Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Selv om begge produkter er litt merkelige, så vil jeg heller ha ferdig omelett til å varme opp enn en halvlaget en. Men aller helst ville jeg hatt et produkt jeg har sett på Spise med Price (selv om jeg ikke vet om det finnes i vanlige butikker), nemlig kun eggeplommer på plastflaske. Greiere å lage enkelte kaker med noe sånt.

Det var kanskje pasteuriserte eggeplommer. De selger pasteuriserte egg i land der det er fare for salmonella i egg. Vi har ikke det problemet i Norge, derfor har det ikke vært nødvendig å selge det her. Men, hvis det blir etterspørsel så kan det jo hende vi får det her også. I butikker, altså. Industrien får sikkert tak i eggeplommer og hviter hver for seg allerede. På en kafé så jeg forresten en gang et meterlangt kokt egg de drev og smurte rundstykker med. Merkelig syn, men alt går visst an. :)

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller i tidsklemma,eller kanskje i dårlig form og ikke har energi til å kokkelere.Jeg synes det hørtes bra ut.Det går faktisk fortere å ta opp en sånn og slenge i micron og la den gjøre jobben,enn å klekke egg,vispe sammen,kutte opp den man vil i ha i omeletten osv.

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Ja, og hvis man forsover seg eller ikke gidder å lage matpakke (eller om man rett og slett bare har lyst) så kan jo denne tas opp av fryseren rett før man går hjemmefra så er den tint og fiks ferdig til formiddagsmaten :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd den sjokoladen fra cafe bakeriene,og det blir ikke gjenkjøp på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd den sjokoladen fra cafe bakeriene,og det blir ikke gjenkjøp på meg

Hva var det du ikke likte md den?

Anonymous poster hash: 0751b...883

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testa den nye chipsen fra Kims, med fullkorn. Var helt midt på treet, ekkel konsistens og smaken henger i lenge etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du ikke likte md den?

Anonymous poster hash: 0751b...883

Synes den var litt "tørr",og syntes den var litt for hard.Litt vanskelig å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og hvis man forsover seg eller ikke gidder å lage matpakke (eller om man rett og slett bare har lyst) så kan jo denne tas opp av fryseren rett før man går hjemmefra så er den tint og fiks ferdig til formiddagsmaten :tommelopp:

Det var jo kjempesmart! Det må jeg gjøre en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gjenkjøp her heller..smaken var bare kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ferdigomelettene har vært lansert før. Ble ingen suksess, skjønner ikke at de gidder prøve igjen

Anonymous poster hash: d8496...3b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva koster de der da? Jeg betalte 12-13 kr per stykk.

Den greske go'morgen koster 13 kr på rema :)

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ferdigomelettene har vært lansert før. Ble ingen suksess, skjønner ikke at de gidder prøve igjen

Anonymous poster hash: d8496...3b9

Når da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go morgen yoghurt(zero) med smak av bringebær var god. Blir helt klart et gjenkjøp!

Enig!

Har hørt overraskende mye positivt om dem begge! :jepp:

Og apropo pris så koster den visst bare 10 kroner på narvesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testa den nye chipsen fra Kims, med fullkorn. Var helt midt på treet, ekkel konsistens og smaken henger i lenge etterpå.

Hvor fant du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...