Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til med dagens treningsøkter! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kan melde om full måloppnåelse etter første økt (samt litt musikalsk 90-tallsnostalgi :fnise: ) - jeg er tilbake på rommet helt for egen maskin. Neste mål er bassenget om halvannen time, hvor jeg har strenge ordre om å primært bare være der og kjenne på å være i vannet (det er terapi-varmt, det betyr mer enn man tror), plaske litt rundt og gå tidlig. Fysio formaner om å ikke være flink pike, skjønner ikke hvor han har det fra... :sjenert:

Endret av Daria
Skrevet

Trening er alle de merkelige tingene jeg gjør fordi fysioene sier at jeg skal og at det er bra for meg...

Skrevet

OK, så jeg må finne meg en fysio for å finne det ut… :ler:

Skrevet
Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

OK, så jeg må finne meg en fysio for å finne det ut… :ler:

Det holder å finne et treningssenter.... 

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale fysio - jeg hadde ikke kommet i gang med trening uten en-til-en-oppfølging, tilpasset opplegg og timeavtaler (samt medisinsk behov og legeordre, men akkurat den delen anbefaler jeg ikke...). Fysio med sadist-behov er valgfritt, men funker overraskende bra for meg :fnise: 

Skrevet

Har en plan om å bestille time hos fastlegen snart, for å få henvisning til fysio, ja. Det trengs så sårt… :sjenert:

Skrevet

Heier på sadistisk fysio til Sauen :duskedame:

:fnise:

Skrevet

Kan jeg ikke få en snill fysio? :sjenert:

Skrevet

Det høres ut som en god plan :tommelopp: De fleste fysioer er snille, altså - inkludert min, sadismen stikker ikke så dypt :fnise: 

Skrevet

Snill fysio med lett sadistiske trekk høres ut som en plan...

Skrevet

Du vil jo (eller, vil og vil, men det har sine fordeler) ha en som pusher deg litt, hvertfall i treningssammenheng. Sykehusfysio var helt sadismefri og kanskje den skjønneste helsearbeideren jeg har truffet i år (og jeg har truffet en del...) - alt til sitt bruk.

Skrevet

Først få bestilt time hos fastlegen… Så får vi se om det blir sadist eller ikke… 

Skrevet

Ser Skal vi Danse på TV2. Hva er det Helene Olafsen har på seg? :klo:

Skrevet

Det er visst en kjole...

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

Sees senere! :hoppe:

Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

God morgen! :kaffekopp:

Sees senere! :hoppe:

:hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...