Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

så denne på Rimi i dag:)

https://www.diplom-is.no/produkter/diplom-is-premium-appelsin-sjokolade-0-9-l?nid=67660

Ser det er flere andre nyheter fra dem også..håper å få prøvd denne etterhvert: https://www.diplom-is.no/produkter/royal-karamell-sjokoflak-0-5-l?nid=67660

Wow, appelsin- og sjokoladeis hørtes helt nydelig ut.

Den siste isen så jeg på Rema1000 her om dagen.

Anonymous poster hash: 74d8c...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clavel, on 08 Sept 2014 - 22:50, said:snapback.png

http://www.dinside.n...tens-matnyheter

Jeg er spent på youghurtene fra Eldorado.. :)

Er det noen som har sett eller testet noen av disse enda? Lurer på om det er mye tilsatt sukker i yoghurtene...

Jeg så dem på Kiwi i dag, kostet kr 29 for en sånn liters kartong med yoghurt, og de var tilsatt ca 11 prosent sukker, må si jeg er meget skuffet over både prisen og det høye sukkernivået. For å si det slik så ble det ikke noe kjøp av dem på meg. Crem frechen var forresten dyrere enn tine sin også, eller lå på samme pris. Skal de selge må de nok senke prisen noe.

Anonymous poster hash: fc1d8...737
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har prøvd nyhetene til Sørlandschips?

Så hjertechips, spøkelseschips og himalayasalt-chips på butikken i dag, men er på slankern, så måtte gå forbi :/

Vil gjerne høre hva dere synes om dem allikevel :)

Anonymous poster hash: 05e59...667
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har prøvd nyhetene til Sørlandschips?

Så hjertechips, spøkelseschips og himalayasalt-chips på butikken i dag, men er på slankern, så måtte gå forbi :/

Vil gjerne høre hva dere synes om dem allikevel :)

Anonymous poster hash: 05e59...667

Den med himalayasalt er kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, is med sjokolade og appelsin! Den MÅ jeg prøve. En av verdens beste smakskombinasjoner!

Fant en ny Noisy på butikken i dag, en winter edition med eple, pære og bringebær. Veldig god og frisk :)

Anonymous poster hash: 9bf2c...62a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte det nye potetgullet i dag. Den sorte posen med paprikasmak. Sånn skikkelig tynne flak. Var god den. Smakte vanlig paprika-potetgull, bare tynnere flak. Akkurat som lovet. :gjeiper:

Anonymous poster hash: 74d8c...d2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så kjipt at det nesten bare er godteri og yoghurtvarianter som er nyheter jeg. Jeg vil ha mat som nyheter. :sukk:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så kjipt at det nesten bare er godteri og yoghurtvarianter som er nyheter jeg. Jeg vil ha mat som nyheter. :sukk:

Samme her..føler det bare kommer mat-til-å-varme-i-mikroen også. Noe som er fint det, men kunne vært gøy med litt andre ting også..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her..føler det bare kommer mat-til-å-varme-i-mikroen også. Noe som er fint det, men kunne vært gøy med litt andre ting også.. :)

Jaa.. hvertfall når man er litt rundt i utlandet i løpet av året å ser det store utvalget de har der…

Det er jo middagsmat som er kjedelig og ensformig synes jeg. Ikke godteskåla. Eller mellommåltidene.

Edit: og jeg har faktisk ikke kjøpt noen av de nye produktene på dette slippet…. jeg pleier å være veldig begistra for nye varer egentlig. men synes ingenting har fristet noe veldig. Virker som de har gått tom for idéer så da bare kommer det sånne.. meh..- produkter.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du den?

Kiwi :)

Hehe jeg er i motsetting til andre her veldig fornøyd med dette slippet og syns det er usedvanlig mange bra nyheter!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samme her :) Særlig fornøyd med at det har kommet to kalorifattige yoghurter med mango, etter at yoplait sluttet med sin.

Og begge er jo kjempe gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg ang søtsaker.. Det aller, aller meste som kommer hvert utslipp består jo av nye varianter av store Freia-plater, nye smaker på potetgull osv, osv.. Men jeg ble nyskjerrig på hva du kunne ha tenkt deg av matvarer? (siden jeg regner med at du ikke mener fjordland siden du er såpass glad i å lage mat og generelt opptatt av mat :) )

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Kiwi :)

Hehe jeg er i motsetting til andre her veldig fornøyd med dette slippet og syns det er usedvanlig mange bra nyheter!

Takk for svar :) Jeg elsker yoghurt med sitron, nå gleder jeg meg til å smake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg elsker yoghurt med sitron, nå gleder jeg meg til å smake.

Jeg syns den var veldig god, minnet meg om en jeg spiste i Athen tidligere i sommer som jeg har savnet :)

Litt mild uten å være veldig syrlig, men samtidig ikke søt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...