Gjest Emera Skrevet 9. september 2014 #3641 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Selv om begge produkter er litt merkelige, så vil jeg heller ha ferdig omelett til å varme opp enn en halvlaget en. Men aller helst ville jeg hatt et produkt jeg har sett på Spise med Price (selv om jeg ikke vet om det finnes i vanlige butikker), nemlig kun eggeplommer på plastflaske. Greiere å lage enkelte kaker med noe sånt. Det var kanskje pasteuriserte eggeplommer. De selger pasteuriserte egg i land der det er fare for salmonella i egg. Vi har ikke det problemet i Norge, derfor har det ikke vært nødvendig å selge det her. Men, hvis det blir etterspørsel så kan det jo hende vi får det her også. I butikker, altså. Industrien får sikkert tak i eggeplommer og hviter hver for seg allerede. På en kafé så jeg forresten en gang et meterlangt kokt egg de drev og smurte rundstykker med. Merkelig syn, men alt går visst an. Endret 9. september 2014 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. september 2014 #3642 Del Skrevet 9. september 2014 Eller i tidsklemma,eller kanskje i dårlig form og ikke har energi til å kokkelere.Jeg synes det hørtes bra ut.Det går faktisk fortere å ta opp en sånn og slenge i micron og la den gjøre jobben,enn å klekke egg,vispe sammen,kutte opp den man vil i ha i omeletten osv. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Ja, og hvis man forsover seg eller ikke gidder å lage matpakke (eller om man rett og slett bare har lyst) så kan jo denne tas opp av fryseren rett før man går hjemmefra så er den tint og fiks ferdig til formiddagsmaten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3643 Del Skrevet 9. september 2014 Nå har jeg prøvd den sjokoladen fra cafe bakeriene,og det blir ikke gjenkjøp på meg Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3644 Del Skrevet 9. september 2014 Nå har jeg prøvd den sjokoladen fra cafe bakeriene,og det blir ikke gjenkjøp på meg Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Hva var det du ikke likte md den? Anonymous poster hash: 0751b...883 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 9. september 2014 #3645 Del Skrevet 9. september 2014 Nå har jeg testa den nye chipsen fra Kims, med fullkorn. Var helt midt på treet, ekkel konsistens og smaken henger i lenge etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2014 #3646 Del Skrevet 9. september 2014 Hva var det du ikke likte md den? Anonymous poster hash: 0751b...883 Synes den var litt "tørr",og syntes den var litt for hard.Litt vanskelig å forklare. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 10. september 2014 #3647 Del Skrevet 10. september 2014 Ja, og hvis man forsover seg eller ikke gidder å lage matpakke (eller om man rett og slett bare har lyst) så kan jo denne tas opp av fryseren rett før man går hjemmefra så er den tint og fiks ferdig til formiddagsmaten Det var jo kjempesmart! Det må jeg gjøre en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 10. september 2014 #3648 Del Skrevet 10. september 2014 Fikk kjøpt zero go morgen yoghurt på butikken i dag. Spent på om den er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. september 2014 #3649 Del Skrevet 10. september 2014 Tips: Det er halv pris på hele Go' Morgen- og 14-serien på Narvesen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 10. september 2014 #3650 Del Skrevet 10. september 2014 Nå har jeg prøvd den sjokoladen fra cafe bakeriene,og det blir ikke gjenkjøp på meg Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 ikke gjenkjøp her heller..smaken var bare kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.Askepott. Skrevet 10. september 2014 #3651 Del Skrevet 10. september 2014 Tips: Det er halv pris på hele Go' Morgen- og 14-serien på Narvesen. Da koster de vel ca. det samme som de gjør på Rema til vanlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. september 2014 #3652 Del Skrevet 10. september 2014 Da koster de vel ca. det samme som de gjør på Rema til vanlig Hva koster de der da? Jeg betalte 12-13 kr per stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3653 Del Skrevet 10. september 2014 De ferdigomelettene har vært lansert før. Ble ingen suksess, skjønner ikke at de gidder prøve igjen Anonymous poster hash: d8496...3b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 10. september 2014 #3654 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Hva koster de der da? Jeg betalte 12-13 kr per stykk. Den greske go'morgen koster 13 kr på rema Endret 10. september 2014 av venus_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. september 2014 #3655 Del Skrevet 10. september 2014 Den greske go'morgen koster 13 kr på rema Penger spart er penger tjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2014 #3656 Del Skrevet 10. september 2014 De ferdigomelettene har vært lansert før. Ble ingen suksess, skjønner ikke at de gidder prøve igjenAnonymous poster hash: d8496...3b9 Når da? Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 10. september 2014 #3657 Del Skrevet 10. september 2014 Go morgen yoghurt(zero) med smak av bringebær var god. Blir helt klart et gjenkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. september 2014 #3658 Del Skrevet 10. september 2014 Go morgen yoghurt(zero) med smak av bringebær var god. Blir helt klart et gjenkjøp! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. september 2014 #3659 Del Skrevet 10. september 2014 Go morgen yoghurt(zero) med smak av bringebær var god. Blir helt klart et gjenkjøp! Enig! Har hørt overraskende mye positivt om dem begge! Og apropo pris så koster den visst bare 10 kroner på narvesen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havreflarn Skrevet 10. september 2014 #3660 Del Skrevet 10. september 2014 Nå har jeg testa den nye chipsen fra Kims, med fullkorn. Var helt midt på treet, ekkel konsistens og smaken henger i lenge etterpå. Hvor fant du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå