Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daria skrev (23 minutter siden):

Flyfille :fnise: 

Jeg har ikke ord for hvor deilig det er å vite at vi får et realt avbrekk i løpet av vinteren igjen! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Gjøken er jo en trekkfugl, så det er vel instinktene som slår inn :ler: 

Nettopp! Og en viss pandemi har lagt hindringer i veien altfor lenge nå synes jeg. Siste langtur var for 3 år siden! :sjokkert:

Alt kan fremdeles skje, men velger å tro at det går veien og at vi kan glede oss helt frem til avreise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterens garderobe er klar, og består i all hovedsak av Tufte, Devold, Bergans og Ulvang... 

Nå må pengekrana strupes og havregryn settes på menyen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen slår det meg hvor lite våre garderober overlapper - de nye tilskuddene til min høstgarderobe er to kjoler og en strikkejakke, samt argyle-rutete knestrømper... :fnise: Det hodet mitt først og fremst sitter igjen med etter det innlegget (i tillegg til at du nok skal holde deg varm og tørr) er Øysteins Sundes Påsketur, hvor den eneste fugger'n vi så var en Bergans meis... :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg har litt andre klær jeg kan gå med også altså! Jeans og topper til jobb og andre anledninger, men av varmt tøy så er det nevnte merker som er gjengangerne. Og blir nok ikke 24 grader innetemperatur som standard til vinteren (ikke denne vinteren heller...), så varmt kose- og turtøy blir nødvendig. 

Men kjoler og rutete knestrømper er det dårlig med gitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste paret med jeans jeg eide (det har ikke vært så mange) kom vel i hus mens jeg gikk på ungdomsskolen - da hadde jeg en kort periode hvor jeg kledde meg litt mer usynlig og nøytralt. Det gikk over... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten! 

Ble litt tidlig middag/sen lunsj i går, og i kveldinga kun litt :sjokolade: og druer. Sulten, men ikke så matlyst i morges, så ble et knekkebrød med leverpostei. Men det varte visst bare til 09:30 omtrent :sjenert: Fant litt nøtter som jeg har fått i meg, og så skal jeg holde ut i 20 minutter til. Da venter salatbuffeten :nigo:

Og i ettermiddag er det på tide å finne spinningskoa igjen og svette litt. Prøver å få inn litt gode vaner, og en treningstime er bedre enn ingen. Har også litt planer lørdag formiddag, men klarte å få det til slik at jeg rekker ei treningsøkt i forkant. Håper at disse grepene kan få meg inn i gode rutiner igjen - for DET trengs! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lunsj ute i sola i dag - sånt liker vi! Håper vær og temperatur fortsetter litt til, så vi kan nyte noen fine dager nå i september. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det nydelig i dag. :sol: Jeg kan til og med skryte på meg å ha trent, hvertfall etter fysios "Sånn som du har det..."-definisjon - jeg har vandret på brostein, til og med i bratte bakker. Svett ble jeg ikke, men beina melder at de har gjort en innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trent i dag, men vært i aktivitet. Fire timer med bærplukking holder som trening for meg. :fnise:  

Roadrunner skrev (19 timer siden):

Vinterens garderobe er klar, og består i all hovedsak av Tufte, Devold, Bergans og Ulvang... 

Satser på at gode gamle Janus holder en vinter til jeg, men innser at jeg burde hatt noe nytt… :sjenert: 

Daria skrev (18 timer siden):

Igjen slår det meg hvor lite våre garderober overlapper - de nye tilskuddene til min høstgarderobe er to kjoler og en strikkejakke, samt argyle-rutete knestrømper... :fnise: Det hodet mitt først og fremst sitter igjen med etter det innlegget (i tillegg til at du nok skal holde deg varm og tørr) er Øysteins Sundes Påsketur, hvor den eneste fugger'n vi så var en Bergans meis... :kaklehone:

Her er siste tilskudd til garderoben fire ensfargete T-skjorter. Funker hele året de. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: God F R E D A G ! ! !

Litt trøtt fuggel i dag, etter litt sen kveld i går. Men det gjør ingenting - det er jo fredag! :strix:
I går var jeg ute og spiste nydelig mat sammen med fine damer, og i ettermiddag går turen innom bestis en tur. Gleder meg! I morgen venter ei god treningsøkt (er planen i alle fall), og så formiddagsdate med ei god venninne etterpå. Fine dager med andre ord. :jepp:

Men aller først litt jobbing og servering av mer :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjempefin kveld hos bestis i går kveld. Timene gikk altfor fort og selv om jeg hadde lovet at det ikke skulle bli sent, så ble det sent. Men så verdt det! :strix:

Kom meg opp av senga i brukbar tid i dag og fikk en svett start på dagen med ei real spinningøkt. Så digg! En kjapp dusj, innom hjemme for en kjapp lunsj og så bar det ut igjen. Koselige timer med god venninne, og jeg kom hjem med skikkelig godfølelse. Et par fine dager med påfyll fra gode venner. 

Sengetøy er vasket, soltørket og ligger på senga, fuggel'n har landet i sofaen med Skal vi Danse og knasker sjokolade (of course... :sjenert:). Kanskje komme meg på skogstur i morgen? :klo: Og så må det gjøres litt huslig aktivitet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (6 minutter siden):

Sjokolade hører jo med på en lørdag...

Kunsten er vel å kun holde det til lørdag og ikke alle ukedager som inneholder "-dag" :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! 

Helgen forsvant i et blunk, og vipps var man tilbake på kontoret og klar for ny uke. Litt uggen i formen i dag, så tar foreløpig en time av gangen. Ikke skikkelig dårlig, bare litt uvel. Men slitsomt nok! Foreløpig har dagen startet relativt rolig, og håper det fortsetter. Var forberedt på at det skulle bli hektisk i dag, men ser ikke ut til at det blir slik allikevel. I alle fall ikke foreløpig. Vurderte om jeg skulle pakke med treningstøy i bilen i morges, men innså at det kanskje var lurt å lytte til formen. Så foreløpig er planen å komme seg hjem i ettermiddag, og ta det smått rolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...