Gjest Krampus Skrevet 6. september 2019 #9841 Del Skrevet 6. september 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare av ren nysgjerrighet: blir dere ikke fryktelig oppblåst av å spise en pakke eller to på rappen med druer? Absolutt ingen dømming her, men jeg kan maks spise en klase før det blir konsert i magen 🤔 Anonymkode: 2b44d...5c7 Jeg kunne levd på Druer uten at det hadde påvirket meg, men én rute melkesjokolade og jeg blåser opp som en ballong! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 6. september 2019 #9842 Del Skrevet 6. september 2019 11 minutter siden, batcat skrev: Jeg kunne levd på Druer uten at det hadde påvirket meg, men én rute melkesjokolade og jeg blåser opp som en ballong! 😄 Trikset er å spise litt sjokolade hver dag. Går jeg noen dager uten sjokolade eller melkeprodukter er det svært ubehagelig å spise en rute. Men med jevnt inntak av sjokolade gjennom uken går det fint 👍 (alternativet er å unngå nevnte produkt, men la oss være realistiske..) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 6. september 2019 #9843 Del Skrevet 6. september 2019 8 minutter siden, applestories skrev: Trikset er å spise litt sjokolade hver dag. Går jeg noen dager uten sjokolade eller melkeprodukter er det svært ubehagelig å spise en rute. Men med jevnt inntak av sjokolade gjennom uken går det fint 👍 (alternativet er å unngå nevnte produkt, men la oss være realistiske..) 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #9844 Del Skrevet 6. september 2019 30 minutter siden, batcat skrev: Jeg kunne levd på Druer uten at det hadde påvirket meg, men én rute melkesjokolade og jeg blåser opp som en ballong! 😄 Som en Ivar-ballong? Anonymkode: 957f4...aec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. september 2019 #9845 Del Skrevet 6. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som en Ivar-ballong? Anonymkode: 957f4...aec https://izismile.com/2019/09/05/the_best_lamp_for_any_it_fan_6_pics.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 6. september 2019 #9846 Del Skrevet 6. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som en Ivar-ballong? Anonymkode: 957f4...aec JA! Akkurat som en Ivar ballong 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frankie1985 Skrevet 6. september 2019 #9847 Del Skrevet 6. september 2019 De har pakker med sjokoladekjeks fra Coop sitt eget merket til elleve kroner 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2019 #9848 Del Skrevet 6. september 2019 Gleder meg til dette Anonymkode: bc83e...df7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 6. september 2019 #9849 Del Skrevet 6. september 2019 ^Jeg er ikke vegetarianer, men alt det over ser veeeeldig spennende ut!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #9850 Del Skrevet 7. september 2019 9 timer siden, frankie1985 skrev: De har pakker med sjokoladekjeks fra Coop sitt eget merket til elleve kroner 😛 Hvordan kjeks?😎 Anonymkode: cde01...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. september 2019 #9851 Del Skrevet 7. september 2019 Hvilke butikker selger de Plantego greiene? De påleggene hadde vært fint å prøve. Er litt lite variasjon i smørepålegg på matpakka til mini, så de der hørtes gode ut. Grønnsaksnuggets hørtes også godt ut. Er ikke vegetarianere vi heller, men jeg synes at mange av vegetarrettene som har kommet i det siste har vært veldig gode. Variasjon er viktig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 7. september 2019 #9852 Del Skrevet 7. september 2019 De grønnsaksnuggetsene ser gode ut, kommer til å prøve de. Pytt i panne posen inneholder omtrent kun ting magen min ikke steder pris på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 7. september 2019 #9853 Del Skrevet 7. september 2019 Plantego-glassene må prøves. Se så fine de er! Håper det er mulig å få bort merkelappene etterpå uten at glassene blir klebrige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #9854 Del Skrevet 7. september 2019 5 timer siden, Mynona skrev: Hvilke butikker selger de Plantego greiene? De påleggene hadde vært fint å prøve. Er litt lite variasjon i smørepålegg på matpakka til mini, så de der hørtes gode ut. Grønnsaksnuggets hørtes også godt ut. Er ikke vegetarianere vi heller, men jeg synes at mange av vegetarrettene som har kommet i det siste har vært veldig gode. Variasjon er viktig Vil antar at alle butikken kan ta de inn da de produseres av mills Jeg er selv veganer og ble veldig glad av å se at flere og flere produsenter slipper sånne produkter Anonymkode: bc83e...df7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #9855 Del Skrevet 7. september 2019 2 minutter siden, applestories skrev: Plantego-glassene må prøves. Se så fine de er! Håper det er mulig å få bort merkelappene etterpå uten at glassene blir klebrige. Det håper jeg også Anonymkode: bc83e...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 7. september 2019 #9856 Del Skrevet 7. september 2019 (endret) 1 time siden, applestories skrev: Plantego-glassene må prøves. Se så fine de er! Håper det er mulig å få bort merkelappene etterpå uten at glassene blir klebrige. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det håper jeg også Anonymkode: bc83e...df7 Label off fra Biltema, også kjent som sitrusspray, tar klistremerkelim og gjør alle glass brukandes Ellers enig i de vegetarnyhetene, ser spennende ut! Endret 7. september 2019 av Eske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #9857 Del Skrevet 7. september 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg til dette Anonymkode: bc83e...df7 ÅÅÅÅÅH😍😍 som hardcore veggis blir jeg kjempeglad😍😍 Anonymkode: 4aa38...abd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 7. september 2019 #9858 Del Skrevet 7. september 2019 49 minutter siden, Eske skrev: Label off fra Biltema, også kjent som sitrusspray, tar klistremerkelim og gjør alle glass brukandes Ellers enig i de vegetarnyhetene, ser spennende ut! Takk for tips, skal prøves neste gang jeg finner fine glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. september 2019 #9859 Del Skrevet 8. september 2019 Har prøvd å finne karamell-yoghurten, kanskje jeg er for tidlig ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #9860 Del Skrevet 8. september 2019 Sørlandschips med eddik var syyykt god 😳 vi pleier aldri klare å spise opp hele chips posen, men denne forsvant på null komma niks Anonymkode: 56cf3...4ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå