Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gretagarbo

Prøvde Monster Ultra Violet her om dagen:

62c30d38-8fbb-4cce-b87e-24548560afc0_1.f686a87b3e6ce09ab65c92104bd3a21a.jpeg.4bc63017a95b97f085e407431d96c2eb.jpeg

Jeg hadde noen fargepenner med lukt da jeg var liten. Den ene var lilla med "druelukt", og denne drikken både luktet og smakte akkurat som den. Med andre ord; Ordentlig kunstig og ikke spesielt godt. Jeg er vanligvis glad i Monster, men denne var ingen hit for min del. Håper Ultra Sunrise kommer til Norge snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hatsumomo skrev:

Sprhø eller hva nå den posen til Rema 1000 heter, farlig god! 😍

Smakte også Litago uten i stor versjon, kjempegod og perfekt for meg som må ha uten tilsatt sukker pga IBS.

Denne tålte jeg og det var kjekt å ha den i stor versjon.

Haha morsomt hvor forskjellig smak man kan ha. Jeg syns den litagoen smakte kun søtningsstoffer. Jeg må begynne å drikke den med sukker nå siden den gamle versjonen av uten blir borte. 

Anonymkode: 8bbd9...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Luna Llena skrev:

:sikle: må kjøpe til helgen.

Inspira-isene er de beste.

En liten kommentar til signaturen din - har du lest historien om Che Guevara? Han var en mann som likte å henrette sine fiender selv. Beskrivelsen til Nelson Mandela vitner om manglende nyanser og kunnskap om Che Guevaras liv.

Anonymkode: 8faac...414

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, den nye Firkløveren! :hjerter: 

Jeg foretrekker normalt sett mørk sjokolade, og har aldri vært særlig begeistret for vanlig Firkløver, men denne er helt fantastisk! Kombinasjonen søtt/salt/appelsin, og store nøttebiter var virkelig gull!

Beklager alle utropstegnene, jeg blir bare sjelden så entusiastisk over sjokolade. :fnise:

Anonymkode: fff2e...c46

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.9.2019 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Så Daim med sitronsmak på butikken i dag😨

Anonymkode: cde01...fd9

Prøvde den for en stund tilbake, den smaker som vanlig daim, veldig lite sitronsmak ihvertfall.

Anonymkode: 85142...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde den for en stund tilbake, den smaker som vanlig daim, veldig lite sitronsmak ihvertfall.

Anonymkode: 85142...b2d

Jeg er ikke enig, jeg synes det var mye sitronsmak og den passet virkelig ikke sammen med daimen (i min munn). Appelsindaim derimot 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse nye? Jeg har aldri sett før og kom tilfeldigvis over de når det bare var en pakke igjen i butikkhyllen, følte jeg måtte prøve :) De var gode, litt søte, så sikkert en slager hos barn. De minner jo om vanlige havrefras selv om de smaker litt søtere. Morsomt med jordbærfyll, kunne godt vært mer 😄

0873E6D8-8C23-4CD6-B340-26AD923C3A86.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2019 den 21.50, AnonymBruker skrev:

Noen som har prøvd denne? 
6622.jpg

Anonymkode: 2f036...0bf

På 23.9.2019 den 22.05, bippo skrev:

Selve yoghurten var god, men jeg syns karamellen var alt for hard og salt. Var bekymret for at jeg skulle knekke en tann da jeg spiste den. Terningkast 1 fra meg. 

På 24.9.2019 den 19.09, Snurrepurre skrev:

den er nevnt flere ganger i tråden her :) 

jeg likte den! Syntes yoghurten var litt kjip, men likte de karamellbitene! Motsatt av mange andre her 😁

Jeg er enig med sistemann. Selve yoghurten var ikke spesielt god, men de krokankaramellbitene gjorde hele opplevelsen til tommel opp. Veldig god, og gjenkjøp her.

Anonymkode: 1f05c...8e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og spiser opp den nye UTEN-yoghurten med mango og aprikos. Tja, ikke overbevist. Smaker helt ok, selv om jeg ikke er så veldig glad i ting som smaker aprikos og mango. Det er tydelig på smaken at den ikke er søtet på noen måte. Blir ikke gjenkjøp, men siden boksen er på 850 gram har jeg den dessverre en stund...

Smakte også Plantego med avokado og kikerter i dag. Jeg tenker at for min del kan jeg sikker bytte ut majonesen under salamien eller skinka med denne. Som selvstendig pålegg er jeg ikke solgt, men som tilbehør er den knall. Blir nok å prøve de to andre variantene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den nye Veggie Straws i dag. Smaker stort sett som all annen salt snacks, foruten de grønne bitene som smaker litt mer av spinat. Ellers tror jeg ikke jeg hadde tenkt over at det var "grønnsaker" i dem, om jeg hadde lukka øynene og tatt en blindtest. Relativt gode. Usikker på om det blir gjenkjøp for min del. Ernæringsmessig kan man jo kjøpe vanlig potetgull da, inneholder jo like mye kalorier og salt stort sett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, NewInTown skrev:

Kjøpte den nye Veggie Straws i dag. Smaker stort sett som all annen salt snacks, foruten de grønne bitene som smaker litt mer av spinat. Ellers tror jeg ikke jeg hadde tenkt over at det var "grønnsaker" i dem, om jeg hadde lukka øynene og tatt en blindtest. Relativt gode. Usikker på om det blir gjenkjøp for min del. Ernæringsmessig kan man jo kjøpe vanlig potetgull da, inneholder jo like mye kalorier og salt stort sett.

Jeg klarer ikke la være å tenke på disse her som datteren min spiser: 

C41D2F0C-8CDD-4F78-8536-1CBDB6321BF0.png

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Jeg klarer ikke la være å tenke på disse her som datteren min spiser: 

C41D2F0C-8CDD-4F78-8536-1CBDB6321BF0.png

Ja se der ja! Slående likheter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Hatsumomo skrev:

Sprhø eller hva nå den posen til Rema 1000 heter, farlig god! 😍

Smakte også Litago uten i stor versjon, kjempegod og perfekt for meg som må ha uten tilsatt sukker pga IBS.

Denne tålte jeg og det var kjekt å ha den i stor versjon.

Jeg kan ikke drikke litago uten fordi den har laktose og polydekstrose og det funker ikke for ibs'en min. 

Hadde vært mye enklere å ha ibs om det var en felles fasit på hva som trigger 🙄

Anonymkode: 9e038...26b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Lillemorbare said:

Testet Fuzetea med apple cinnamon idag... Vel, kan med godt margin si at dette var helt forferdelig!!

Den var grusom! Var jo bare så vidt det var noe smak på den, følte jeg drakk vann som hadde hatt epleskiver og to kanel-korn i seg.

Anonymkode: c9e41...eee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skuffet over Schprø. De smakte som veldig tamme ostepop med sjokolade rundt.. Kan ikke sammenlignes med smash eller disse sjokoskruene som også er fra Rema 1000.

Anonymkode: 922cd...363

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke drikke litago uten fordi den har laktose og polydekstrose og det funker ikke for ibs'en min. 

Hadde vært mye enklere å ha ibs om det var en felles fasit på hva som trigger 🙄

Anonymkode: 9e038...26b

Ja det er snodige greier som jeg ikke alltid skjønner.

Drikker jeg Qmelk-sjokolade og Litago så jeg blir dårlig.

Men Litago Uten, Styrk Kakao (litt tilsatt sukker) og Lett Tinemelk-Sjokolade tåler jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...