Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan melde om full måloppnåelse etter første økt (samt litt musikalsk 90-tallsnostalgi :fnise: ) - jeg er tilbake på rommet helt for egen maskin. Neste mål er bassenget om halvannen time, hvor jeg har strenge ordre om å primært bare være der og kjenne på å være i vannet (det er terapi-varmt, det betyr mer enn man tror), plaske litt rundt og gå tidlig. Fysio formaner om å ikke være flink pike, skjønner ikke hvor han har det fra... :sjenert:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan varmt anbefale fysio - jeg hadde ikke kommet i gang med trening uten en-til-en-oppfølging, tilpasset opplegg og timeavtaler (samt medisinsk behov og legeordre, men akkurat den delen anbefaler jeg ikke...). Fysio med sadist-behov er valgfritt, men funker overraskende bra for meg :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil jo (eller, vil og vil, men det har sine fordeler) ha en som pusher deg litt, hvertfall i treningssammenheng. Sykehusfysio var helt sadismefri og kanskje den skjønneste helsearbeideren jeg har truffet i år (og jeg har truffet en del...) - alt til sitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...