Safira Skrevet 31. januar 2012 #241 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) den er så gooood! har du smakt den? Men den kom jo i høst! Sørlandschips kommer med "Rifla Sørlandschips", serien Supernøtter, i variantene Søtt begjær (rik på antioksidanter), Lettsaltet Nøttesymfoni (rik på protein) og Naturens beste (rik på fiber) (link). Endret 31. januar 2012 av Safira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 31. januar 2012 #242 Del Skrevet 31. januar 2012 den er så gooood! har du smakt den? Men den kom jo i høst! Den kom i høst ja. Jeg har smakt den, og prøver å glemme at den finnes, den er så god at jeg spiser den opp alt for fort! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 31. januar 2012 #243 Del Skrevet 31. januar 2012 Skyr med müsli fra Q-meieriene med pæresmak - den var knallgod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 31. januar 2012 #244 Del Skrevet 31. januar 2012 Men den kom jo i høst! Den kom i høst ja. Jeg har smakt den, og prøver å glemme at den finnes, den er så god at jeg spiser den opp alt for fort! :/ aaah så merkelig, for jeg er den som oppdager nye ting veldig veldig med en gang... enig med du venus, den blir altfor fort tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. februar 2012 #245 Del Skrevet 1. februar 2012 foresten så har det kommet sånne cupcakes i matbutikken nå, sånne som det har vært så mye hysteri over i den siste tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #246 Del Skrevet 1. februar 2012 foresten så har det kommet sånne cupcakes i matbutikken nå, sånne som det har vært så mye hysteri over i den siste tiden! Mener du ferdiglaga eller kakemix? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. februar 2012 #247 Del Skrevet 1. februar 2012 Mener du ferdiglaga eller kakemix? ferdiglaget. sånne kjempefine med frosting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #248 Del Skrevet 1. februar 2012 ferdiglaget. sånne kjempefine med frosting Jøss, ligger de sammen med bakevarene som fersklaget, eller kanskje i esker og pakker der med ferdigkakene, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. februar 2012 #249 Del Skrevet 1. februar 2012 Den nye stratos dobbel var kjempegod! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. februar 2012 #250 Del Skrevet 1. februar 2012 Tine kommer med en ny brunost. Den heter Millom og er en blanding av fløtemysost og gudbransdalost. Jeg likte den kjempegodt. Ny favoritt her hjemme på ristet brød og vafler. og pakken er designet av bestevenninna mi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. februar 2012 #251 Del Skrevet 1. februar 2012 og pakken er designet av bestevenninna mi. Så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 1. februar 2012 #252 Del Skrevet 1. februar 2012 Jøss, ligger de sammen med bakevarene som fersklaget, eller kanskje i esker og pakker der med ferdigkakene, eller? På "min" butikk sto de sammen med de ferdigkakene som har "halvlang" holdbarhet, altså ikke de som holder et halvt år, men de som er holdbare en uke eller to. De var pakket fire stk i en eske med plast rundt, og var knøttsmå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 1. februar 2012 #253 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Nye produkter fra tine. Og en artikkel med mange av de nye varene. Endret 1. februar 2012 av Safira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. februar 2012 #254 Del Skrevet 1. februar 2012 Nye produkter fra tine. Og en artikkel med mange av de nye varene. Sunniva Flyt juicene gleder jeg meg til å prøve! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 1. februar 2012 #255 Del Skrevet 1. februar 2012 Sunniva Flyt juicene gleder jeg meg til å prøve! Jeg også! Er svak for juice. Håper at det faktisk er juice, ikke ekstrakt eller vann tilsatt fem hundre forskjellige ingredienser jeg ikke kan uttale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2012 #256 Del Skrevet 1. februar 2012 På "min" butikk sto de sammen med de ferdigkakene som har "halvlang" holdbarhet, altså ikke de som holder et halvt år, men de som er holdbare en uke eller to. De var pakket fire stk i en eske med plast rundt, og var knøttsmå. Da gidder jeg ikke, sikkert ikke noe godt. Takk for advarselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. februar 2012 #257 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Jøss, ligger de sammen med bakevarene som fersklaget, eller kanskje i esker og pakker der med ferdigkakene, eller? litt usikker der... det er bare noen i klassen min som har blitt hekta på dem, og kjøper dem hver dag de skal visstnok være overraskende gode og pakken er designet av bestevenninna mi. oii...artig! flinke bestissen! designet nå ser mye mer delikat og fristende ut på alle bussholdeplasser rundtomkring der jeg bor, og omegn, så er det store brunost-bander-reklamer med det nye designet på Endret 1. februar 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #258 Del Skrevet 2. februar 2012 I et svakt øyeblikk testet jeg den nye grandiosaen. Syns faktisk den var mer smakløs enn vanlig grandis, noe jeg ikke trodde var mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyh Skrevet 2. februar 2012 #259 Del Skrevet 2. februar 2012 Smakte på nøttegodt fra Polly og de var kjempe god! Blir nok lørdagskosen fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #260 Del Skrevet 2. februar 2012 Smakte på nøttegodt fra Polly og de var kjempe god! Blir nok lørdagskosen fremover! De har de hatt en stund. Rågode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå