Fantomina Skrevet 9. mai 2012 #421 Del Skrevet 9. mai 2012 En stor flaske Farris Bris med bringebær og granateple ligger og kjøler seg ned nå. Gleder meg til å smake på den! Er veeldig glad i den lilla Faris Bris-en og skulle ønske den kom i stor flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 9. mai 2012 #422 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg fant potetgullet chicken pomms på på kiwien i går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. mai 2012 #423 Del Skrevet 9. mai 2012 Hurra! God morgen youghurt med lime og sitron! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #424 Del Skrevet 10. mai 2012 Hvor i Oslo har de Smash med fudge? Har ikke sett den noen steder. Men har ikke vært på Ultra eller Centra ennå, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 10. mai 2012 #425 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Hurra! God morgen youghurt med lime og sitron! lime og sitron?? har det kommet 2 forskjellige typer med denne utslippen da montro? hmm... foresten- hvordan musli har denne yoghurten eple? ikke slik som det er i skogsbær, jordbær og den lysegrønne vel? :/ Endret 10. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. mai 2012 #426 Del Skrevet 10. mai 2012 Hvor i Oslo har de Smash med fudge? Har ikke sett den noen steder. Men har ikke vært på Ultra eller Centra ennå, da. Så det på Rema i Torggata her om dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 10. mai 2012 #427 Del Skrevet 10. mai 2012 Det har kommet mange nye tyggiser :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2012 #428 Del Skrevet 10. mai 2012 Så det på Rema i Torggata her om dagen. Takk! Rema, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. mai 2012 #429 Del Skrevet 11. mai 2012 lime og sitron?? har det kommet 2 forskjellige typer med denne utslippen da montro? hmm... foresten- hvordan musli har denne yoghurten eple? ikke slik som det er i skogsbær, jordbær og den lysegrønne vel? :/ Det er lime og sitron i en smak. Muslien er den samme som i den hvite vaniljen. (Jeg er ikke så glad i muslien i grønn, rød og lilla). Tenker du på den med kokos smak? Den har jeg ikke sett ennå. Fant denne på Rimi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 11. mai 2012 #430 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har smakt en ny kjeks."Sjokoklem" fra Freia.Melkesjokoladekjeks. Jeg likte dem.Syns de var veldig gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. mai 2012 #431 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg likte den nye Dream-isen, Deilige Deig, var sånn passe godt. Ellers har jeg verken sett eller smakt noe av det nye, kanskje fordi jeg ikke tenker iver at det er nye varer på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 11. mai 2012 #432 Del Skrevet 11. mai 2012 God morgen med lime og sitron var veldig frisk og god. Syns også isteen med guava og kullsyre fra tine var god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 11. mai 2012 #433 Del Skrevet 11. mai 2012 De nye isteene med kulsyre var nammenam! Jeg og naboen har allerede fylt opp kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 11. mai 2012 #434 Del Skrevet 11. mai 2012 Det er lime og sitron i en smak. Muslien er den samme som i den hvite vaniljen. (Jeg er ikke så glad i muslien i grønn, rød og lilla). Tenker du på den med kokos smak? Den har jeg ikke sett ennå. Fant denne på Rimi. Gleder med til å smake den sitron youghurten :sleike: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2012 #435 Del Skrevet 11. mai 2012 Det er lime og sitron i en smak. Muslien er den samme som i den hvite vaniljen. (Jeg er ikke så glad i muslien i grønn, rød og lilla). Tenker du på den med kokos smak? Den har jeg ikke sett ennå. Fant denne på Rimi. ja, jeg skrev "2 nye" fordi jeg tenkte på den kokostypen som kom nå også. skjønte at det er lime og sitron i samme yoghurt muslien i den vanlige standar hvite yoghurten er jo kjempegod synes jeg, så denne lime og sitron varianten skal testes noen som vet hvordan musli det er i kokos-varianten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 11. mai 2012 #436 Del Skrevet 11. mai 2012 Ohh, den har jeg ikke sett, må prøve jeg også Noen som har smakt skyr med pære? Nammenam, men få som har den :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 11. mai 2012 #437 Del Skrevet 11. mai 2012 Kokos-varianten har samme müsli som den gule (banan og melon?) Den som det er små flak av kokos i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 11. mai 2012 #438 Del Skrevet 11. mai 2012 Kjøpte Skyr med musli og pære i dag! Har aldri sett den før. Er den ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. mai 2012 #439 Del Skrevet 11. mai 2012 Det har kommet ny laban. Grillkokker eller noe sånt. Noen som har sett de i butikk? Må kjøpe i bursdagsgave til morfar som elsker Laban. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 11. mai 2012 #440 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg fant potetgullet chicken pomms på på kiwien i går!! oioioi, den husker jeg!! den er såååå god! skal se om jeg finner den i dag! NAM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå