Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

:jepp:

den er så gooood!

har du smakt den?

Men den kom jo i høst! :fnise:

Sørlandschips kommer med "Rifla Sørlandschips", serien Supernøtter, i variantene Søtt begjær (rik på antioksidanter), Lettsaltet Nøttesymfoni (rik på protein) og Naturens beste (rik på fiber) (link).

Endret av Safira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:jepp:

den er så gooood!

har du smakt den?

Den kom i høst ja. Jeg har smakt den, og prøver å glemme at den finnes, den er så god at jeg spiser den opp alt for fort! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Den kom i høst ja. Jeg har smakt den, og prøver å glemme at den finnes, den er så god at jeg spiser den opp alt for fort! :/

aaah :sjenert:

så merkelig, for jeg er den som oppdager nye ting veldig veldig med en gang...

enig med du venus, den blir altfor fort tom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

foresten så har det kommet sånne cupcakes i matbutikken nå, sånne som det har vært så mye hysteri over i den siste tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten så har det kommet sånne cupcakes i matbutikken nå, sånne som det har vært så mye hysteri over i den siste tiden!

Mener du ferdiglaga eller kakemix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ferdiglaget.

sånne kjempefine med frosting

Jøss, ligger de sammen med bakevarene som fersklaget, eller kanskje i esker og pakker der med ferdigkakene, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine kommer med en ny brunost. Den heter Millom og er en blanding av fløtemysost og gudbransdalost. Jeg likte den kjempegodt. Ny favoritt her hjemme på ristet brød og vafler. :)

og pakken er designet av bestevenninna mi.

:nigo:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jøss, ligger de sammen med bakevarene som fersklaget, eller kanskje i esker og pakker der med ferdigkakene, eller?

På "min" butikk sto de sammen med de ferdigkakene som har "halvlang" holdbarhet, altså ikke de som holder et halvt år, men de som er holdbare en uke eller to. De var pakket fire stk i en eske med plast rundt, og var knøttsmå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Sunniva Flyt juicene gleder jeg meg til å prøve! :hoppe:

Jeg også! :) Er svak for juice. Håper at det faktisk er juice, ikke ekstrakt eller vann tilsatt fem hundre forskjellige ingredienser jeg ikke kan uttale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På "min" butikk sto de sammen med de ferdigkakene som har "halvlang" holdbarhet, altså ikke de som holder et halvt år, men de som er holdbare en uke eller to. De var pakket fire stk i en eske med plast rundt, og var knøttsmå.

Da gidder jeg ikke, sikkert ikke noe godt. Takk for advarselen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

litt usikker der... det er bare noen i klassen min som har blitt hekta på dem, og kjøper dem hver dag :fnise:

de skal visstnok være overraskende gode :jepp:

og pakken er designet av bestevenninna mi.

:nigo:

oii...artig! flinke bestissen! designet nå ser mye mer delikat og fristende ut :jepp:

på alle bussholdeplasser rundtomkring der jeg bor, og omegn, så er det store brunost-bander-reklamer med det nye designet på :)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et svakt øyeblikk testet jeg den nye grandiosaen. Syns faktisk den var mer smakløs enn vanlig grandis, noe jeg ikke trodde var mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...