Gjest Inggolf Skrevet 28. januar 2015 #3981 Del Skrevet 28. januar 2015 Synes egentlig det er dårlig at leverandørene ikke skriver noe på nettsidene sine eller reklamerer for mye produkter. Har ikke peiling på noe som vil kommei butikkene nå, bortsett fra det som allerede har blitt nevnt her. Hadde vært så fint å ha en oversikt Anonymous poster hash: ed562...cf0 Det kommer alltid i massevis, samt artikler om hva som forsvinner pga for dårlig salg. Men disse artiklene pleier å dukke opp nærmere utslippsdato, så innen et par uker så er de nok å finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3982 Del Skrevet 28. januar 2015 Det kommer alltid i massevis, samt artikler om hva som forsvinner pga for dårlig salg. Men disse artiklene pleier å dukke opp nærmere utslippsdato, så innen et par uker så er de nok å finne Har ikke pleid å finne mer enn et par artikler hver gang, jeg:P Ikke alle som er like flinke til å oppdatere nettsidene sine heller. Og de artiklene har jeg først sett etter at jeg har oppdaget nesten alle nyhetene selv. Synes de kunne være tidligere ute. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 28. januar 2015 #3983 Del Skrevet 28. januar 2015 Nå er yoplait med sitron/tranebær tilgjengelig igjen dumt den bare er sesongvariant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 28. januar 2015 #3984 Del Skrevet 28. januar 2015 Herregud den nye platen med japp var utrolig god! Ny favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #3985 Del Skrevet 29. januar 2015 Nå er yoplait med sitron/tranebær tilgjengelig igjen dumt den bare er sesongvariant! Den med sitron smakte såpe, skikkelig vond :/ Anonymous poster hash: 4b74a...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LastSummer Skrevet 29. januar 2015 #3986 Del Skrevet 29. januar 2015 Jeg prøvde asparges og grønnkål. Hadde et håp om at ananas og eple skulle overskygge grønnsakssmaken, men dengang ei. Blir med den ene slurken! Synes denne var god jeg man kjøper vel ikke asparges- og grønnkål-juice for at det skal smake kun eple og ananas. Skal jo smake litt sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. januar 2015 #3987 Del Skrevet 29. januar 2015 Herregud den nye platen med japp var utrolig god! Ny favoritt! Den inneholder gluten så jeg får bare lese om den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 29. januar 2015 #3988 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Den inneholder gluten så jeg får bare lese om den... Så det er helt umulig å ta bare ÈN rute dersom man har glutenallergi/cølaki osv? (hvis det er det du har da..) Endret 29. januar 2015 av Ennasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. januar 2015 #3989 Del Skrevet 29. januar 2015 Så det er helt umulig å ta bare ÈN rute dersom man har glutenallergi/cølaki osv? (hvis det er det du har da..) Umulig er det ikke, total innholdet av gluten er ikke høyt men over 20 ppm (under 20 regnes som glutenfritt) er det så da holder jeg meg langt unna. Selvom jeg hadde tatt en bit og ikke blitt syk kan det på sikt være skadelig. Dessuten er det så mye godt ellers i verden uten gluten så det gjør meg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 29. januar 2015 #3990 Del Skrevet 29. januar 2015 Umulig er det ikke, total innholdet av gluten er ikke høyt men over 20 ppm (under 20 regnes som glutenfritt) er det så da holder jeg meg langt unna. Selvom jeg hadde tatt en bit og ikke blitt syk kan det på sikt være skadelig. Dessuten er det så mye godt ellers i verden uten gluten så det gjør meg ingenting. Det er jo sant! Schär(?) har en kjekssjokolade (typ kvikklunsj) som er helt vanvittig god! Mye bedre enn kjekssjokoladene som faktisk inneholder gluten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 29. januar 2015 #3991 Del Skrevet 29. januar 2015 Cola Life var faktisk ganske god, men den inneholder ganske mye sukker og har stevia lengst nede på innholdsfortegnelsen. Men det at den inneholder 35% mindre kalorier enn vanlig cola er allikevel positivt, og et greit alternativ for folk som holder seg unna kunstige søtningsstoffer. Men helt ærlig var jeg mest ivrig fordi jeg trodde den kun inneholdt stevia, men regner med at smaken hadde blitt for skarp for folk flest om den ikke hadde hatt sukker til å runde av smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 30. januar 2015 #3992 Del Skrevet 30. januar 2015 Japp-sjokoladen var veldig god ja! En litt annerledes karamell-sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 30. januar 2015 #3993 Del Skrevet 30. januar 2015 Hvor i Oslo fant dere den japp-platen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #3994 Del Skrevet 30. januar 2015 Evt. hvor i Trondheim? Anonymous poster hash: 96549...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 30. januar 2015 #3995 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg så Japp-platen på Rimi ved Leutenhaven for en time siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #3996 Del Skrevet 30. januar 2015 Jeg så Japp-platen på Rimi ved Leutenhaven for en time siden. Takk takk, da blir det en tur dit etterpå! Anonymous poster hash: 96549...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 30. januar 2015 #3997 Del Skrevet 30. januar 2015 jeg fant den på bunnpris i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #3998 Del Skrevet 30. januar 2015 Freia med ritz var veeeldig god Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #3999 Del Skrevet 30. januar 2015 Evt. hvor i Trondheim? Anonymous poster hash: 96549...3cf Jeg kjøpte den på Bunnpris Rosenborg. Den var god, men litt for søt for meg. Så mannen slukte resten av platen, han er en skikkelig sjokoholiker Anonymous poster hash: d487f...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 30. januar 2015 #4000 Del Skrevet 30. januar 2015 Den nye jappsjokoladen var dødsgod! Men den være kald. Tok en bit mens den var varm, det var litt kvalmende. Men kald er den helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå