Cata Skrevet 13. november 2020 #16841 Del Skrevet 13. november 2020 Hurra for F R E D A G ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. november 2020 #16842 Del Skrevet 13. november 2020 Her skal fredagsmarkeres med noen sjokolademuffins jeg fant i fryseren, men jeg får vel være flink og spise fiskesuppen min først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. november 2020 Forfatter #16843 Del Skrevet 14. november 2020 Fredag den 13. innebar en tur til tannlegen for min del. Godt over to år siden sist, og for første gang i livet ny tannlege. Men det var akkurat så "moro" som det har pleid å være. Et par bilder, en kjapp sjekk og ønske om god helg Og 850 kroner fattigere. Ja, og så er det et par år til neste gang. Deilig luftetur med venninne i formiddag, og snart blir det skravling med bestis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. november 2020 Forfatter #16844 Del Skrevet 15. november 2020 Rolig søndag på disse trakter. Våknet litt for tidlig, men slappet av og leste på senga og lyttet til regnet. Så frokost og litt sofa før turen gikk til treningssenteret. En liten times økt for å ikke presse kneet for mye, men tenker at alt er bedre enn ingenting. Gråpus har nok en gang blitt kamuflert under et lag hårfarge, og på senga venter rent sengetøy. Er det for tidlig å legge seg kl 18 på en søndag? Fire uker igjen til juleferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. november 2020 #16845 Del Skrevet 15. november 2020 27 minutter siden, Roadrunner skrev: Er det for tidlig å legge seg kl 18 på en søndag? Ja, i grunnen. Du kommer til å angre på det kl 4 i natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. november 2020 Forfatter #16846 Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden, Cata skrev: Ja, i grunnen. Du kommer til å angre på det kl 4 i natt.... Kl 19 er passert, sikter mot neste hele time Vet du har helt rett, men så fristende med senga når man svir i øynene av trøtthet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. november 2020 #16847 Del Skrevet 15. november 2020 Støtter Catas teori... 2 timer siden, Roadrunner skrev: Gråpus har nok en gang blitt kamuflert under et lag hårfarge Og tankene mine går som alltid til at Gråpus har fire små og får meg til å lure på om du holder noe skjult for oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. november 2020 #16848 Del Skrevet 15. november 2020 22 minutter siden, Roadrunner skrev: Kl 19 er passert, sikter mot neste hele time Vet du har helt rett, men så fristende med senga når man svir i øynene av trøtthet Klokka 21 kan du få lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. november 2020 Forfatter #16849 Del Skrevet 15. november 2020 27 minutter siden, Daria skrev: Støtter Catas teori... Og tankene mine går som alltid til at Gråpus har fire små og får meg til å lure på om du holder noe skjult for oss... Mjau..? 23 minutter siden, Cata skrev: Klokka 21 kan du få lov. Tusen takk! 62 minutter igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. november 2020 #16850 Del Skrevet 15. november 2020 Du er egentlig gal kattedame, du bare skjuler det godt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. november 2020 Forfatter #16851 Del Skrevet 15. november 2020 11 minutter siden, Daria skrev: Du er egentlig gal kattedame, du bare skjuler det godt...? Hysj, ikke si det til noen... Det er et enormt "crazy cat lady"-potensiale her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. november 2020 #16852 Del Skrevet 15. november 2020 En av grunnene til at jeg står imot lysten på katt, er jo at det ville huke av litt for mange stereotypi- og fordommer-bokser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. november 2020 Forfatter #16853 Del Skrevet 15. november 2020 Ser den. Jeg er nok uansett mye mer hundeperson, men har en stor svakhet for Main Coon-katter. Så OM jeg noen gang skal ha katt så er det overveiende sannsynlig at det blir en Main Coon... Men hund står øverst på listen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. november 2020 #16854 Del Skrevet 15. november 2020 23 minutter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. november 2020 #16855 Del Skrevet 15. november 2020 Jeg skal nok flytte før jeg skal ha katt - en venninne hadde to innekatter i en leilighet på min størrelse, og jeg kan egentlig ikke tenke meg at de hadde nok plass å bevege seg på. Dessuten kunne hun ikke ha noe stående framme fordi kattene gikk overalt, og det er heller ikke så aktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. november 2020 Forfatter #16856 Del Skrevet 15. november 2020 44 minutter siden, Cata skrev: 23 minutter igjen. Har funnet senga og tok med Ipaden for å slumre litt til tv. Så får vi se hvor lenge det holder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. november 2020 Forfatter #16857 Del Skrevet 16. november 2020 Mandag - og kun tre mandager igjen etter denne Juleferien nærmer seg Motivasjonen er variabel, det må innrømmes. Men jeg gjør det jeg skal og må, og så går dagene og timene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. november 2020 #16858 Del Skrevet 16. november 2020 3 minutter siden, Roadrunner skrev: Mandag - og kun tre mandager igjen etter denne The end is nigh...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. november 2020 Forfatter #16859 Del Skrevet 16. november 2020 1 time siden, Daria skrev: The end is nigh...? It's the final countdown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. november 2020 Forfatter #16860 Del Skrevet 20. november 2020 It's the most wonderful day of the week Skal ha med meg en gjest hjem i ettermiddag, som skal overnatte til i morgen. Gleder meg! Myk pels og fire bein, blir koselig Så blir ganske rolig fredagskveld her tenker jeg. Vurderte en bysleng i morgen for å gjøre ferdig de siste julegavene, men etter å ha sjekket yr.no så er jeg mer i tvil gitt. Haster jo ikke - har gooood tid! Kort uke neste uke, skal ha fri på fredagen Etter det er det to uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå