AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3801 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvor har dere kjøpt Synnøve gresk med sitron? Finner ikke Jeg kjøpte på kiwi.Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3802 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dere vet den Soloen med pasjonsfrukt? Den er tilbake Kjøpte en flaske i dag. Den har vel vært borte fra markedet en stund nå, sant? Anonymous poster hash: 74d8c...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 7. oktober 2014 #3803 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nå har jeg smakt noen av de nye isene til Diplom https://www.diplom-is.no/produkter/diplom-is-premium-appelsin-sjokolade-0-9-l?nid=67660 Premium appelsin og sjokolade var ok men litt skuffende.. dvs det var masse appelsinsaus, men det ble ikke akkurat den optimale smaksopplevelsen når det var så lite sjokolade! Bare ganske få, tynne sjokoladeflak på toppen.. nedover var det kun vaniljeis. https://www.diplom-is.no/produkter/royal-karamell-sjokoflak-0-5-l?nid=67660 Denne var også helt ok - karamellsausen var veldig god og litt annerledes enn andre! Litt sånn fløtekaramellaktig Men det var jo alt for lite av den, selvsagt..Så alt i alt ble det litt kjedelig.. (Er så lei av at iskremen i norge er så safe og at det går i de samme kombinasjonene hele tiden jeg da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 7. oktober 2014 #3804 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har også smakt premuim appelsin og sjokolade. Kjedelig. Burde vært appelsinsaus og sjokoladebiter litt nedover i isen, ikke bare på toppen. Kunne eventuelt vært appelsinsmak på isen (med sjokoladesaus), så ikke den ble så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3805 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvor har dere kjøpt Synnøve gresk med sitron? Finner ikke Både Rema 1000, Coop og Spar har den her ihvertfall Anonymous poster hash: 9bf2c...62a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 7. oktober 2014 #3806 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Jeg har også smakt premuim appelsin og sjokolade. Kjedelig. Burde vært appelsinsaus og sjokoladebiter litt nedover i isen, ikke bare på toppen. Kunne eventuelt vært appelsinsmak på isen (med sjokoladesaus), så ikke den ble så kjedelig. Ja is med appelsinsmak hadde vært mer spennede:) Endret 7. oktober 2014 av Clavel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 8. oktober 2014 #3807 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg fant, jeg fant! På Kiwi. Rasket med meg de tre siste de hadde Og dere som tenkte å blande knuste digestive i den, det MÅ dere prøve!! Det er jo virkelig ostekake. Ostekake med 80 kalorier Putt den i frysen i ca 20 min først, da blir konsistensen helt himmelsk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. oktober 2014 #3808 Del Skrevet 8. oktober 2014 Apropo ostekake, jeg lagde ostekake med kesam lime, bixitkjeks og kanel, ble veldig bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #3809 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg fant, jeg fant! På Kiwi. Rasket med meg de tre siste de hadde Og dere som tenkte å blande knuste digestive i den, det MÅ dere prøve!! Det er jo virkelig ostekake. Ostekake med 80 kalorier Putt den i frysen i ca 20 min først, da blir konsistensen helt himmelsk Yoghurten inneholder vel mer enn 80 kalorier? Anonymous poster hash: 1f299...dcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 8. oktober 2014 #3810 Del Skrevet 8. oktober 2014 Yoghurten inneholder vel mer enn 80 kalorier? Anonymous poster hash: 1f299...dcf Oops, jo. 84 kcal i 100 gram. Den er 150 gr ,så litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 8. oktober 2014 #3811 Del Skrevet 8. oktober 2014 (Er så lei av at iskremen i norge er så safe og at det går i de samme kombinasjonene hele tiden jeg da.. ) Det lar seg jo gjøre å kjøpe vaniljeis, kjøleskapstine den bittelitt, og siden røre inn hva hjertet måtte begjære. Med ekstrakt fra internet, koser jeg meg nå med søtlakris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #3812 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er det noen som vet hvor man kan kjøpe den der Hvit Sjokoklem fra Freia? Må ha! http://www.consuming.no/2014/10/hvit-sjokoklem-fra-freia/ Anonymous poster hash: de2d4...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. oktober 2014 #3813 Del Skrevet 8. oktober 2014 Å NEI… jeg som er så glad i hvit sjokolade. Håper jeg aldri finner den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 8. oktober 2014 #3814 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er det noen som vet hvor man kan kjøpe den der Hvit Sjokoklem fra Freia? Må ha! http://www.consuming.no/2014/10/hvit-sjokoklem-fra-freia/ Anonymous poster hash: de2d4...64f Har sett den på Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. oktober 2014 #3815 Del Skrevet 9. oktober 2014 har smakt den styrk med bringebær- Syns den er ganske god, eneste minuset er litt svak bringebærsmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 10. oktober 2014 #3816 Del Skrevet 10. oktober 2014 http://www.cloetta.no/Templates/Article.aspx?id=11450 Skuffet over denne! Prøvde den med lakris, smakte jo ingenting,og ikke lakris i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 10. oktober 2014 #3817 Del Skrevet 10. oktober 2014 Fullkornschipsen fra Kims med urter og creme fraiche var kjempegod! Synd posene er så små(100g), forsvant rimelig fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 10. oktober 2014 #3818 Del Skrevet 10. oktober 2014 http://www.cloetta.no/Templates/Article.aspx?id=11450 Skuffet over denne! Prøvde den med lakris, smakte jo ingenting,og ikke lakris i alle fall. Lakris versjonen syntes jeg er kjempegod, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. oktober 2014 #3819 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har smakt porsjonspakkene med havre- og bygggrøt. Jeg likte den ikke, syns "kornflakene" var for store og papp-aktige. (jeg liker vanligvis alt av havregrøt, og liker bygg-grøten fra fjordland) Pappaktig høres ikke lovende ut Har kjøpt inn jeg også nå, så får se om jeg ikke får prøvd i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3820 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det lar seg jo gjøre å kjøpe vaniljeis, kjøleskapstine den bittelitt, og siden røre inn hva hjertet måtte begjære. Med ekstrakt fra internet, koser jeg meg nå med søtlakris. Hvor kjøper man slikt? Drømmer nemlig om skikkelig saltlakris-is. Anonymous poster hash: f8779...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå