Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis den virketrangen skulle bli overveldende, er du hjertelig velkommen hit en tur, altså, jeg bare nevner det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (41 minutter siden):

Hvis den virketrangen skulle bli overveldende, er du hjertelig velkommen hit en tur, altså, jeg bare nevner det...

Har dessverre ikke nok virketrang til eget reir en gang, så beklager... Og i morgen venter hverdagen igjen! :bond:

Kan ellers melde at tre dager med litt aktivitet i gardintrapp merkes... Leggmusklene har trolig blitt 10 cm kortere og laget dobbeltknute i knehasen. :kaklehone:

Skrevet

Høres ut som et interessant ganglag - men selv med ti cm kortere legger er du fortsatt høyere enn meg... :ler:  

Skrevet
Daria skrev (14 timer siden):

Høres ut som et interessant ganglag - men selv med ti cm kortere legger er du fortsatt høyere enn meg... :ler:  

Utfordringen er at jeg ikke ble 10 cm kortere, det var kun leggmusklene... :sjenert:

Men bedre i ganglaget i dag, heldigvis! 

Skrevet

Det meldes at leiebilen var klar da jeg hentet den :nigo: Var litt spent da jeg stilte meg ved utleiedisken - ville jeg få bil den dagen jeg trengte den? Men jeg har fått en finfin bil til låns, og merkbart større en min. Så jeg kjører ekstra pent! 

Og klarte å levere fra meg alt av ladebrikker sammen med bilnøkkelen, :sjenert: så må se om jeg kanskje kan få ladet via app eller noe i stedet. Det ordner seg nok greit, bare litt tanketom da jeg leverte fra meg bilen. Eller, de spurte til og med på verkstedet da jeg leverte fra meg nøkkelknippet, om det ikke var noe her jeg trengte? Fuggel'ns kjappe og noe nosjalante svar var "Neida, det går fint". Tidlig en sensommer morgen.... :natti:

Skrevet

Men ble bilen overlever av han som ordnet med bestillingen, eller hadde han tatt dekning? :fnise: For øvrig aner jeg ikke hva slags ladebrikker man har på et bilnøkkelknippe, men hvis du sier at du har gjort noe dum skal jeg tro deg på ditt ord :ler: 

Skrevet
Daria skrev (6 timer siden):

Men ble bilen overlever av han som ordnet med bestillingen, eller hadde han tatt dekning? :fnise: For øvrig aner jeg ikke hva slags ladebrikker man har på et bilnøkkelknippe, men hvis du sier at du har gjort noe dum skal jeg tro deg på ditt ord :ler: 

Bilen ble levert inn til han som var den andre halvparten av epost korrespondansen. Men som sist jeg var der (før vi skrev morsomme eposter), så virker han mer tilknappet og stram i realiteten, så jeg nevnte ikke noe rundt korrespondansen. Ble plutselig litt usikker på hvordan jeg skulle grepet det an eventuelt. For all del, hyggelig og profesjonell fyr, men innbyr liksom ikke til fleip og vas... 

Skrevet

Det er ikke alt som nødvendigvis faller seg like naturlig ansikt til ansikt.

Skrevet

Bilen er ferdig på versted, så i dag sniker jeg meg ut litt tidligere for å bytte inn leieblien i egen bil. Veldig klar for helg, og litt rolig her nå så det bør passe fint :jepp: Har vært effektiv i dag og tror jeg har kommet i mål med det som måtte gjøres. 

Trøttesen merker at det er første uka på jobb etter ferien, det tar lang tid før jeg sovner om kvelden. Satser på å få sove litt i morgen... :natti:

Skrevet

Du kan ikke bare si at du går litt tidligere, men må snike deg ut mens alle ser en annen vei? :fnise: *bilder i hodet av RR som smyger seg langs veggen*

Skrevet
Roadrunner skrev (19 timer siden):

Bilen er ferdig på versted, så i dag sniker jeg meg ut litt tidligere for å bytte inn leieblien i egen bil.

Var man fornøyd med leiebilen? 

Skrevet
Daria skrev (16 timer siden):

Du kan ikke bare si at du går litt tidligere, men må snike deg ut mens alle ser en annen vei? :fnise: *bilder i hodet av RR som smyger seg langs veggen*

Det er mye morsommere å snike. :lur:

Cata skrev (17 minutter siden):

Var man fornøyd med leiebilen? 

Meget fornøyd med leiebilen, men den var en del større en min. Større enn jeg trenger, men dermed også med vesentlig lengre rekkevidde. Kjekt å få prøve nyere, større og mer fancy bil :nigo:

Skrevet

Man kan være enig eller uenig i mangt og meget, men drapstrusler?

Og igjen, man kan være enig eller uenig i mangt og meget, men statue?

:kaklehone:

Verden er gal.. 

Skrevet

Hjelpes... Det er ett enkelt dyr,  på et sted den ikke burde være hverken for egen eller andres del. Ikke ulikt at man skyter elger som forviller seg inn i sentrum. Sannsynligheten er stor for at den enten ville sultet i hjel eller dødd i en ulykke av noe slag, rett og slett fordi den befant seg langt utenfor sitt eget habitat - og dette er ikke mim synsing, men en zoologs uttalelser. Folk mister gangsynet fullstendig, det kalles visst Bambi-effekten...

Skrevet

Nettopp. 

Og hadde folk latt hele hvalrossen være, og ikke insistert på selfies og styr, så kan det være hun hadde fått fred til å finne veien ut på havet igjen selv. Men nå ble hun til slutt sett på som en større og større trussel, fordi folk kom for nære. Mads Hansen la også ut et bilde fra en brygge-restaurant i Oslofjorden som hadde konkurranse hvor de oppfordret folk til å ta selfie med Freya for å kunne vinne. :sukk:

Skrevet

Folk er idioter, sånn generelt. Samtidig kan man ikke forvente at folk skal holde seg unna strender og småbåthavner i tett befolkede områder i dager og uker i sommerferien av hensyn til et dyr på vidvanke.

Skrevet

Pass ✔️

Billetter ✔️

Vekkerlokka stilt på 04:30 ✔️😫😳😴

Skrevet

Skal jeg anta at det er jobbtur, ettersom jeg ikke kan huske å ha sett noe entusiasme rundt reiseplaner...?

Skrevet
Daria skrev (7 minutter siden):

Skal jeg anta at det er jobbtur, ettersom jeg ikke kan huske å ha sett noe entusiasme rundt reiseplaner...?

Stemmer, men det er jobbtur med entusiasme :nigo:

To dager jobb, og så blir jeg til søndag for litt sightseeing lørdag samt søndag formiddag :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...