AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3701 Del Skrevet 18. september 2014 så denne på Rimi i dag:) https://www.diplom-is.no/produkter/diplom-is-premium-appelsin-sjokolade-0-9-l?nid=67660 Ser det er flere andre nyheter fra dem også..håper å få prøvd denne etterhvert: https://www.diplom-is.no/produkter/royal-karamell-sjokoflak-0-5-l?nid=67660 Wow, appelsin- og sjokoladeis hørtes helt nydelig ut. Den siste isen så jeg på Rema1000 her om dagen. Anonymous poster hash: 74d8c...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3702 Del Skrevet 18. september 2014 Clavel, on 08 Sept 2014 - 22:50, said: http://www.dinside.n...tens-matnyheter Jeg er spent på youghurtene fra Eldorado.. Er det noen som har sett eller testet noen av disse enda? Lurer på om det er mye tilsatt sukker i yoghurtene... Jeg så dem på Kiwi i dag, kostet kr 29 for en sånn liters kartong med yoghurt, og de var tilsatt ca 11 prosent sukker, må si jeg er meget skuffet over både prisen og det høye sukkernivået. For å si det slik så ble det ikke noe kjøp av dem på meg. Crem frechen var forresten dyrere enn tine sin også, eller lå på samme pris. Skal de selge må de nok senke prisen noe. Anonymous poster hash: fc1d8...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #3703 Del Skrevet 18. september 2014 Noen her som har prøvd nyhetene til Sørlandschips? Så hjertechips, spøkelseschips og himalayasalt-chips på butikken i dag, men er på slankern, så måtte gå forbi :/ Vil gjerne høre hva dere synes om dem allikevel Anonymous poster hash: 05e59...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 18. september 2014 #3704 Del Skrevet 18. september 2014 Noen her som har prøvd nyhetene til Sørlandschips? Så hjertechips, spøkelseschips og himalayasalt-chips på butikken i dag, men er på slankern, så måtte gå forbi :/ Vil gjerne høre hva dere synes om dem allikevel Anonymous poster hash: 05e59...667 Den med himalayasalt er kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. september 2014 #3705 Del Skrevet 19. september 2014 Synnøve har kommet med gresk yoghurt med sitron. Det er lykke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 19. september 2014 #3706 Del Skrevet 19. september 2014 Den 14 med 90 kalorier var kjempe god med mango og pasjonsfrukt! Skal absolutt kjøpe den flere ganger 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorosseru Skrevet 19. september 2014 #3707 Del Skrevet 19. september 2014 Smakte Skyr med eple idag, den var fantastisk, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 19. september 2014 #3708 Del Skrevet 19. september 2014 http://www.fjordland.no/produkter/yoplait/lamour Ny l'amour yougurt med melon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #3709 Del Skrevet 19. september 2014 Ååååh, is med sjokolade og appelsin! Den MÅ jeg prøve. En av verdens beste smakskombinasjoner! Fant en ny Noisy på butikken i dag, en winter edition med eple, pære og bringebær. Veldig god og frisk Anonymous poster hash: 9bf2c...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2014 #3710 Del Skrevet 19. september 2014 Smakte det nye potetgullet i dag. Den sorte posen med paprikasmak. Sånn skikkelig tynne flak. Var god den. Smakte vanlig paprika-potetgull, bare tynnere flak. Akkurat som lovet. :gjeiper: Anonymous poster hash: 74d8c...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. september 2014 #3711 Del Skrevet 19. september 2014 Synes det er så kjipt at det nesten bare er godteri og yoghurtvarianter som er nyheter jeg. Jeg vil ha mat som nyheter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 19. september 2014 #3712 Del Skrevet 19. september 2014 Synnøve har kommet med gresk yoghurt med sitron. Det er lykke! hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 19. september 2014 #3713 Del Skrevet 19. september 2014 Synes det er så kjipt at det nesten bare er godteri og yoghurtvarianter som er nyheter jeg. Jeg vil ha mat som nyheter. Samme her..føler det bare kommer mat-til-å-varme-i-mikroen også. Noe som er fint det, men kunne vært gøy med litt andre ting også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. september 2014 #3714 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Samme her..føler det bare kommer mat-til-å-varme-i-mikroen også. Noe som er fint det, men kunne vært gøy med litt andre ting også.. Jaa.. hvertfall når man er litt rundt i utlandet i løpet av året å ser det store utvalget de har der… Det er jo middagsmat som er kjedelig og ensformig synes jeg. Ikke godteskåla. Eller mellommåltidene. Edit: og jeg har faktisk ikke kjøpt noen av de nye produktene på dette slippet…. jeg pleier å være veldig begistra for nye varer egentlig. men synes ingenting har fristet noe veldig. Virker som de har gått tom for idéer så da bare kommer det sånne.. meh..- produkter. Endret 19. september 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. september 2014 #3715 Del Skrevet 19. september 2014 hvor kjøpte du den? Kiwi Hehe jeg er i motsetting til andre her veldig fornøyd med dette slippet og syns det er usedvanlig mange bra nyheter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 19. september 2014 #3716 Del Skrevet 19. september 2014 samme her Særlig fornøyd med at det har kommet to kalorifattige yoghurter med mango, etter at yoplait sluttet med sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. september 2014 #3717 Del Skrevet 19. september 2014 samme her Særlig fornøyd med at det har kommet to kalorifattige yoghurter med mango, etter at yoplait sluttet med sin. Og begge er jo kjempe gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. september 2014 #3718 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Synes det er så kjipt at det nesten bare er godteri og yoghurtvarianter som er nyheter jeg. Jeg vil ha mat som nyheter. Jeg er enig med deg ang søtsaker.. Det aller, aller meste som kommer hvert utslipp består jo av nye varianter av store Freia-plater, nye smaker på potetgull osv, osv.. Men jeg ble nyskjerrig på hva du kunne ha tenkt deg av matvarer? (siden jeg regner med at du ikke mener fjordland siden du er såpass glad i å lage mat og generelt opptatt av mat ) Endret 19. september 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 19. september 2014 #3719 Del Skrevet 19. september 2014 Kiwi Hehe jeg er i motsetting til andre her veldig fornøyd med dette slippet og syns det er usedvanlig mange bra nyheter! Takk for svar Jeg elsker yoghurt med sitron, nå gleder jeg meg til å smake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. september 2014 #3720 Del Skrevet 19. september 2014 Takk for svar Jeg elsker yoghurt med sitron, nå gleder jeg meg til å smake. Jeg syns den var veldig god, minnet meg om en jeg spiste i Athen tidligere i sommer som jeg har savnet Litt mild uten å være veldig syrlig, men samtidig ikke søt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå