Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Navifairy

Jeg smakte den nye Smash med fudge forrige helg.

For min del ble det for kvalmt og for mye karamell, så jeg tror jeg holder meg til den vanlige varianten.

Kokos-kubbe var kjempegod! Jeg var litt skeptisk, siden jeg skyr Bounty, men denne hadde akkurat nok kokos til at jeg ikke ble kvalm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på rimi i dag og så at det er kommet et nytt (tror jeg) produkt fra Q-meieriene. Det heter Snjo, og det står at det er "fløyelsmyk kvarg med jordbør som røres inn". Noen som har smakt og vet hva det er? Har aldri hørt om kvarg før engang. :sjenert:

Jeg er alltid så nyskjerrig på nye produkter, men tør aldri prøve før jeg har hørt hva andre syns.

Jeg spiser Snjo med jordbær nå, og den er helt OK. Det smaker annerledes enn kesam, og jeg likte igrunn kvargen bedre "bar" enn med jordbær. Mest som yoghurt på smak egentlig. Jordbærsausen ligger i bunnen, så du må "grave" for å få tak i alt. Men skjeia er bedre enn hos Skyr, den er stor og god og mer enn lang nok til at du kan spise uten å få mer produkt på fingrene enn i munnen.

Men altså, jeg syns Q Snjo er helt OK men ikke noe mer enn det. Blir nok ikke fast i handlekurven min i alle fall :)

Jeg smakte den nye Smash med fudge forrige helg.

For min del ble det for kvalmt og for mye karamell, så jeg tror jeg holder meg til den vanlige varianten.

Kokos-kubbe var kjempegod! Jeg var litt skeptisk, siden jeg skyr Bounty, men denne hadde akkurat nok kokos til at jeg ikke ble kvalm :)

Smash med fudge ble for mye av det gode. Den hadde passa bra som en del av et smågodtutvalg! Jeg spiste litt av posen, la den til side og orket ikke spise mer før etter ei uke...

Kokos-kubbe syns jeg ikke noe om, den ble liksom litt for lite av alt... Men jeg elsker Bounty, og kan ikke få nok kokossmak av slike ting.

Endret av PecanPie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Jeg er alltid så nyskjerrig på nye produkter, men tør aldri prøve før jeg har hørt hva andre syns.

Hm. Men hvis du ikke liker det etter å ha smakt på det, er det da bare å kaste resten? Og dessuten, hvis andre sier at de liker det, betyr jo ikke dette nødvendigvis at du vil like det. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på rimi i dag og så at det er kommet et nytt (tror jeg) produkt fra Q-meieriene. Det heter Snjo, og det står at det er "fløyelsmyk kvarg med jordbør som røres inn". Noen som har smakt og vet hva det er? Har aldri hørt om kvarg før engang. :sjenert:

Det er jo litt trist! Da hadde jeg for eksempel aldri fått smakt Indian pale ale, da bestevenninnen min faktisk brakk seg da hun prøvde det. Jeg fikk resten og syntes det var aldeles nydelig. :)

Quark har jeg spist i Berlin, der solgte de bokser med vaniljequark med ferske blåbær og jordbær og det var utrolig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den nye isen med deig kommet hjem i frysen. Lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuffa. Deilige deig var ok, men ikke super og absolutt ikke en konkurrent til B&J :kjefte:

Edit: Jeg trekker det tilbake, er jo nesten ikke deig i den!?!?!?! WTF?

Endret av Lykkelitenen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navifairy

Kokos-kubbe syns jeg ikke noe om, den ble liksom litt for lite av alt... Men jeg elsker Bounty, og kan ikke få nok kokossmak av slike ting.

Hehe, der har vi det nok. Jeg er ikke så veldig begeistret for Bounty nettopp på grunn av at jeg ikke liker for mye kokossmak.

Tror vi kan konkludere med at Kokos Kubbe passer bra for de som synes Bounty blir for mektig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet kokossjokoladen, ny (?) farris bris med bringebær og grapefrukt og Noisy lemon fra Tine. Sjokoladen vil jeg si var ok, hverken mer eller mindre. Farrisen utmerket seg heller ikke. Noisy lemon var derimot skikkelig digg! Elsker smaken av sitron, men ikke så glad i søtt. Denne her var ikke tilsatt ekstra sukker noe som gjorde at den virkelig lesket min gane. Gleder meg bare til butikken åpner igjen så jeg kan få mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det vært vareslipp igjen!! :hoppe::hoppe:

Her var det sannelig noe for en hver smak. Philadelphia med melkesjokolade? Mmmm, den nye Dream-isen, Stupedama returns...

Åh her var det myyyyyyye jeg vil prøve altså;

Lollipop partymix, ny lakris supermix, kokosyogurter, XL bacon, trippel salt, søtt og sprøtt fra Lille nøttefabrikken, Bris bringebær og granateple og selvfølgelig Stupedamen! :rodmer:

Lurer litt på den yogurtisen også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vodka

Oi, masse som så digg ut!

Jeg MÅ kjøpe dream med kakedeig, stupedama(savnet den!!), ny supermix, sjokolade-philadelphia, snjo,.. Butikken i morgen!

Haha de har endret stupedama-designet. Nå er hun ikke like snerten som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vinglepetra

Da har jeg testet kokossjokoladen, ny (?) farris bris med bringebær og grapefrukt og Noisy lemon fra Tine. Sjokoladen vil jeg si var ok, hverken mer eller mindre. Farrisen utmerket seg heller ikke. Noisy lemon var derimot skikkelig digg! Elsker smaken av sitron, men ikke så glad i søtt. Denne her var ikke tilsatt ekstra sukker noe som gjorde at den virkelig lesket min gane. Gleder meg bare til butikken åpner igjen så jeg kan få mer:)

Hva er noisy lemon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes philadelphia med melkesjokolade (smakte versjonen med Milka, regner med at Freias smaker likt) var skikkelig god! Nå liker jeg ikke vanlig sjokoladepålegg, men dette var litt mindre søtt, og det har jo en kjempemyk og digg konsistens.

Kakedeig-isen smaker jeg nok ikke på, synes ikke den fra B&J er så god. Synd de ikke kom med en versjon med frukt/bær i stedet.

Snjo så jeg på i butikken, men mener det ble valgt bort fordi det var usunt (10% sukker eller noe) :sjenert: Kanskje jeg skal prøve det som dessert en dag.

Mager cottage cheese er jo en flott nyhet, gleder meg til å smake på den!

Nyheter fra tine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fantastiske bananbugger igår på kiwi :D

Åhh takk! Da skal jeg sjekke der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Jeg prøvde den nye Middag for to:Kebab i går,og den var faktisk ganske ok.Litt lite krydret,men ok til å være et ferdigprodukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...