AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #3841 Del Skrevet 22. oktober 2014 Finner ikke hvit sjokoklem, jeg. Bor i Oslo. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 22. oktober 2014 #3842 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hvilket merke er det? Tine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. oktober 2014 #3843 Del Skrevet 22. oktober 2014 Tine Hmm... glad I iskaffe så jeg får se etter denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #3844 Del Skrevet 22. oktober 2014 I dag fant jeg julelatte, altså en ny iskaffe, på Bunnpris. Ble så nysgjerrig så jeg endte opp med å kjøpe den for å smake. Den er helt grei, smaker kanel og nellik, lukter veldig jul Synest den smakte pepperkaker, ble for mye pepperkake smak for meg Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2014 #3845 Del Skrevet 22. oktober 2014 Finner ikke hvit sjokoklem, jeg. Bor i Oslo. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Har også lyst på deeen. Jeg har ikke sett den heller her i nord, men har glemt å lete også. Kommer bare på det hver gang jeg leser denne tråden Anonymous poster hash: 74d8c...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 22. oktober 2014 #3846 Del Skrevet 22. oktober 2014 Julebrunosten har også kommet, det er den samme som i fjor og den var helt himmelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. oktober 2014 #3847 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg tror jeg nevnte jule iskaffen for et par mndr siden. Det kom flyveblad på den til jobben når høstproduktene kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 22. oktober 2014 #3848 Del Skrevet 22. oktober 2014 Oh, juleiskaffe :D Er julebrunost annerledes enn vanlig brunost?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 22. oktober 2014 #3849 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Oh, juleiskaffe :D Er julebrunost annerledes enn vanlig brunost?? Såklart, hadde vært litt merkelig å døpe den julebrunost om den var den samme som den ellers Endret 22. oktober 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 22. oktober 2014 #3850 Del Skrevet 22. oktober 2014 Trodde bare det var en pr-greie å ha juleinnpakning på vanlig brunost jeg..heh. Hva smaker den da? Må prøve det også denne julen tydligvis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 22. oktober 2014 #3851 Del Skrevet 22. oktober 2014 Trodde bare det var en pr-greie å ha juleinnpakning på vanlig brunost jeg..heh. Hva smaker den da? Må prøve det også denne julen tydligvis:) Neida, den er ganske så forskjellig! Umulig å forklare hvordan den smaker, det står "krydret" på innpakningen men jeg synes det er en dårlig forklaring. Pluss at det egentlig ikke høres særlig godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. oktober 2014 #3852 Del Skrevet 22. oktober 2014 Neida, den er ganske så forskjellig! Umulig å forklare hvordan den smaker, det står "krydret" på innpakningen men jeg synes det er en dårlig forklaring. Pluss at det egentlig ikke høres særlig godt ut! Den fra Tine inneholder kardemomme, Synnøve tror jeg det var kanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 22. oktober 2014 #3853 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Såklart, hadde vært litt merkelig å døpe den julebrunost om den var den samme som den ellers Det er jo det de gjør med juleskinke og julepølse er det ikke? Julepølse selges jo hele året, men da heter den medisterpølse. Endret 22. oktober 2014 av Kvist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 23. oktober 2014 #3854 Del Skrevet 23. oktober 2014 Mener bestemt jeg så "juleegg" ifjor. Tviler på at hønene blir foret med nellik og pepperkakedeig :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 23. oktober 2014 #3855 Del Skrevet 23. oktober 2014 Finner ikke hvit sjokoklem, jeg. Bor i Oslo. Noen som har tips? Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Tror Meny og velassorterte butikker er de beste plassene å kikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. oktober 2014 #3856 Del Skrevet 23. oktober 2014 Mener bestemt jeg så "juleegg" ifjor. Tviler på at hønene blir foret med nellik og pepperkakedeig :D De har jo påskeegg til påske, hønene fores vel neppe på lammelår da. Sikkert bare noe de gjør til høytider, alt nå jo pyntes til jul liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2014 #3857 Del Skrevet 23. oktober 2014 Tror Meny og velassorterte butikker er de beste plassene å kikke Ja, skulle jo tro det? Jeg har altså vært på Ultra, flere Meny, Mega og Ica stormarked uten å finne dem. Og mener at mer enn én person her i tråden hadde funnet dem på Kiwi, så har selvsagt sjekket flere av dem også. Hun med Consuming-bloggen hadde kjøpt dem på Meny CC, så jeg nå, men husker ikke om hun bor i Oslo... Kan jo uansett roe meg ned litt, får være måte på nyhetsfiksering Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 24. oktober 2014 #3858 Del Skrevet 24. oktober 2014 Ja, skulle jo tro det? Jeg har altså vært på Ultra, flere Meny, Mega og Ica stormarked uten å finne dem. Og mener at mer enn én person her i tråden hadde funnet dem på Kiwi, så har selvsagt sjekket flere av dem også. Hun med Consuming-bloggen hadde kjøpt dem på Meny CC, så jeg nå, men husker ikke om hun bor i Oslo... Kan jo uansett roe meg ned litt, får være måte på nyhetsfiksering Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Haha, jeg har også sett litt etter hvit sjokoklem i Oslo, på flere Meny, Ica og Kiwibutikker uten å finne den.. Syns prisen er stiv da, den vanlige koster kr. 39 hos Kiwi (!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 24. oktober 2014 #3859 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg fant hvit sjokoklem på Kiwi. Den sto i sånt pappstativ ved godtehylla. Mulig den også sto sammen med kjeksene, men det så jeg ikke etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. oktober 2014 #3860 Del Skrevet 28. oktober 2014 I dag fant jeg julelatte, altså en ny iskaffe, på Bunnpris. Ble så nysgjerrig så jeg endte opp med å kjøpe den for å smake. Den er helt grei, smaker kanel og nellik, lukter veldig jul Kjøpte en i butikken istad og.... den er grei nok men ikke så mye mer enn det. Gjenkjøp? Ikke helt sikker... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå