Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Is, jordbær og slaraffenliv tre uker til ende? :ler: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en noe yngre Cliff Richard gitt! :sjokkert:

Jordbær spist, fryseren er fylt opp med is (seriøst, har dere smakt Sjokokirsj på pinne? :strix:), og har ikke gjort noe fornuftig siden kl 16. Så er godt i gang! 

Men var akkurat ute med søpla (rekeskall må ut før sengetid! :opplyser:), og det er jo bikkjekaldt ute! :fryser: I midten av juli forventer jeg faktisk at t-skjorte og capri for en liten tur til søppeldunken er helt innenfor. Men det var kaldt! Hadde hjulpet om vinden forsvant, men altså... I stedet for at de sliter med denne varmebølgen sørover i Europa, kan vi ikke fordele litt mer jevnt? Så kan vi få litt her også? :pls:

Skrevet

Også Cliff var ung (og uoperert) en gang... :fnise: 

Jeg har vært gjennom mer enn én eske Sjokokirsj den siste måneden, og det kan fort blir flere :sikle: Men jeg trenger ikke mer varme, jeg vil heller ha en litt for kald enn en litt for varm sommer. I denne tenmperaturen fungerer jeg jo, og klarer til og med å oppholde meg i sola.

Skrevet

Forslag til kompromiss: temperaturen er ok hvis bare vinden kan løye...

Skrevet

Vind er som regel unødvendig...

Skrevet
Roadrunner skrev (På 13.7.2022 den 10.18):

Helt i orden med misforståelser og krøll, spesielt når vi begge klarer å holde en uformell og fin tone underveis. Smilefjes og god stemning har preget hele korrespondansen - jeg har kost meg! Og bare glad for alt som ordner seg. 

Sikkert ikke så interessant for andre enn meg, men men. 

Gode bilhistorier kan det aldri bli for mange av :ler: . Jeg har noen på tapetet selv også så det er moro å høre om andres. 

Skrevet
Sauen Shaun skrev (12 timer siden):

Ferie? Hva er det? :klo: 

Det er sånt som effektivt forhindrer at vekkerklokka ringer seks om morgenen man-fre. :opplyser:

Skrevet

Jeg har fått unna et par ting fra burde-lista og har møre armer. :nigo:Nå er lunsj og is spist og jeg nyter finværet litt fra verandaen. Strålende :sol: , lite vind og fin temperatur - sånt liker vi! 

Skrevet

Du kan få litt vind hos meg? *har så det greier seg * 💨

Skrevet
Cata skrev (55 minutter siden):

Du kan få litt vind hos meg? *har så det greier seg * 💨

Veldig snilt, men nei takk. Her er det ankurat passe vind så drt ikke blir for varmt. :nigo:

Skrevet

:vinke:

Et par av planene tidlig i uka ble avlyst, men så har det gått i ett et par dager. Først med latter og hyggelige timer i godt selskap, så en knallbra konsert i går kveld. Men innendørs konsert i stort format i den varmen som var i går ble en heller interessant opplevelse. Det nærmeste jeg har kommet østens varme og luftfuktighet i fedrelandet, og det var en ren lykke å komme ut i frisk luft igjen. Men konserten var super, stemninga upåklagelig og jeg klappet (etterhvert klasket mer enn klappet) og sang meg gjennom kvelden. 

Av en eller annen grunn ville ikke søvnen innfinne seg i natt, så det ble kun litt sporadisk søvn med masse våken tid og snuing. Sååå trøtt nå! La meg litt på sofaen, men svimlet skikkelig da jeg satte meg opp, så får ta det rolig her. Blir tidlig kveld i kveld! :natti:

Skrevet

Konserter gjør seg som regel best utendørs midt på sommeren - jeg hadde en ganske svett opplevelse på Sentrum scene en gang...

Skrevet

Jeg er på treningssenteret! :daane:En uke siden sist, og igjen på høy tid. Men det er varmt og klamt her inne, svetter som en tulling allerede etter 15 min.. :svett:

• 2 uker senere...
Skrevet

Plutselig halvveis i siste ferieuka :daane: 

Kan ikke si at jeg føler meg veldig klar for hverdagen igjen altså. Men får bare nyte siste innspurt og slappe godt av de siste dagene. 

Så hva har jeg gjort? Hmmm... Forrige uke ble det litt familiebesøk og fine dager sammen med tantebarn og øvrig familie. Og litt rolige dager hjemme i finværet. De siste dagene har jeg fått gjort litt nyttig i heimen, og i dag var jeg en tur på fyllinga med full bil. Veldig godt for alt som er gjort! Gjenstår litt utvendig, men til det trenger jeg opphold, og det ser ikke ut til å slå til før nærmere helgen. 

Endelig spinningtime på planen igjen i går (treningssenteret har hatt et svært tynt sommerprogram, men nå begynner det å ta seg sakte men sikkert opp igjen), og har en plan om å komme meg tidlig avsted i morgen også og få ny spinningtime på plass. Så blir det en liten tur til foreldretraktene for litt praktisk hjelp, god middag i morgen, og en etterlengtet frisørtime fredag morgen. 

Skrevet

Men var det noen pirater verdt å se på i år...? :pirat:

Skrevet
Daria skrev (46 minutter siden):

Men var det noen pirater verdt å se på i år...? :pirat:

Svært underholdende pirater, men mr Bakke var visst opptatt på annet hold :sjenert:

Skrevet

Siste ferieuken har medført litt sårt tiltrengt virketrang, så jeg har fått gjort litt av vært fra burde-lista. :nigo: Boden(e) er mer ryddig(e) enn på lenge, skapet på badet er ryddig, jeg har malt diverse småtteri (og en halvvegg) utenfor og klesskapet er ryddet. Fikk hjulpet mine foreldre med en viltvoksende og solid granhekk (som har blitt nesten 1,5 meter lavere), samt demontering av en gammel parabol. I dag har jeg fått av-iset fryseren og rengjort og ryddet både fryser og kjøleskap. Samt vasket klær, vasket alle kjøkkenfronter og laget en stor porsjon pastasaus og en stor form lasagne. Et par middager er satt i kjøleskapet for å være klar tidlig i uken, og resten er trygt i fryseren. Greit å ha når hverdagen kryper tilbake med jobb, trening og gjøremål. Nå har jeg sløvet litt på sofaen med strikketøy og tv, og sitter og vurderer om jeg skulle gjort noe mer fornuftig eller bare tatt en dusj og sløvet resten av søndagen. :sjenert:

Skrevet
Roadrunner skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg sløvet litt på sofaen med strikketøy og tv, og sitter og vurderer om jeg skulle gjort noe mer fornuftig eller bare tatt en dusj og sløvet resten av søndagen. :sjenert:

Jeg stemmer for sløving. Jeg er imponert nok som det er over to-do listen din. :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...