Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fant en nutrilettbar med Cappuchinosmak i dag! Godt mulig den ikke er ny, men jeg har ikke sett den før? I tillegg var den på tilbud, 17 kroner på Meny, da er det greit å i alle fall smake på den. Er i utgangspunktet ingen stor nutrilett-fan, så dette blir spennende!

Det er ikke ny nei :)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble så skuffa over den nye "sunne" chipsen fra Kims... Trodde det skulle være tynne sprø flak, men er jo baconcrisp-konsistens på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så skuffa over den nye "sunne" chipsen fra Kims... Trodde det skulle være tynne sprø flak, men er jo baconcrisp-konsistens på den..

Åh, greit jeg ikke kjøpte til vanvittig Ica-pris i dag, da. Jeg venter til den kommer på Obs!, der er det alltid rødpris på nyheter. Mindre penger tapt hvis jeg ikke liker den. :fnise:

Det kom forresten en fullkornschips for noen år siden, den var god. Men den forsvant dessverre ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, greit jeg ikke kjøpte til vanvittig Ica-pris i dag, da. Jeg venter til den kommer på Obs!, der er det alltid rødpris på nyheter. Mindre penger tapt hvis jeg ikke liker den. :fnise:

Det kom forresten en fullkornschips for noen år siden, den var god. Men den forsvant dessverre ganske fort.

Jeg syns den var god, og den kostet 25kr på Rimi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett/smakt Pops Sea Salt fra Cloetta? :)

Anonymous poster hash: c551e...bb0

Jepp, liker den vanlige posen bedre, synes den har bedre smak. Kjøpte på Coop Mega :)

Coop har forresten fått inn 2 type sukkerfrie safter, en med appelsinsmak og en med jordbær/rabarbra. Veldig gode! (Smaker ikke kunstig i forhold til Fun light).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meny har tilbud på sånne store sjokoladeplater fra Nidar, 20kr stykket. Polly, Smørbukk og den nye Cafe-bakeriet.

Anonymous poster hash: 76a55...2fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var god.

Jeg syns også at Nidars sjokolade med biter café bakeriets-kjeks var god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop har forresten fått inn 2 type sukkerfrie safter, en med appelsinsmak og en med jordbær/rabarbra. Veldig gode! (Smaker ikke kunstig i forhold til Fun light).

Mmmm, husker du hva du ga for en flaske?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sett eller testet noen av disse enda? Lurer på om det er mye tilsatt sukker i yoghurtene...

Jeg har sett dem på kiwi, men har ikke fått smakt enda.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet melkesjokolade brownies. Har ikke smakt, men så fryktelig godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte den nye fullkornschipsen fra Kims med paprikasmak. Synes den var kjempegod og skal lete etter den andre smaken også. Hadde kun paprika på Rema1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, husker du hva du ga for en flaske?

Husker ikke helt, var vel rundt 30-40kr. Fortsatt billigere enn fun light :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt, var vel rundt 30-40kr. Fortsatt billigere enn fun light :)

Er det ikke ca det fun ligth koster også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke ca det fun ligth koster også da?

Jo, koster vel rundt 40kr, denne kosta vel 32(?). Er sikkert litt dyrere pga. det er en nyhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...