Sauen Shaun Skrevet 6. oktober 2022 #18401 Skrevet 6. oktober 2022 Daria ender snart opp som overivrig gymlærer…
Daria Skrevet 6. oktober 2022 #18402 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg har ennå en stykke igjen før jeg blir ivrig og entusiastisk (hverken på egen eller andres vegne), dette handler om behov, fornuft og pliktfølelse - samt at jeg ikke ser noen grunn til å lide alene...
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #18403 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg har gått en liten tur og luftet skrotten etter jobb (vi snakker 2 km så ingen rekord på noe vis). Bedre enn ingenting!
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #18404 Skrevet 6. oktober 2022 *venter på litt skryt/oppmuntring*
Sauen Shaun Skrevet 6. oktober 2022 #18405 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg gikk trappa da jeg var nede med søpla
Sauen Shaun Skrevet 6. oktober 2022 #18406 Skrevet 6. oktober 2022 Roadrunner skrev (1 minutt siden): *venter på litt skryt/oppmuntring*
Roadrunner Skrevet 6. oktober 2022 Forfatter #18407 Skrevet 6. oktober 2022 Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Tuuusen takk!
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #18408 Skrevet 7. oktober 2022 Sauen Shaun skrev (14 timer siden): Jeg gikk trappa da jeg var nede med søpla
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #18409 Skrevet 7. oktober 2022 F R E D A G ! ! ! Foreløpig bare et par mulige sosiale planer i helgen, ellers satser jeg på å få gjort litt hjemme, strikke, slappe av og gå tur. Ser i alle fall ut til at det blir ok vær i morgen, det bør benyttes litt. Hektisk start på dagen her, men litt mas fra flere kanter. Satser på at en intens start på dagen gir en noe mer behagelig ettermiddag (og kanskje mulighet for å snike seg ut litt før? ) er servert!
Daria Skrevet 7. oktober 2022 #18410 Skrevet 7. oktober 2022 Roadrunner skrev (16 timer siden): Jeg har gått en liten tur og luftet skrotten etter jobb (vi snakker 2 km så ingen rekord på noe vis). Bedre enn ingenting! I min verden er 2 km en langtur - og du gjennomførte vel dessuten uten hverken pauser eller hjelpemidler...
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #18411 Skrevet 7. oktober 2022 Daria skrev (17 minutter siden): I min verden er 2 km en langtur - og du gjennomførte vel dessuten uten hverken pauser eller hjelpemidler... Så sant! Og det er kanskje lurt å få en liten påminnelse om perspektiv av og til... Jeg hadde ikke med meg jakke, og det ble noe friskt i stiv kuling og 13 grader med kun en tynn skjortebluse. Så holdt jevnt tempo og passet på at jeg vendte i tide. Men gjorde godt med litt luft!
Daria Skrevet 7. oktober 2022 #18412 Skrevet 7. oktober 2022 Høsten kom litt brått på deg også? Jeg fant fram en tykkere jakke - og vanter - i går, plutselig var det en ny årstid...
Roadrunner Skrevet 7. oktober 2022 Forfatter #18413 Skrevet 7. oktober 2022 Daria skrev (1 minutt siden): Høsten kom litt brått på deg også? Jeg fant fram en tykkere jakke - og vanter - i går, plutselig var det en ny årstid... Jeg klarer meg gjerne uten jakke ganske så lenge, men det er jo fordi jeg stort sett bare går til og fra bilen. Skal jeg ut og gå tur eller har planlagt ærend etter jobb, så har jeg med meg passende klær. I går ble det frisk luft på sparket, og det straffet seg litt gitt. I dag har jeg kledd meg litt bedre, og er dermed litt vel varm... Vanskelig årstid! Med regnværet kom det ganske brukbare temperaturer (kan ikke klage på 12-15 grader i oktober synes jeg), men vinden er jo en faktor man fort kan undervurdere når man bare går til/fra bilen.
Daria Skrevet 7. oktober 2022 #18414 Skrevet 7. oktober 2022 Fra et jåleperspektiv er jo høsten den beste sesongen, bare man finner den rette temperaturbalansen.
Roadrunner Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter #18415 Skrevet 8. oktober 2022 Skal vi Danse er kveldens underholdning på tv'n og jeg flirer høyt av proffdanser Jørgen som danser Sporty Spice. Beklager Agnete, men Jørgen stjal showet fullstendig!
Daria Skrevet 8. oktober 2022 #18416 Skrevet 8. oktober 2022 He'll tell you what he wants, what he really really wants? *ser ikke på*
Roadrunner Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter #18417 Skrevet 8. oktober 2022 Daria skrev (4 minutter siden): He'll tell you what he wants, what he really really wants? *ser ikke på* I ferskenfarget kort magetopp og full innlevelse
Roadrunner Skrevet 13. oktober 2022 Forfatter #18419 Skrevet 13. oktober 2022 Jeg var husmor i går! Det skjer dessverre altfor sjelden, men var veldig godt å få tatt et tak i går. Trengtes! Og da treninga utgikk (timen avlyst), så var det bare å hive seg rundt. Det ble også et par timer overtidsjobbing, så ganske effektiv onsdag får'n si! Utfordringen er at husarbeid gjerne heller blir gjort på torsdag, så resten av kvelden i går hadde jeg torsdagsfølelse. Og i dag har jeg fredagsfølelse... Joda! Men skal klare en fredag til denne uka - det nærmer seg uansett helg.
Daria Skrevet 13. oktober 2022 #18420 Skrevet 13. oktober 2022 Så hva skal du fylle tiden du skulle brukt til husarbeid i kveld med...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå