Roadrunner Skrevet 19. august 2022 Forfatter #18301 Skrevet 19. august 2022 Laaang dag i går som gikk i ett fra 04:30 til over 01:00. Sånt er ikke fuggel'n bygget for altså! Men veldig hyggelig dag sammen med gode kollegaer, litt drikke og god middag i godt selskap etter endt arbeidsdag. Fant veien tilbake til hotellet helt på egenhånd og kantet i seng relativt skutt. Godt det er en helg på vei!
Roadrunner Skrevet 19. august 2022 Forfatter #18302 Skrevet 19. august 2022 Thank you, your order has been confirmed...
Roadrunner Skrevet 19. august 2022 Forfatter #18305 Skrevet 19. august 2022 Faktisk ikke konsertbilletter Det dukket opp en genser i en annonse på Facebook. På tilbud. I fin farge. Som jeg ikke trengte. Men med høye strømpriser og en lang høst og vinter på trappene så må det være lov? Jeg har denne i mørkeblå fra før, og det må være en av verdens mykeste og deiligste gensre (anbefales!) Har også en pysjamas fra samme merket, og genseren er helt fantastisk (buksa var i et annet stoff med NULL stretch, så der sliter jeg litt).
Roadrunner Skrevet 23. august 2022 Forfatter #18306 Skrevet 23. august 2022 Kom meg tidlig i seng i går, men er trøtt i dag også gitt. Jaja, det går seg vel til etterhvert. Var helt skutt i går ettermiddag, og øynene sved. Men jeg fikk tatt meg sammen og fikk mobilisert nok virk til å få pusset noen vinduer utvendig (det trengtes sårt!), ryddet litt og tørket over noen få overflater. Litt er bedre enn ingenting! Hva skjer med postgangen for tida? Fant en konvolutt i postkassa i går ettermiddag, en faktura på egenandel fra bilverkstedet. Med forfall i går. Altså! Prøvde å ringe forsikringsselskapet i går for å få avklart om det er riktig at jeg skal betale denne, men måtte vente til kontortid i dag. Så uansett blir jo fakturaen betalt for sent. Selv med postlevering annen hver dag så synes jeg 10-12 dager er i drøyeste laget altså! Spesielt for fakturaer med en betalingsfrist...
Daria Skrevet 23. august 2022 #18307 Skrevet 23. august 2022 Posten påstår at det skal ta 2-3 dager (jeg spurte sist...), men det er jo ikke så mange som sender fakturaer i posten lenger heller...
Roadrunner Skrevet 23. august 2022 Forfatter #18309 Skrevet 23. august 2022 Og fakturaen jeg fikk er i praksis sendt fra ene enden av byen til andre, så burde ikke være et 10-dagers prosjekt. Et helt annet spørsmål er jo hvorfor de ikke bare sender det hele på epost... Fikk forresten hyggelig brev i postkassa også @Daria , det kom nok torsdag. Basert på dateringen i brevet så snakker vi igjen nærmere 10 dager?
Daria Skrevet 23. august 2022 #18310 Skrevet 23. august 2022 Jeg tror det ble postet fredag, da kan det potensielt ha ligget i postkassen til mandag - Tømmes i forbindelse med postombæring kan jo bety så mangt nå når posten bare leveres annenhver dag og til litt varierende tider. Det var en gang da det holdt å poste det før kl 16 i hvilkensomhelst postkasse, den tiden er også forbi... Da hadde vi forresten også egne Oslo-postkasser, de var gule og var kun for post innen Oslo.
Roadrunner Skrevet 23. august 2022 Forfatter #18311 Skrevet 23. august 2022 Daria skrev (3 minutter siden): Jeg tror det ble postet fredag, da kan det potensielt ha ligget i postkassen til mandag - Tømmes i forbindelse med postombæring kan jo bety så mangt nå når posten bare leveres annenhver dag og til litt varierende tider. Det var en gang da det holdt å poste det før kl 16 i hvilkensomhelst postkasse, den tiden er også forbi... Da hadde vi forresten også egne Oslo-postkasser, de var gule og var kun for post innen Oslo. Og hvis det da lå til mandag og ble levert hos meg torsdag (kan ha vært torsdag eller fredag, men holder en knapp på torsdag siden jeg fikk post igjen i går), så er det "bare" 3-4 dager. Vi får se hvor fort det går på returen.
Daria Skrevet 23. august 2022 #18312 Skrevet 23. august 2022 Jeg kan utvide undersøkelsen med å melde at brev fra Sauen lå i min postkasse i dag - etter dateringen å dømme har det brukt rundt en uke...
Roadrunner Skrevet 23. august 2022 Forfatter #18313 Skrevet 23. august 2022 Ny "dag null" i morgen, så det er bare å begynne å telle...
Roadrunner Skrevet 24. august 2022 Forfatter #18314 Skrevet 24. august 2022 Roadrunner skrev (15 timer siden): Ny "dag null" i morgen, så det er bare å begynne å telle... Postlagt ca 07:37 i morges, så nå får vi se hva Posten kan få til Hektisk start på dagen i dag, gikk i hundre fra jeg kom inn døra og frem til lunsj, Nå har jeg så smått begynt på jobben jeg hadde planlagt for dagen, så får vi se hvor langt jeg kommer. Og jeg har booket spinning i ettermiddag Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å komme i gang med treninga igjen...
Daria Skrevet 24. august 2022 #18315 Skrevet 24. august 2022 (endret) Da burde det jo i teorien kunne være her i morgen - i praksis blir det fort mandag, tenker jeg... Jeg kan anbefale faste timeavtaler med en lett sadistisk manipulator/motivator, da kan de mest utrolige ting skje Litt mer usikker på om jeg anbefaler min måte å skaffe det på, men det finnes sikkert alternative løsninger på det området... Endret 24. august 2022 av Daria
Sauen Shaun Skrevet 24. august 2022 #18316 Skrevet 24. august 2022 Daria skrev (22 timer siden): Jeg kan utvide undersøkelsen med å melde at brev fra Sauen lå i min postkasse i dag - etter dateringen å dømme har det brukt rundt en uke... Det er jo ikke verst med tanke på hvor lang tid brevet ditt brukte hit…
Daria Skrevet 24. august 2022 #18317 Skrevet 24. august 2022 Det meste tar litt tid når det er ferie...
Roadrunner Skrevet 29. august 2022 Forfatter #18318 Skrevet 29. august 2022 God mandag! Helgen kom og gikk, og som vanlig gikk den altfor fort. Men var effektiv og fikk både trent, gått tur, spist på restaurant, vært på konsert, pottet om nesten alle potteplantene (vi snakker omtrent 30 stk), handlet litt og hatt besøk. Så da er det bare å brette opp ermene igjen og gyve løs på ny uke. Vanlig kontordag i dag, og etter planen labbetur med venninne i kveldinga. Så blir det jobbreise i morgen (dagstur), og vipps er vi halvveis på onsdag.
Daria Skrevet 29. august 2022 #18319 Skrevet 29. august 2022 (endret) Brev ankommet Deler av innholdet skal nok få bli med på tur Endret 29. august 2022 av Daria
Roadrunner Skrevet 29. august 2022 Forfatter #18320 Skrevet 29. august 2022 Daria skrev (23 minutter siden): Brev ankommet Deler av innholdet skal nok få bli med på tur "Bare" seks dager postgang da jo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå