksene var forskjellig, noen så ut som bær (i kjeksen) og hadde sjokoladen fylt i formen, noen var som over, men annenhver sjokolade og vanilje og mange andre varianter. DET skulle de fått inn igjen!!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har prøvd smash sjokoladesaus. 
Den var sinnsykt god! Men på slutten så synes jeg at den ble ganske sur? Litt for sur. Den hadde et litt surt sting hele veien, men det synes jeg bare var godt egentlig. Blir garantert gjenkjøp. 

Anonymkode: 97f13...ea2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/12/2024 at 12:51 AM, AnonymBruker said:

Jeg har heller aldri forstått giflefasinasjonen. 
Det er tørre kanelsnurrer med lite smak? 

Anonymkode: ec096...ab8

Noen er tørre andre er ikke det. En av grunnene til at jeg likte versjonen med kardemomme var at de ikke var like tørre som de med kanel. 

Anonymkode: 24d93...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Noen er tørre andre er ikke det. En av grunnene til at jeg likte versjonen med kardemomme var at de ikke var like tørre som de med kanel. 

Vet du om de har sluttet å selge versjonen med kardemomme? Jeg forsøkte å google og eneste relevante treff jeg fikk var at de er utilgjengelig hos Oda (det man kan handle matvarer på nett og få det levert hjem).

Anonymkode: 309c0...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Vet du om de har sluttet å selge versjonen med kardemomme? Jeg forsøkte å google og eneste relevante treff jeg fikk var at de er utilgjengelig hos Oda (det man kan handle matvarer på nett og få det levert hjem).

Har ikke sett dem på lenge 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne selvfølgelig vært mer strøssel, men god! Gir 4 av 6.

IMG_0754.jpeg

Endret av Sally-Go-Round
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Sally-Go-Round said:

Kunne selvfølgelig vært mer strøssel, men god! Gir 4 av 6.

IMG_0754.jpeg

Ooh! Vaniljeis?

Anonymkode: dac5f...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ooh! Vaniljeis?

Anonymkode: dac5f...475

Jepp 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

MpEVYDw.png

Noen som vet om disse dadlene med cola og fersken smak selges på Normal butikkene i Norge? Kunne tenke meg å smake ☺️ (Jeg fikk nettopp opp dette som annonse på instagram).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 5/17/2024 at 1:34 PM, AnonymBruker said:

Rimelig sikker på at de har sluttet å selge versjonen med kardemomme. De har sluttet å selge den i butikkene her jeg bor som tidligere solgte den og i tillegg er den ikke lenger på Pågens hjemmeside. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne var veldig god, smakte nesten Fox!

5E0C75EF-29B5-4CA5-A010-82405089A32E.jpeg

Anonymkode: 7d394...cc6

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.5.2024 den 21.21):

Vet ikke om de er nye, jeg har ikke sett de før. Var en skuffende opplevelse, den med sjoko har altfor lite fyll og begge variantene oppleves som ekkelt melne. Sitronsmaken var hakket bedre enn sjoko. Blir ikke gjenkjøp. Kjøpt hos Obs.

image.png.cb5034061caad84b192578943011e398.png

Anonymkode: 07883...d44

Jeg kjøpte den med sjokoladekrem, men det var som å tygge sagmugg. Omtrent ingenting sjokolade, men masse knusktørr kjeks. Orket ikke spise mer enn noen få biter.

Kjøpte dem hos Spar, så de selges vel kanskje overalt.

Anonymkode: 8faac...414

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte den med sjokoladekrem, men det var som å tygge sagmugg. Omtrent ingenting sjokolade, men masse knusktørr kjeks. Orket ikke spise mer enn noen få biter.

Kjøpte dem hos Spar, så de selges vel kanskje overalt.

Anonymkode: 8faac...414

Det vil jeg tro. Kjeks er generelt overvurdert. Mye bedre å kjøpe seg en sjokolade som kvikklunsj

Anonymkode: d1ea7...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
applestories skrev (På 16.5.2024 den 12.52):

Denne var veldig god. Forventet noe litt syntetisk, det er det riktignok, men synes den hadde overraskende god smak.

Har kun funnet den på en liten Spar, og har lett mange steder. Limited edition.

large.thumb.jpg.0f53ce1f670df85a8b8d71c121a8bae9.jpg

Åh, denne hørtes kjempegod ut!! 🤤

Noen som tilfeldigvis har sett den på andre butikker? 🤞

Anonymkode: be87c...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sparks skrev (På 11.5.2024 den 22.17):

Noen som har smakt Zeroh med friskis smak som kan bekrefte om den smaker som isen? 🙈

Cult Dragefrukt smaker som smeltet Friskis 🫠

AnonymBruker skrev (På 20.5.2024 den 17.05):

Åh, denne hørtes kjempegod ut!! 🤤

Noen som tilfeldigvis har sett den på andre butikker? 🤞

Anonymkode: be87c...cfe

Fant den på Eurospar også, men det er vel mer av det samme.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 15.21):

MpEVYDw.png

Noen som vet om disse dadlene med cola og fersken smak selges på Normal butikkene i Norge? Kunne tenke meg å smake ☺️ (Jeg fikk nettopp opp dette som annonse på instagram).

Ja det gjør de.

Anonymkode: b4717...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det gjør de.

Anonymkode: b4717...a2c

Kjekt! Husker du hva de koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kjekt! Husker du hva de koster?

Jeg betalte 29 kroner.

Anonymkode: 83860...8ba

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...