Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Så glad for at for eksempel hoteller (heeeelt tilfeldig valgt eksempel) sender ut en liten påminnelse i forkant av besøk... Satt og gikk gjennom epost-kontoen i går (de fleste epostene kommer i søppelpost, så må ta en kjapp gjennomgang innimellom for å se at det ikke ligger noe der som ikke er spam/søppel), da en epost fra Thon fanget oppmerksomheten min. "Nyttig informasjon før ditt opphold på Thon Hotel "navn" kommende helg." 

Hæ? :klo: Men jeg har da booket hotellrom hos en annen kjede? Litt detektivarbeid og mer leting i mailboksen, og så viser det seg at joda - jeg booket Thon i mars i fjor. Og den har jeg jo beholdt, men glemt. :sjenert: Så nå hadde jeg plutselig booket to stk hotell. Vi klarer oss godt med kun ett rom i et par netter, så fikk heldigvis avbooket det ene. Pleier å ha full kontroll, så litt småstressa et øyeblikk. Prøver å trøste meg med at pandemi har påvirket så mangt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God fredag! :kaffekopp:

Litt gjemme-/bortekontor hos mine foreldre på morgenen før jeg tar helg rundt lunsjtider. :nigo: Endelig tid for diverse utsatte kulturelle begivenheter i hovedstaden! Kjipt med øsende regn i morgen, men vi får gjøre det beste ut av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedstaden med vannmangel, tørke og stor skogbrannfare deler ikke dine følelser for de værutsiktene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

Jeg hadde glemt hvor intenst det kan være når det plutselig annonseres en ny Europa-turné og man må forberede seg på det nervepirrende tidspunktet hvor det skal kjøpes billetter. Blodtrykk og puls kommer til å nå nye høyder! 

Jeg trenger gode vibber og masse flaks (og ei solid lønning/feriepenger), please! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange konserter står på den hypotetiske planen - jeg aner at du ikke vil nøye deg med én...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (14 minutter siden):

Hvor mange konserter står på den hypotetiske planen - jeg aner at du ikke vil nøye deg med én...?

Spørsmålet er vel heller om jeg skal sikte mot fem eller... syv... :flau:

Tre er ganske spikret sånn jeg ser det, OM jeg får billetter selvfølgelig. Men så er det jo mulighet for en langhelg i Italia i mai, eller hva med Dublin? Eller Køben? :bond:

For mange valg, og for mange billetter som kommer i salg samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dublin kan anbefales ja. Sender vibber, flaks er det litt verre med (utsolgt fra lager) og lønna påvirker jeg nok ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo helt glemt å oppdatere! 

Fuggel'n skal til Dublin! :bolledeig: 
(Og Oslo :nigo: )

Foreløpig er billetter til fire konserter i boks, og i morgen skal vi jobbe for to til (Gøteborg) :pls: Krysser alt jeg har! Så får vi ta en fot i bakken og se om vi også prøver oss på Køben, eller om det utgår av mer fornuftige årsaker (som penger og feriedager... :sjenert: )

Kost meg på verandaen i formiddag med Springsteen i bakgrunnen, og nå har jeg landet i sofaen med NRK sine a-ha programmer (ble vist tidligere i mai - ligger i arkivet, og på min opptaker). Kjipt at konserten i Oslo røk, men bare tre uker til neste sjanse, så satser på at alle er friske og raske innen da! NRK-serien er en oppstykking av filmen som gikk på kino, a-ha The Movie. Og episode 3 har noen episke bilder fra da gutta ble utfordret på stil og uttrykk. Og ikke minst superkleint intervju med Ingvild Bryn og Morten Harket. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyfille! :ler: 

Ingvil Bryn og Morten Harket var jo en interessant programlederkombinasjon... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (23 minutter siden):

Flyfille! :ler: 

Ingvil Bryn og Morten Harket var jo en interessant programlederkombinasjon... :fnise: 

Ser det kom litt feil - Ingvild Bryn intervjuer Morten Harket. Første spørsmål går direkte på utseendet til Morten, andre spørsmål dreier seg om å få Morten i bar overkropp. :flau:

Slo meg plutselig at de to vel var programledere sammen for Melodi Grand Prix i 1996, året etter at Secret Garden vant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (2 minutter siden):

Det var de - jeg tok for gitt at det du refererte til handlet om det...

Ja, det innså jeg da jeg leste kommentaren din. Men det var altså noe myyye kleinere jeg prøvde å vise til... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skravla skrev (7 minutter siden):

Hvor mange  blir det til slutt? :ler:

Vet ikke om jeg tør telle... Eller summere... Eller tenke tanken. 

Foreløpig har vi sikret oss 6 konserter, og så lurer Køben litt i bakgrunnen (ordinært salg på onsdag). Men må telle over og sjekke kalender og konto før onsdag tror jeg, telle feriedager i det minste... :sjokkert:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kan det gå.... Jeg brente jo av noen tusen når opera og filharmonien kom med abonnementet i vår.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (40 minutter siden):

Sånn kan det gå.... Jeg brente jo av noen tusen når opera og filharmonien kom med abonnementet i vår.... 

Og det er det fine med å finne likesinnede, dere er like kultur-skrullete som meg. Og selv om vi har ulike preferanser så er det enkelt å få forståelse for galskapen som herjer :nigo: Litt godmodig erting på jobb, men det er bare moro. Og jeg lever godt med å være hun "gale" konsertdama. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...