Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

For en fin helg! :strix:

Nå har jeg landet på sofaen i stillhet og kjenner at det ikke skjer så mye mer i dag. Må vende fokus litt innover for å lade opp til ny uke. 

Men altså - gode venner er GULL! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det absolutt vært en vellykket helg! 

Fredag ble det en rolig kveld hjemme med god mat og avslapning på sofaen. Gjorde godt, og koste meg med strikketøy og tv-tid. Lørdag morgen våknet jeg grytidlig, så fikk unnagjort litt sengetøyvask og rydding ganske tidlig. Så ble det en god og effektiv spinningtime, før ferden gikk til byen for litt ærend. Og så var jeg invitert til en tidligere kollega for lunsj og skravlings, og det ble noen veldig fine kvalitetstimer i godt selskap.  :hjerter: Var ikke hjemme før sent på ettermiddagen, varm om hjertet og i godt humør. Søndag fikk jeg endelig sove litt lengre, og tok en rolig morgen med frokost og strikking. Turtøyet var på, og jeg prøvde bare å bestemme meg for hvor ferden skulle gå. Men da kom det en hyggelig melding fra Sauen, om jeg ville spise lunsj med Sauen og Cata? :strix: Klart jeg ville! Turtøy ble byttet ut med litt mer anstendige plagg, og så tok jeg en liten ruslings i mer sentrale strøk før jeg møtte opp på avtalt sted. God mat, fine timer og nydelig dessert i godt selskap. Herlig søndag! 

Vurderte treningstøy i morges for å stikke rett til treningssenteret etter jobb, men så utgikk det liksom helt av seg selv. De beste treningsplaggene hang fuktige på klesstativet, og motivasjonen var litt "så der". Kanskje i morgen i stedet? :klo:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ingen vanskelig avgjørelse å ta i går. :hoppe: 

Helgen som kommer ser ut til å gå smått i ett, men med koselige innslag hver dag. Så absolutt ingen grunn til å klage. Besøke bestis, nyte frisørtime, få nydelig middag servert hos mine foreldre og skal på besøk til søsken med familie. :strix:

Men før den tid er det noen arbeidsdager som må gjennomføres, og er allerede godt i gang med mandagen. Uten er det vått, grått og vindfullt, inne er det lyst, hyggelig og tørt. Heldigvis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ta det litt roligere på spinning i går, siden jeg har booket time i dag også. Meeen, det ble visst en ganske intens økt, og møre bein. Kanskje prøve på nytt i dag, med en noe roligere økt? 

Resten av uka forsvinner til sosiale aktiviteter, så kjekt å få inn litt trening de dagene som ikke allerede er fylt opp. Og det er jo godt å kjenne at kne og skrott fungerer bra, slik at jeg nå faktisk kan trene intensivt og presse puls. Nå er det puls og melkesyre som er begrensende faktor, ikke vondter og små handicap. 

Har jeg nevnt at jeg gleder meg til nært forestående frisørtime? #vraksveis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (10 minutter siden):

Så mye håret mitt utsettes for klorvann for tiden, skal jeg være glad så lenge det ikke blir grønt... :ler: 

Kan være du kler grønt svært godt? 

Det som var min originale farge har ingen sett på aldri den tid. Og det som vokser ut og danner ettervekst er jeg ikke klar for at blir min nye originale farge... :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du Wash & go-sjampoen på 90-tallet? Grønn flaske, grønn sjampo, og det ble påstått at man fikk grønt hår av det. Jeg blåste av den påstanden, helt til flere - helt uoppfordret - lurte på om jeg hadde farget håret, for det var litt grønt i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 timer siden):

Husker du Wash & go-sjampoen på 90-tallet? Grønn flaske, grønn sjampo, og det ble påstått at man fikk grønt hår av det. Jeg blåste av den påstanden, helt til flere - helt uoppfordret - lurte på om jeg hadde farget håret, for det var litt grønt i det...

:fnise:

Men ingen fortalte deg at du ikke kledde grønnskjæret? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Plutselig mandag igjen og slutten av forrige uke forsvant i et lite blunk. 
Sosial venninnekveld på torsdag med nydelig mat og koselig skravling. Pakking og sent i seng. Fredag gikk det i ett på jobb, og så dro jeg rett fra kontoret til vennepar. Skulle bare ha et lite besøk - vipps hadde det gått seks timer! :bond: Men SÅ koselig! :strix: Videre til mine foreldre på kvelden og overnatting der før stell av vraksveis lørdag morgen. Det trengtes! Sløv lørdag, labbetur med venninne og nydelig middag på kvelden. Søndagen gikk til familietur østover, så var ikke hjemme før nærmere 21:30 i går. Trøtt! Fikk klargjort vaskemaskin, pakket ut og kommet meg i seng, men tok litt tid før jeg fikk sove. Så trøtt i dag også gitt. What else is new...? 

Men jeg har med meg en tykk genser i dag og vurderer en liten labbetur etter jobb for litt frisk luft og bevegelse. Rolig og pent, men alt er bedre enn ingenting, sant? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rakk en liten rusletur mandag ettermiddag, og fikk ordnet litt ærend på veien. Godt for alt som er gjort! I går var jeg på spinning og fikk svettet litt, og har booket i dag også. Godt fornøyd med det jeg får gjennomført, selv om motivasjonen er litt varierende. Prøver å ikke tenke så mye på om jeg har lyst eller ei, men bare ta på meg treningstøyet og komme meg avsted. Litt sånn som med tannpussen - just do it. :sjenert:

I dag er det skikkelig høstvær her - regnet bøtter ned og det skal vel komme endel vind etterhvert også. Godt man har innendørsjobb! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut da jeg skulle i gang med hjemmetrening at jeg måtte sette faste dager og si at da skulle jeg trene uansett. Hvis det bare var opp til lyst og inspirasjon ville det neppe skjedd så mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skrev så kjekt i går at det bare var å få på seg treningstøyet og ikke tenke. 

Vel, treninga i går utgikk... For det meste ganske dårlige unnskyldninger, men dog. Litt uggen i formen, litt sent hjemme fra jobb, skikkelig gråvær og litt (veldig) vondt i vilja. Og da var det veldig enkelt... Fikk dog gjort litt rent og småryddet litt, så var ikke helt bortkastet. Dessuten har jeg sovet ganske dårlig noen netter nå, :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg burde si noe formanende og oppmuntrende her, men identitetskrisen blir litt overveldende. Når havnet vi der at det er jeg som oppfordrer til mer trening - basert på egenerfaring...? Ikke rart jeg trenger psykolog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...